RipTor
Legacy Member
Simbin alle bugs wegwerkenmarcel zei:eerst alle bugs wegwerken
Dat is aan GTR en GTL niet bepaald te merken dat ze hun daarmee bezig houden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Simbin alle bugs wegwerkenmarcel zei:eerst alle bugs wegwerken

schandalig gewoonIceCain zei:Ook op TV nergens enige uitzendingad: .
ad:IceCain zei:Even.Weet er iemand ne live stream van de 24h van Spa.Vorig jaar was er ene,maar dit jaar nergens te vinden.Ook op TV nergens enige uitzending
ad: .
IceCain zei:Even.Weet er iemand ne live stream van de 24h van Spa.Vorig jaar was er ene,maar dit jaar nergens te vinden.Ook op TV nergens enige uitzending
ad: .
Mee zei:schandalig gewoonad:
.
?IceCain zei:Van Pitstop forum:
Originally Posted by Peter Baert
"Tja, skjef, in Brussel (niet in Vilvoorde) zijn ze iets te gulzig geworden en hebben ze tegen de VMMa gezegd "foert, de pot op!". Zo kreeg ik het letterlijk aan de telefoon te horen. OK dan maar, de pot op met heel hun handel. We gaan zien wat het resultaat op langere termijn zal zijn.
Ik weet op dit moment ook nog niet of we volgende week in Pitstop.TV iets zullen mogen/kunnen brengen. Misschien willen we zelfs niet meer ..."
En ook nog:
"VMMa heeft aan Race hetzelfde voorstel gedaan als vorig jaar, maar Race wilde meer. En daarop zijn de onderhandelingen afgesprongen.
En wat heeft Race nu? Een koers die enkel in Wallonië en in Vlaanderen op de digitale platformen van Belgacom en Telenet te zien is. O ja, ook in Azië en Rusland kan er gekeken worden. Maar dat zal het gros van de Belgische rijders worst wezen, zij willen in eigen land op de buis komen.
Met een reactie à la "foert de pot op!" oogst je natuurlijk wat je gezaaid hebt. De manier waarop Race het in Vlaanderen heeft aangepakt, is niet professioneel.
Ik had een aanvraag ingediend om vorige donderdag tijdens de kwalificaties te gaan filmen, maar ik kreeg als antwoord dat we niet met een eigen camera mochten komen. We moesten alles betrekken van RTL. De 24 uren van Spa is een grote koers, maar ze moeten nu ook niet beginnen overdrijven in Brussel.
Hadden we het echt hard willen spelen, dan hadden we hen een proces kunnen aandoen, omdat je camera-access moet toelaten voor news access."
@ mods:misschien beter naar off topic thread verplaatsen...sorry.
uhuStancke zei:jammer dat geld alles overstijgt,is nu zo en zal altijd zo zijn.
hatetn zei:le mans is dit jaar ook niet getoond
keek altijd op eurosport en dit jaar ook niets
achja we gaan weer kunnen kijken naar een overvloed aan porche op zolder:ironic:
Ik heb het nog eens niet geprobeerd omdat GTR en GTL niet bepaald indrukwekkend waren te noemen.

Ik heb de full van GTL en mijn broer die van GTR...Herbie zei:OK back to the sims
ffkes thread al scannend doorgelezen... één opmerking viel mij daarbij toch wel op:
Euhmm...Heb je de full van beiden al geprobeerd? of spreek je enkel over de demo's? Zeggen dat GTR niet indrukwekkend is, is natuurlijk een persoonlijke mening, maar het was wel ongeveer het meest revolutionaire racespel sinds jaren, vooral dan op het gebied van physics en sounds. GTL gooit daar nog eens een hoop grafische effecten en veeeel legendarische wagens bij, dus ook dat vind ik nog steeds zeer de moeite waard.
Ik probeer u niet te overtuigen ofzo ze, maar zeggen dat ze niets waard zijn, dat kan ik na zoveel fun uren met beide sims gewoon niet aanhoren.![]()
Spijtig vh geluid in dat spel maar sommigenIets wat ge converteerd ziet er altijd slechter uit natuurlijk. Soms loopt er ook publiek over de baan, of vliegen er vreemde dingen in de lucht enzo bij die geconverteerde banen...marcel zei:GTL gebruikt dan wel dezelfde grafische engine, het ziet er beter uit dan rFactor. vooral de textures (is duidelijk als ge GTL banen in rFactor zet, die zien er beter uit dan de rest)
RipTor zei:Simbin alle bugs wegwerken![]()
Dat is aan GTR en GTL niet bepaald te merken dat ze hun daarmee bezig houden![]()
"Fix it", "Thanks"RipTor zei:- Deze komt wel uit de GTR2 demo maar zit ook in GTR en GTL: http://www.gamespot.com/pages/profile/video_player.php?id=diE3kmf-5bsMujLW

RipTor zei:Om er enkele op te noemen...
- Deze komt wel uit de GTR2 demo maar zit ook in GTR en GTL: http://www.gamespot.com/pages/profile/video_player.php?id=diE3kmf-5bsMujLW
- De pacecar die soms verdwijnt, over de pitmuur springt, stopt, ...
- Terwijl ge vertrekt voor een rolling start dat uw auto over de pit muur springt op de grid en ge een DQ krijgt
- Weer... Soms staat er dat het droog is maar als ge op de grid staat is het plots monsoon
onzichtbare auto's
- Als je tegen de AI raced. En de sessie is gedaan en iedereen staat in de pits en je klikt op next session dat de AI plots toch snellere tijden heeft staan
- Als je switched naar replay view en je rijdt verder dat er nog maar geluid uit 1 box komt totdat je terug van view switched (zit ook in GTR2 demo en voor de eerlijkheid ook in rFactor)
- AI die u niet inhaalt al gaat ge van de lijn af en op de rem staan op het rechte stuk
maar euh... dat was weer in rFactor 
Vele van deze dingen gebeuren wel enkel online...
)In rFactor zit een "val van het circuit bug" die een gelijkaardig effect heeft.marcel zei:én in rFactor. niet op alle circuits, maar ik heb het er meegemaakt. trouwens, waarom dat fixen? RIJ IN DE JUISTE RICHTING, ffs!
Imo gaat dat nu wel opgelost zijn bij de komende patch aangezien er Nascar in gaat zitten. Als er daar nog problemen mee zijn hebben ze een dik probleem met Nascar races denk ik.marcel zei:rFactor-fans die klagen over de pace-car in GTR/L? straks komt Bush nog klagen dat er teveel oorlog is!
rondjes achter de SC in rFactor draaien gegarandeerd in de soep.
Omdat ze van mening zijn dat regen niet fansoenlijk gesimuleerd kan worden momenteel.marcel zei:toegegeven dat probleem hebben ze niet in rFactor. daar hebben ze gewoon géén weer.
Die heb ik nooit gezienmarcel zei:
Iddmarcel zei:Zat in GTR. zat in GTL. zat ook in F1 2001. en in F1 2002. en in F1 Challenge. en nog steeds in rFactor. iets zegt mij dat ISI deze bug veroorzaakt heeft, en na 5 jaar nog niet heeft kunnen oplossen...
Blue flag is bij het dubbelen. Die regel kunt ge uitschakelen en is inderdaad niet optimaal, daar heb ik in een online race bij rFactor.org ook al last mee gehad.marcel zei:inderdaad, dees heb ik ook al voorgehad. en dan nog een stop&go gekregen ook, want ik had blauw vlaggen gekregenmaar euh... dat was weer in rFactor
![]()
Ik heb GTR1 bugs opgenoemd. Een deel die enkel online voorkomen, een deel offline.marcel zei:tiens, ik wist niet dat er in de GTR² demo online mogelijkheden zaten? wel raar dat veel van uw bugs met AI te maken hebben dan.
rFactor lost hun bugs op. Er staat voor zeer binnenkort weer een mega patch gereed. Dat is juist het verschil.marcel zei:dan moet je dus niet afkomen dat Simbin de bugs niet oplost en dat je daarvoor bij rFactor moet zijn.
1.08x is beta...marcel zei:want daar heb ik met de 1.08x patch (en velen met mij) dat een aantal van de originele wagens niet meer werken, net als de PCC-wagens. dat is een grove bug die ze erin gelaten hebben.