Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:je krijgt blauwe/gele vlag,je wil ze laten passeren of je staat 'veilig' stil op de baan en die andere wagens durven je bijna niet passeren![]()
spoon zei:alhoewel ik indy racing leageu ook wel sim vindt
Zwijger zei:Je hebt lage en hoge curbs, de lage moet je vol nemen om snel te zijn ..de hoge moet je mijden als de pest. Daar rijd je alles op kapot met een spin als mogelijk gevolg. Toch niet zo onrealistisch als je het mij vraagt.
En er zit nog wel degelijk TC en ABS in het sim gedeelte met alle hulp af.

Als hij "Indycar Series" bedoelt (van Brain in a Jar en uitgegeven door codemasters) moet ik hem eigenlijk wel bijtreden. Dat is een verdomd goed spel wat volgens mij helaas nog niet gereed was maar van codemasters de deur uit moest (geen spiegels, geen wijzers ofzo in cockpit).marcel zei:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, maar ik kan echt niet anders antwoorden op zoiets...
Stancke zei:dan is iedere curb een hoge in Catalunya.....
nog geen enkele lage curb daar tegengekomen![]()

RipTor zei:Als hij "Indycar Series" bedoelt (van Brain in a Jar en uitgegeven door codemasters) moet ik hem eigenlijk wel bijtreden. Dat is een verdomd goed spel wat volgens mij helaas nog niet gereed was maar van codemasters de deur uit moest (geen spiegels, geen wijzers ofzo in cockpit).
Veruit het beste wat codemasters ooit heeft gemaakt.


128MB zei:c(k?)alibreren?


128MB zei:Dan zal uw stuur wel kapot zijn. Heb ik met alles van Thrustmaster, alles is hier kapot.

128MB zei:Dan zal uw stuur wel kapot zijn. Heb ik met alles van Thrustmaster, alles is hier kapot.

Neen ik haat alles hier. Ik wil niet beginnen met het allemaal op te sommen dan verveel ik u toch maar.Stancke zei:Ge ziet het ook wel niet écht positief meer éh?![]()
Dan zit men Pa te klagen dat ik sinds 1998 2 stuurkes heb aangeschaft van € 40 het stuk :|schumi2003 zei:dit stuur is al meer dan 7 jaar oud mss en kweet nog dit is al mijn 3e![]()
TX.Conn zei:nu mss zou ik GTR2 willen kopen en zou graag willen weten of de Full versie de moeite waard is?.
