Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Hoe zie je eigelijk de snelheid in de Lambo ?

Dillyracer zei:Hoe zie je eigelijk de snelheid in de Lambo ?
2ndStancke zei:Zalige demo!


blackdragon1990 zei:Ja, ma ge kunt ook aparte pedalen kopen he
Ma die zijn meestal wel duur, misschien dat de extra pedalen voor de Thrustmaster Rallye GT Pro ook apart kunt gebruiken? (gewoon USB dacht ik)
http://www.thrustmaster.com/eng/d_prd.php?p=T314&fam=4
'k weet wel niet of dat gaat...
En 't is nogal moeilijk om budget pedalen apart te vinden want dat zijn meestal setjes met stuur en alles...
als softijs-spuitpettre zei:Dit staat ergens te lezen op die site:This pedal set is only compatible with the RGT Pro Racing wheel.
Is bovendien bedoeld als uitbreiding op stuur+pedalen zodoende dat je dan 4 pedalen hebt.
Die 4de kun je dan gebruiken als...........handrem??

Gavin zei:als softijs-spuit
in de demo bvb, 35 graden buiten..ge passeert de finish met een recordtijd
hup, softijsje in de mond!
of misschien om distrotion op de motor te zetten?
![]()

maar was eerste keer zonder TC en die shit allemaal 

Mr Syphon zei:als jullie bv 15 min racen dan draait ge toch ni constant 1:38 ~ 1:39 he ?
heb just zo een race gedaan ma na 10 rondes gestopt, maakte weer veel crashes die laatste 2 rondesmaar was eerste keer zonder TC en die shit allemaal
snelste lap toen was 1:44 en da was nog sneller als die andere racers![]()
Mr Syphon zei:als jullie bv 15 min racen dan draait ge toch ni constant 1:38 ~ 1:39 he ?![]()
.Voor simracenoobs is het misschien een topdemo ja. 't is allemaal veel te gemakkelijk, zo veel grip dat ge nergens een groot verschil kunt maken met de amateurs.Stancke zei:Ik krijg er niet genoeg van
Is en blijft een top demo![]()