Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spoon

Legacy Member
heb gtr 1 nooit gespeeld

maar om een sim te zijn vind ik het toch raar dat je bij het minste je de curb raakt rond gaat

is men eerste sim dak speel
alhoewel ik indy racing leageu ook wel sim vindt

marcel

Legacy Member
Stancke zei:
je krijgt blauwe/gele vlag,je wil ze laten passeren of je staat 'veilig' stil op de baan en die andere wagens durven je bijna niet passeren:s


is in élke ISI-engine sim.

Zwijger

Legacy Member
Je hebt lage en hoge curbs, de lage moet je vol nemen om snel te zijn ..de hoge moet je mijden als de pest. Daar rijd je alles op kapot met een spin als mogelijk gevolg. Toch niet zo onrealistisch als je het mij vraagt.

En er zit nog wel degelijk TC en ABS in het sim gedeelte met alle hulp af.

Stancke

Legacy Member
Zwijger zei:
Je hebt lage en hoge curbs, de lage moet je vol nemen om snel te zijn ..de hoge moet je mijden als de pest. Daar rijd je alles op kapot met een spin als mogelijk gevolg. Toch niet zo onrealistisch als je het mij vraagt.

En er zit nog wel degelijk TC en ABS in het sim gedeelte met alle hulp af.

dan is iedere curb een hoge in Catalunya.....

nog geen enkele lage curb daar tegengekomen:sop:

RipTor

Legacy Member
marcel zei:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


sorry, maar ik kan echt niet anders antwoorden op zoiets...
Als hij "Indycar Series" bedoelt (van Brain in a Jar en uitgegeven door codemasters) moet ik hem eigenlijk wel bijtreden. Dat is een verdomd goed spel wat volgens mij helaas nog niet gereed was maar van codemasters de deur uit moest (geen spiegels, geen wijzers ofzo in cockpit).

Veruit het beste wat codemasters ooit heeft gemaakt.

Zwijger

Legacy Member
Stancke zei:
dan is iedere curb een hoge in Catalunya.....

nog geen enkele lage curb daar tegengekomen:sop:

Laatste bocht voor het rechte stuk.
Allee in het uitkomen van bijna iedere bocht.:)

spoon

Legacy Member
RipTor zei:
Als hij "Indycar Series" bedoelt (van Brain in a Jar en uitgegeven door codemasters) moet ik hem eigenlijk wel bijtreden. Dat is een verdomd goed spel wat volgens mij helaas nog niet gereed was maar van codemasters de deur uit moest (geen spiegels, geen wijzers ofzo in cockpit).

Veruit het beste wat codemasters ooit heeft gemaakt.

dat is em

zag er mss niet uit maar zalige gamplay

schumi2003

Legacy Member
ik heb zojuist mijn Thurstmaster Force Feedback Racing Whell nogis boven gehaald.

Maar als ik nu in GTR² mijn buttons wil configuren herkent hij niets, hij reageert ook niet als ik op de pedalen ofzo duw??

iemand die mijn verder kan helpen aub :(

EDIT: ok na 1 uur geklooi eindelijk schot in de zaak gekregen.

maar als ik mijn stuur stilhou dan slalomd mijn auto altijd :s

Steering sensitivity staat op 50%
deadzone op 15%
en speed sensitive steering op 35%

al heb ik geen idee wat dat alles wil zeggen enkel voel ik wet wat verschil maar als ik nu zou weten wat het is en hoe goede setting zijn

Wil er iemand me dat eens uitleggen en mss goede setings geven aub?

Greetz

128MB

Legacy Member
Dan zal uw stuur wel kapot zijn. Heb ik met alles van Thrustmaster, alles is hier kapot.

schumi2003

Legacy Member
128MB zei:
Dan zal uw stuur wel kapot zijn. Heb ik met alles van Thrustmaster, alles is hier kapot.



dit stuur is al meer dan 7 jaar oud mss en kweet nog dit is al mijn 3e :D


dit heeft gewoon meer dan 5 jaar stilgestaan :d:applause:

128MB

Legacy Member
Stancke zei:
Ge ziet het ook wel niet écht positief meer éh?:(
Neen ik haat alles hier. Ik wil niet beginnen met het allemaal op te sommen dan verveel ik u toch maar.

128MB

Legacy Member
schumi2003 zei:
dit stuur is al meer dan 7 jaar oud mss en kweet nog dit is al mijn 3e :D
Dan zit men Pa te klagen dat ik sinds 1998 2 stuurkes heb aangeschaft van € 40 het stuk :|

TX.Conn

Legacy Member
Ben me echt aan het amuseren met GTR2 Demo, Time Trials is machtig, ben iedere keer aan het proberen om mijn persoonlijke ronde tijd te verbeteren,... nu mss zou ik GTR2 willen kopen en zou graag willen weten of de Full versie de moeite waard is?

Nooit echt race games gespeeld op PC, behalve dan Grand Prix 3 en Grand Prix 4 van Geoff Crammond.

Stancke

Legacy Member
TX.Conn zei:
nu mss zou ik GTR2 willen kopen en zou graag willen weten of de Full versie de moeite waard is?.

Ik zie,ik zie in mijn glazen bol dat GTR² uitkomt in September (tip 1) en dat het uitvoerig getest zal worden door ons (tip 2)


Hopelijk heb je genoeg met tip 1:D ;)

Mr Syphon

Legacy Member
hmz als ik tegen dan nog gek ben koop ik me GTR2 met een stuur :p

dan kan ik daar al gek rijden in afwachting tot ik al men poen heb voor een echte honda civic type-r :p (maarja tegen dan zitten we al met GTR5 ofzo ? :p )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan