Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
-deJmiJun zei:
Goed spel ... ligget aan mij of haalt die lambo betere tijden dan de ferrari :)

lambo's zijn precies iets baanvaster waardoor ge sneller door de bocht kunt gaan, alle da zijn mijn ondervindingen toch, maar de ferrari trekt iet rapper op ?

en men display probleem is nog altijd ni opgelost :p

*edit* http://users.telenet.be/mr_syphon/display.JPG <- bij mij is da gewoon zwart, hoe krijg ik die fucking cijferkes erop ? :p

Mee

Legacy Member
Mr Syphon zei:
lambo's zijn precies iets baanvaster waardoor ge sneller door de bocht kunt gaan, alle da zijn mijn ondervindingen toch, maar de ferrari trekt iet rapper op ?
Zo was het in ieder geval in GTR... (ben demo nog aan't downloaden)

Poepoei

Legacy Member
@ Syphon: probeert eens op de "3" te drukken (niet die van Num pad, dus eigenlijk de " " " :p)

Maar als de ledjes gaan en de displays nie, dan weet ik het nie, want die moet ge samen aan en uit zetten..


En blijkbaar ben ik een freak, want ik vond de Lambo altijd moeilijker in GTR dan de 575 :unsure:

Ik kon daar geen twee bochten mee pakken zonder achterstevoren te staan, terwijl ik met de 575 gewoon kon rijden :doc:

128MB

Legacy Member
integra zei:
Grapjas, 600 pk tegen 610 vd 575.
Ze hebben allebei 610 pk :) juist gezien

en @ mr Syphon dus eens op het knopje "LCd mode"

Wat vind jij van de demo integra?

schumi2003

Legacy Member
schumi2003 zei:
iemand nog problemen bij die setups om te laden?


k heb er een paar gehad van rsc forums en als ik die "load" dan komen ze er niet te staan, enkel als ik ze "save" dan wel bij setup:....

maar als ik die verschillende setups dan vergelijk met de waardes opgeschreven op papiertje hier dan zijn t allemaal dezelfde setups ?? WTF?


nog iemand last hiermee?


niemand echt he komaan dat lukt bij ullie ook niet weet ik zeker :angry:

kakature

Legacy Member
Damn, dit spel is moeilijk voor een leek gelijk ik :p

Als je die instellingen van uw wagen tweakt en tuned enzo, is da écht zo beïnvloedbaar als ge rijdt of is dat gewoon wat show?

Van auto's ken ik namelijk niet al die technische details dusja :p

Voor de rest wel zeer degelijke demo. Meestal ben ik pas de in de laatste 3 maar goed, dat is normaal voor een beginner zonder stuur :p

Oja: met de Ferrari haal ik (na 5 laps gereden te hebben ofzo) een tijd van 1.43.116, met de Lambo 1.41.358. Wat zijn jullie tijden zoal? Dat ik wat kan vergelijken :p :unsure:
En zijn die slecht voor een absolute leek?

Blackstone

Legacy Member
Mr Syphon zei:
lambo's zijn precies iets baanvaster waardoor ge sneller door de bocht kunt gaan, alle da zijn mijn ondervindingen toch, maar de ferrari trekt iet rapper op ?

en men display probleem is nog altijd ni opgelost :p

*edit* http://users.telenet.be/mr_syphon/display.JPG <- bij mij is da gewoon zwart, hoe krijg ik die fucking cijferkes erop ? :p
32bit gebruiken ipv 16 ;)
(in te stellen bij Configuratie --> Resolution, dus niet in het spel zelf)

«Vision»

Legacy Member
'k vind het eigenlijk vrij goed rijden met keyboard. Just da'k met tracktion controle en abs moet laten opstaan omdat ik niet stillekes gas kan geven. Ma zo in schokskes gaat dat wreed goed. Ik haal nu rondjes van 1.43.80 bij de ferrari. Het is wel al effekes geleden dat ik nog een echte race sim gedaan heb. (van gtsports denk'k)

integra

Legacy Member
128MB zei:
Ze hebben allebei 610 pk :) juist gezien

en @ mr Syphon dus eens op het knopje "LCd mode"

Wat vind jij van de demo integra?
Op sommige vlakken is het goed, op andere minder.
De rondetijden klappen voor geen zak, dus er moet toch ergens iets mis zijn.
In't echt was de poletijd 1:40.9 en er worden ondertussen al 1:34'ers gereden, iets te veel van het goede.

Mee

Legacy Member
«Vision» zei:
'k vind het eigenlijk vrij goed rijden met keyboard. Just da'k met tracktion controle en abs moet laten opstaan omdat ik niet stillekes gas kan geven. Ma zo in schokskes gaat dat wreed goed. Ik haal nu rondjes van 1.43.80 bij de ferrari. Het is wel al effekes geleden dat ik nog een echte race sim gedaan heb. (van gtsports denk'k)
Mijn 2de rondje in GTR 2 demo met de ferrari: 1:43.2 :p.
Met toetsenbord, alle hulp af behalve TC en ABS op high. De baan kende ik gelukkig al van Moto GP 3 ;).

128MB

Legacy Member
ik haal ook de 1:43 nu zonder enig hulpmiddel en met gamepad :p

edit: op het rsc forum word gezegd dat de GTR2 demo semi-pro is, als je de hulpmiddelen afzet staan ze toch nog aan.

TX.Conn

Legacy Member
Is er een mogelijkheid om KP 8, 4 en 6 in te stellen om te sturen,... bij mij zegt em heel de tijd "Reserved Key" momenteel met de pijltje's aan het sturen maar heb liever KP nummers.

Beste tijd van me tot nu toe: 1.41.575 met de Ferrari.

Zalige demo!!!

spoon

Legacy Member
werk die demo eigenlijk een beetje met de DFP op 900° heb hem nog ni gedownt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan