Stancke
Legacy Member
integra zei:Voor simracenoobs is het misschien een topdemo ja. 't is allemaal veel te gemakkelijk, zo veel grip dat ge nergens een groot verschil kunt maken met de amateurs.
welke spel is dan top voor jou?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
integra zei:Voor simracenoobs is het misschien een topdemo ja. 't is allemaal veel te gemakkelijk, zo veel grip dat ge nergens een groot verschil kunt maken met de amateurs.

fragske zei:och hopelijk zal da int volledig spel niet het geval zijn
In den 1 konde toch ook zo kiezen tussen arcade semi-pro en sim ?

fragske zei:Toch niet?
Ge start het spel op en ge kunt kiezen uit 2 dingen
Time trial en Race weekend
Ma ge krijgt toch ni eerst de keuze om te kieze tussen arcade , semi pro of sim

)
(een paar bestanden uit rFactor en nog een paar van in GTL)


Dat gaat ook ja maar de manier die ik zeg is 10 keer eenvoudiger... Gewoon 1 exe installeren en ge hebt de GTR2 wagens in GTL...blackdragon1990 zei:Ge kunt ook GTL parcours in GTR 2 zetten (enkel de add-ons, de originelen zijn beveiligd, ma dan moet ge gewoon een rFactor mod downloaden en een paar dingen hernoemen en ge zijt vertrokken(een paar bestanden uit rFactor en nog een paar van in GTL)
Heb er al een stuk of 12 banen in, waaronder Francorchamps
Ge hebt dan wel ne speciale .exe nodig (kunt ge op RSC vinden), anders moet ge veel te veel bestanden vervangen en hernoemen, veels te veel werk![]()
rFactor(!), Live For Speed, NetKarPro, Richard Burns Rally (!), GPL, enzStancke zei:welke spel is dan top voor jou?![]()
integra zei:Een vriend van mij werkt bij simbin (Bram Knot) en hij zegt dat de auto's nog zo'n 3-4 seconden vertraagd gaan worden.

Ah,dat is leuk om te horen
Kan je anders nog iets loskweken bij hem?

