Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Daarjuist eens geprobeerd om alles uit de Lamborghini te halen....

1:39.954

Het is inderdaad niet zo gemakkelijk als GTR maar volgens mij is de track voor de demo slecht gekozen (vervelende curbstones,hobbels in de weg)

Weet er iemand wat dat rode bolletje wil zeggen op mijn HUD?

Poepoei

Legacy Member
Stancke zei:
Daarjuist eens geprobeerd om alles uit de Lamborghini te halen....

1:39.954

Het is inderdaad niet zo gemakkelijk als GTR maar volgens mij is de track voor de demo slecht gekozen (vervelende curbstones,hobbels in de weg)

Weet er iemand wat dat rode bolletje wil zeggen op mijn HUD?
Welk rood bolleke? 'k zie er daar meer :p

128MB

Legacy Member
Stancke zei:
Daarjuist eens geprobeerd om alles uit de Lamborghini te halen....

1:39.954

Het is inderdaad niet zo gemakkelijk als GTR maar volgens mij is de track voor de demo slecht gekozen (vervelende curbstones,hobbels in de weg)

Weet er iemand wat dat rode bolletje wil zeggen op mijn HUD?
Dat dingskes rechtsonder? dat licht op op het toerental wanneer ge moet schakelen :D

En uwe tijd ik begrijp het dus nie hoe doet ge zoiets.

Poepoei

Legacy Member
Mijnen besten tijd tot nu toe is 1:39.277 :woohoo:

En stancke, ge kunt wel op de curbs rijden maar 1 wijze les:

Curbs zijn als vrouwen, ge moet ze liefdevolle kusjes geven, ipv direct in de kakker te willen :p

hatetn

Legacy Member
128MB zei:
Dat dingskes rechtsonder? dat licht op op het toerental wanneer ge moet schakelen :D

En uwe tijd ik begrijp het dus nie hoe doet ge zoiets.


op u gas duwen
tis nu toch echt nie moeilijk om rond die tijd te rijden
remmen blokkeren nie ook al legde abs af
ge moe al extreem duwen na het uitkomen in ne bocht om te slippen zelf zonder tc
ofwel curcuitkennis
als ge veel f1 games bv kende alle circuits rats van buiten
en dan efkes die auto's gewend komen en na 2-3 rondes hebde al de meeste rempunten wete al ongeveer hoe ge alle bochten neemt en iedere ronde gaat er een halfe sec af


blackdragon1990 zei:
Mijnen besten tijd tot nu toe is 3:39.277 :woohoo:

En stancke, ge kunt wel op de curbs rijden maar 1 wijze les:

Curbs zijn als vrouwen, ge moet ze liefdevolle kusjes geven, ipv direct in de kakker te willen :p


idd
en u tijd 3.39 hebde em in achteruit gedaan ofzo
maar dan nog

128MB

Legacy Member
Over die curbs:

euh: daar peert ge toch vollegas over? er gebeurt toch niks.

128MB

Legacy Member
hatetn zei:
op u gas duwen
tis nu toch echt nie moeilijk om rond die tijd te rijden
remmen blokkeren nie ook al legde abs af
ge moe al extreem duwen na het uitkomen in ne bocht om te slippen zelf zonder tc
ofwel curcuitkennis
als ge veel f1 games bv kende alle circuits rats van buiten
en dan efkes die auto's gewend komen en na 2-3 rondes hebde al de meeste rempunten wete al ongeveer hoe ge alle bochten neemt en iedere ronde gaat er een halfe sec af
Ik rij zo snel ik kan, volle gas en heel laat vol in de rem.
Ik probeer de ghostcar van men vorige ronde te kloppen en soms lukt dat maar het gaat echt niet beter dan 1:43 bij mij.

d.C.

Legacy Member
Met welke driving aids rijden jullie? Ik momenteel enkel met automatic clutch en traction control op low, nu eens zonder die traction control. Snelste ronde met nog heel wat fouten momenteel op 1:43 met Xbox controller (omgebouwd voor PC ;))

hatetn

Legacy Member
d.C. zei:
Met welke driving aids rijden jullie? Ik momenteel enkel met automatic clutch en traction control op low, nu eens zonder die traction control. Snelste ronde met nog heel wat fouten momenteel op 1:43 met Xbox controller (omgebouwd voor PC ;))



zonder driving aids(als ge het buiten beschouwing laat da sommige toch werken) rij ik constant tussen de 1.40.5 en de 1.41(tenzij ik zware fouten maak
maar sneller dan dat kan ik echt niemeer of kmoe een superafstelling vinden

Poepoei

Legacy Member
hatetn zei:
idd
en u tijd 3.39 hebde em in achteruit gedaan ofzo
maar dan nog

:p bedoelde 1:39 :)

Maja, nieuwen tijd is 1:37.853 :D

En stancke, bedoelde die bol rechts van uwe motec? da moet een knopke voorstellen denk ik (ofcourse not clickable, 't is geen Netkar Pro he :))

BelgianMini

Legacy Member
Hoeveel rijden er hier met een stuurke?

OT: 1:41:021 met het toetsenbord en sneller wilt echt ni lukken.

TX.Conn

Legacy Member
Gisteren men persoonlijk record verbeterd, dit is nu men snelste tijd tot nu toe:

http://crap.maxfps-gaming.net/Conn_GTR2_Ferrari_Hotlap1.jpg

Ik ga proberen om onder de 1:38:000 te geraken, ik voel dak nog sneller kan.
Speel wel op Semi-Pro en met toetsenbord,... Simulation is nog net iets te moeilijk voor me in de 1ste of 2de bocht spin ik al :p, te vlug op men gas aant duwen wrs :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan