Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
aangezien ik te lui ben in dees weer die auto af te stellen
me de ferrari 1.40.9
die auto's blijven wel supermakkelijk onder controle
ge kunt u in die bochten smijten waar ge normaal zou moeten slippen

Mr Syphon

Legacy Member
wat passen jullie eigenlijk allemaal aan ?
is er miss ergens een ( nederlandse ) handleiding met wat al die crap allemaal is ?

want der zijn veel dingen waarvan ik ni weet wat is en miss toch goed zijn voor aan te passen

128MB

Legacy Member
hatetn zei:
aangezien ik te lui ben in dees weer die auto af te stellen
me de ferrari 1.40.9
die auto's blijven wel supermakkelijk onder controle
ge kunt u in die bochten smijten waar ge normaal zou moeten slippen
ksnap et nie, ben ik dan zo achterlijk?

Ik ben 2 jaar bezig met GTR, en nu met de GTR2 demo die zo gemakkelijk rijdt haal ik maar 1:43 :/

Ik krijg echt de schijt van de klote simracen.

integra

Legacy Member
128MB zei:
Ik krijg echt de schijt van de klote simracen.
... dan stopt ge er toch gewoon mee he.
Toen ik begon met simracen, kon ik na een half jaar toch al aardig rijden. :p

RipTor

Legacy Member
128MB zei:
ksnap et nie, ben ik dan zo achterlijk?

Ik ben 2 jaar bezig met GTR
Iemand die em 2 jaar kan bezig houden met GTR verdenk ik daar wel eens van :D

lol, jk

marcel

Legacy Member
RipTor zei:
Dat staat niet eens op sim maar op semi-pro.

ge kunt het ook op sim zetten
en dan kàn je TC en ABS niet eens aanzetten, zoals dat in GTR wél het geval was

HansP

Legacy Member
driften lukt hier ook wel beetje
ma hou em maar halve bocht onder controle meestal :D :D

-deJmiJun

Legacy Member
Is da nie gelijk op wat het staat... tzijn toch de tijden die tellen :p
Van mij mag je novice nemen als je daar beter mee kunt rijden who cares :)

spoon

Legacy Member
ik rij meestal rond de 1.41.8 me de lambo

niks verandert aan den auto dan

marcel

Legacy Member
128MB zei:
ksnap et nie, ben ik dan zo achterlijk?

Ik ben 2 jaar bezig met GTR, e


GTR is nog geen 1.5 jaar uit in Europa, en gij hebt het dan nog later gaan halen...

Gavin

Legacy Member
1.41.1 met lambo op keyboard

eerste sim dat ik speel (meestal tracmania en flatout :)) en ik vind de besturing geweldig

Mr Syphon

Legacy Member
aargh just zo een raceke van 10 min gedaan = 6 rondes
5 rondes aan kop gereden en dan 6de ronde foutje gemaakt om dan als 6de te eindigen :cry: that sucks :p

Poepoei

Legacy Member
Nog een paar dingen die ik leuk vind:

-Zonder benzine vallen: in GTR viel de motor opeens uit, in GTR2 sputtert hij nog eerst, vond ik wel een leuke toevoeging :p

-Motor die het begeeft: Zie hierboven

-Pitstops: veel cooler met die mannekes :D Ook worden de camera's mooi gezet en dat levert mooie sfeerbeelden op :) Veel beter dan in GTR waar je in de pits geholpen werd door onzichtbare mannekes :p


En Syphon, I know what you mean :p Heb dat ook altijd voor, en als ik één fout maak, wordt die meteen gevolgd door een tweede, een derde, ... terwijl ik daarvoor de hele race clean heb gereden :(

Stancke

Legacy Member
Ik krijg het serieus op m'n zenuwen van die curbstones :unsure:

je mag ze praktisch niet aanraken of je ligt eruit waar je ze in GTR nog mooi kon aanraken:s

Stancke

Legacy Member
nog iets;

je krijgt blauwe/gele vlag,je wil ze laten passeren of je staat 'veilig' stil op de baan en die andere wagens durven je bijna niet passeren:s

goede demo maar ze zijn er bijlange nog niet

Mr Syphon

Legacy Member
ja die crash was gekomen door na het lange rechte stuk ( waar ge start dus ) daar pet 1 band op de binnenste curbstone gekomen en die 3 keer ronddraaien tsss :p

en dan wilt ge de schade goedmaken met gevolg da ge nog meer foutjes maakt :D en idd als ge traag rijd komen ze bijna ni voorbij ma als ge uw best ligt de doen dan duwen ze wel :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan