Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Zalige demo!

Straks nog eens testen of ik mijn tijd scherper kan stellen,ik wil de beste zijn :evil:

Anoniem04

Legacy Member
Nog altijd 1:44 als tijd, met alleen TC op low :')
Bij mij blijven de auto's en het geluid toch nog het meeste tellen, alhoewel, een betere tijd mag ook altijd :unsure:

Stancke

Legacy Member
die curbstone neem ik tamelijk hard

zalige gevoel als opeens je hele cockpit begint te trillen....

Pic

pettre

Legacy Member
Weet je iemand waar je betaalbare usb pedalen kan kopen,dus niet van brd ofzo.
De pedalen van mijn momo racing doen niks meer,en gas geven en remmen met knoppekes vind ik te moeilijk.

Stancke

Legacy Member
Volgens mij bestaat dat niet op USB,is het niet bij alle pedalen zo dat ze vasthangen aan het stuur zelf?

bij mij toch:unsure:

Poepoei

Legacy Member
Ja, ma ge kunt ook aparte pedalen kopen he :)

Ma die zijn meestal wel duur, misschien dat de extra pedalen voor de Thrustmaster Rallye GT Pro ook apart kunt gebruiken? (gewoon USB dacht ik)

http://www.thrustmaster.com/eng/d_prd.php?p=T314&fam=4

'k weet wel niet of dat gaat...

En 't is nogal moeilijk om budget pedalen apart te vinden want dat zijn meestal setjes met stuur en alles...

pettre

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Ja, ma ge kunt ook aparte pedalen kopen he :)

Ma die zijn meestal wel duur, misschien dat de extra pedalen voor de Thrustmaster Rallye GT Pro ook apart kunt gebruiken? (gewoon USB dacht ik)

http://www.thrustmaster.com/eng/d_prd.php?p=T314&fam=4

'k weet wel niet of dat gaat...

En 't is nogal moeilijk om budget pedalen apart te vinden want dat zijn meestal setjes met stuur en alles...

Dit staat ergens te lezen op die site:This pedal set is only compatible with the RGT Pro Racing wheel.
Is bovendien bedoeld als uitbreiding op stuur+pedalen zodoende dat je dan 4 pedalen hebt.
Die 4de kun je dan gebruiken als...........handrem??

Gavin

Legacy Member
pettre zei:
Dit staat ergens te lezen op die site:This pedal set is only compatible with the RGT Pro Racing wheel.
Is bovendien bedoeld als uitbreiding op stuur+pedalen zodoende dat je dan 4 pedalen hebt.
Die 4de kun je dan gebruiken als...........handrem??
als softijs-spuit

in de demo bvb, 35 graden buiten..ge passeert de finish met een recordtijd
hup, softijsje in de mond!


of misschien om distrotion op de motor te zetten?

:unsure:

pettre

Legacy Member
Gavin zei:
als softijs-spuit

in de demo bvb, 35 graden buiten..ge passeert de finish met een recordtijd
hup, softijsje in de mond!


of misschien om distrotion op de motor te zetten?

:unsure:

:rofl:

wtf is distrotion?

Mr Syphon

Legacy Member
als jullie bv 15 min racen dan draait ge toch ni constant 1:38 ~ 1:39 he ? :p

heb just zo een race gedaan ma na 10 rondes gestopt, maakte weer veel crashes die laatste 2 rondes :p maar was eerste keer zonder TC en die shit allemaal :p
snelste lap toen was 1:44 en da was nog sneller als die andere racers :p

Stancke

Legacy Member
Mr Syphon zei:
als jullie bv 15 min racen dan draait ge toch ni constant 1:38 ~ 1:39 he ? :p

heb just zo een race gedaan ma na 10 rondes gestopt, maakte weer veel crashes die laatste 2 rondes :p maar was eerste keer zonder TC en die shit allemaal :p
snelste lap toen was 1:44 en da was nog sneller als die andere racers :p

Ik heb mss 2-3 laps die ik onder de 1:40 rijd tijdens een race,anders altijd in de 1:40

TX.Conn

Legacy Member
Mr Syphon zei:
als jullie bv 15 min racen dan draait ge toch ni constant 1:38 ~ 1:39 he ? :p

Maximum ronde's dat ge kunt instellen om te racen is 15 Laps,... ik neem dat en men tijden zijn tussen de 1:39.000 - 1:42.500.

Heb al es in natte omstandigheden geraced, das pas gefocused blijven op uw rijstijl :) .

integra

Legacy Member
Stancke zei:
Ik krijg er niet genoeg van:D

Is en blijft een top demo:D
Voor simracenoobs is het misschien een topdemo ja. 't is allemaal veel te gemakkelijk, zo veel grip dat ge nergens een groot verschil kunt maken met de amateurs.

@ TX Conn, in de regen rijden is peanuts in GTR2.

RipTor

Legacy Member
Aangezien er hier (waar toch meer casual racers en arcade racers zitten en minder hardcore simmers) zo enthousiast over wordt gedaan en op gespecialliseerde sim forums iedereen er nogal kritisch over denkt doet mij denken dat het niet echt indrukwekkend is.

Ik heb het nog eens niet geprobeerd omdat GTR en GTL niet bepaald indrukwekkend waren te noemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan