Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
integra zei:
Voor simracenoobs is het misschien een topdemo ja. 't is allemaal veel te gemakkelijk, zo veel grip dat ge nergens een groot verschil kunt maken met de amateurs.


welke spel is dan top voor jou?:unsure:

fragske

Legacy Member
och hopelijk zal da int volledig spel niet het geval zijn :)
In den 1 konde toch ook zo kiezen tussen arcade semi-pro en sim ?

fragske

Legacy Member
Toch niet?
Ge start het spel op en ge kunt kiezen uit 2 dingen
Time trial en Race weekend

Ma ge krijgt toch ni eerst de keuze om te kieze tussen arcade , semi pro of sim

Ja ok ge kunt ze uit zetten bij de options maar zoals integra het zegt, Ge merkt echt nog wel dagge meer grip hebt. En als ge TC af zet blijfde toch nog da gevoel hebben

TX.Conn

Legacy Member

fragske

Legacy Member
Och da sta daar :)
ok ok ik zen mis dan ... maar dan gaat den 2 dus slechter zijn tegenover den eersten =/

Viperius

Legacy Member
Die settings van de difficulty hebben enkel invloed op de gebruikte aids (veronderstel ik toch). Bij de vorige GTR versie werden de physics ook aangepast aan de moeilijkheid geloof ik.

Poepoei

Legacy Member
Vraag me af waarom minder moeilijk geassocieerd wordt met minder realistisch?

GTR was ook niet ideaal, aan lage snelheden spin je daar makkelijker dan een funny car die de bus stop probeert door te gaan :p
(en dat terwijl je de gas praktisch niet aanraakt :wtf: )

GT wagens hebben gigantische spoilers en slicks, in GTR had ik soms het gevoel op een een blote velg te rijden.

Ok, ik geef toe dat ik in GTR 2 nog niet echt het gevoel heb gekregen dat ik de wagen tot het uiterste had gedreven,
het lijkt idd té gemakkelijk en ook de rondetijden bewijzen dat.

Hoe realistisch dit spel is kan je alleen weten als je zelf in een GT bak hebt gereden, iets wat -denk ik- niemand hier al heeft gedaan, maar volgens mij moet het een beetje tussen de twee liggen.

Niet zo moeilijk om mee te rijden, maar pas als je de limieten van de wagen opzoekt aartsmoeilijk en vooral: véél oefening nodig om snelle tijden te rijden!
Ik heb de GTR 2 demo nog niet zó veel gespeeld, maar haal wel tijden van 1:37.299 zonder TC, ABS, andere aids...

Maja, ik koop GTR 2 toch :)

Stancke

Legacy Member
Mja,ik vraag me dan af wat jullie ultieme racespel is qua realisme?

RipTor

Legacy Member
Voor degene die de GTR2 wagens eens op andere circuits willen testen.

Het is mogelijk van die GTR2 wagens te importeren in GTL (wat ineens bewijst dat er eigenlijk bitter weinig verschil is tussen GTR2 en GTL buiten andere auto's) : http://www.gtr4u.de/thread.php?threadid=8309

Binnenkort vermoed ik dat we de GTR2 wagens ook wel in rFactor zullen kunnen importeren.

Poepoei

Legacy Member
Ge kunt ook GTL parcours in GTR 2 zetten (enkel de add-ons, de originelen zijn beveiligd, ma dan moet ge gewoon een rFactor mod downloaden en een paar dingen hernoemen en ge zijt vertrokken :p (een paar bestanden uit rFactor en nog een paar van in GTL)

Heb er al een stuk of 12 banen in, waaronder Francorchamps :cool:

Ge hebt dan wel ne speciale .exe nodig (kunt ge op RSC vinden), anders moet ge veel te veel bestanden vervangen en hernoemen, veels te veel werk :p

RushBunny

Legacy Member
Wees gerust, de physics en grip van de full zullen verschillen van de demo. Was het geval bij GTR1 en GTL dat demo-physics verschilden van de full-versie.
Ben er redelijk gerust in ;)

De helft van die criticasters op RSC die vinden dat er teveel grip is, zullen wss bij de full zeggen dat er te weinig is....

RipTor

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Ge kunt ook GTL parcours in GTR 2 zetten (enkel de add-ons, de originelen zijn beveiligd, ma dan moet ge gewoon een rFactor mod downloaden en een paar dingen hernoemen en ge zijt vertrokken :p (een paar bestanden uit rFactor en nog een paar van in GTL)

Heb er al een stuk of 12 banen in, waaronder Francorchamps :cool:

Ge hebt dan wel ne speciale .exe nodig (kunt ge op RSC vinden), anders moet ge veel te veel bestanden vervangen en hernoemen, veels te veel werk :p
Dat gaat ook ja maar de manier die ik zeg is 10 keer eenvoudiger... Gewoon 1 exe installeren en ge hebt de GTR2 wagens in GTL...

integra

Legacy Member
Een vriend van mij werkt bij simbin (Bram Knot) en hij zegt dat de auto's nog zo'n 3-4 seconden vertraagd gaan worden.

Stancke

Legacy Member
integra zei:
Een vriend van mij werkt bij simbin (Bram Knot) en hij zegt dat de auto's nog zo'n 3-4 seconden vertraagd gaan worden.


Ah,dat is leuk om te horen:)

Kan je anders nog iets loskweken bij hem?:$

DaCrashOveride

Legacy Member
ik heb hem zonet gedownload en gebt echt wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel grip :p :p mss zelf meer als bij DTM3... ge spint nie ofnix:p wrs -hopelijk voor jullie simmers- zal het anders zijn in de full...

TX.Conn

Legacy Member
Is er al een concrete datum wanneer het in de winkel rekken zal liggen?

In de Trailer zeggen ze "Summer 2006" en ergens anders heb ik gelezen dat het in September uitkomt, maar nog niks specifiek kwa dag.

Kijk er al echt naar uit :) .

marcel

Legacy Member
September zal het zijn. maar een precieze datum... eerst alle bugs wegwerken etc, dan pas zeggen wanneer ze het gaan uitgeven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan