Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk rood bolleke? 'k zie er daar meerStancke zei:Daarjuist eens geprobeerd om alles uit de Lamborghini te halen....
1:39.954
Het is inderdaad niet zo gemakkelijk als GTR maar volgens mij is de track voor de demo slecht gekozen (vervelende curbstones,hobbels in de weg)
Weet er iemand wat dat rode bolletje wil zeggen op mijn HUD?

Dat dingskes rechtsonder? dat licht op op het toerental wanneer ge moet schakelenStancke zei:Daarjuist eens geprobeerd om alles uit de Lamborghini te halen....
1:39.954
Het is inderdaad niet zo gemakkelijk als GTR maar volgens mij is de track voor de demo slecht gekozen (vervelende curbstones,hobbels in de weg)
Weet er iemand wat dat rode bolletje wil zeggen op mijn HUD?

128MB zei:Dat dingskes rechtsonder? dat licht op op het toerental wanneer ge moet schakelen
En uwe tijd ik begrijp het dus nie hoe doet ge zoiets.
blackdragon1990 zei:Mijnen besten tijd tot nu toe is 3:39.277
En stancke, ge kunt wel op de curbs rijden maar 1 wijze les:
Curbs zijn als vrouwen, ge moet ze liefdevolle kusjes geven, ipv direct in de kakker te willen![]()
Ik rij zo snel ik kan, volle gas en heel laat vol in de rem.hatetn zei:op u gas duwen
tis nu toch echt nie moeilijk om rond die tijd te rijden
remmen blokkeren nie ook al legde abs af
ge moe al extreem duwen na het uitkomen in ne bocht om te slippen zelf zonder tc
ofwel curcuitkennis
als ge veel f1 games bv kende alle circuits rats van buiten
en dan efkes die auto's gewend komen en na 2-3 rondes hebde al de meeste rempunten wete al ongeveer hoe ge alle bochten neemt en iedere ronde gaat er een halfe sec af
d.C. zei:Met welke driving aids rijden jullie? Ik momenteel enkel met automatic clutch en traction control op low, nu eens zonder die traction control. Snelste ronde met nog heel wat fouten momenteel op 1:43 met Xbox controller (omgebouwd voor PC)
hatetn zei:idd
en u tijd 3.39 hebde em in achteruit gedaan ofzo
maar dan nog
bedoelde 1:39 

)Stancke zei:Ik rij met stuur 1:39:954

, te vlug op men gas aant duwen wrs
.