Mr Syphon
Legacy Member
-deJmiJun zei:Goed spel ... ligget aan mij of haalt die lambo betere tijden dan de ferrari![]()
lambo's zijn precies iets baanvaster waardoor ge sneller door de bocht kunt gaan, alle da zijn mijn ondervindingen toch, maar de ferrari trekt iet rapper op ?
en men display probleem is nog altijd ni opgelost

*edit* http://users.telenet.be/mr_syphon/display.JPG <- bij mij is da gewoon zwart, hoe krijg ik die fucking cijferkes erop ?



