Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Ik wil zo graag bewijzen dat 128MB ongelijk heeft.

Ik moet zeggen,onder de 1:40.000 geraken is geen sinecure.

Wel m'n besttijd aangescherpt van 1:39.954 naar 1:39.276

Niets veranderd aan set-up behalve de banden van medium compound naar soft compound.

Het is eigenlijk een zalige demo:D Ik kan er blijven over typen maar ik ga het niet doen.

spoon

Legacy Member
heb men tijd ook nog xat kunne verbeteren maar nu kost het me toch al wat moeite om er nog iets af te krijgen1:40.086

Poepoei

Legacy Member
Mijnen besten tijd is nog altijd 1:37.853 met stuurke, simulation zonder aids (heb nog nooit een besmette naald van dichtbij gezien :p)

behalve autoclutch want ik heb maar 2 pedalen :)

fragske

Legacy Member
ook zonder aids hiere balve autoclutch ... maar ik haal toch maar een povere 1:41 :$

A3r0n!x

Legacy Member
Zowel met mijn gamepad als mijn muis is het onbestuurbaar ze zijn allebei veel te gevoelig

Poepoei

Legacy Member
-deJmiJun zei:
Bestaan er eigenlijk stuurkes met clutch?
Ge kunt aparte setjes kopen, maar die kosten dan zo'n € 300 :D voor de pedalen alleen he :rofl:

Ma voor de Thrustmaster Rallye GT Pro kunt ge extra pedalen kopen voor clutch en handrem en die kosten niet zo veel :) (20 euro ofzo?)

Ook brengt Logitech binnenkort de G25 uit, gemaakt uit roestvrij staal en leer, met 3 pedalen,
een shifter (met draaiknop om te kiezen tussen sequentieel of een H-bak), 900° rotatie en twee force feedback motoren

Dit alles voor een zacht prijsje, € 300 (deze is wel het geld waard imo)

Mr Syphon

Legacy Member
zoiets zou ik dus kopen als ze me thuis dan ni zouden gek verklaren :D

Poepoei

Legacy Member
1:37.594

Beat that :D

Replay aanwezig indien gewenst :) (vergeet altijd van een screen te nemen, waarvoor mij excuses :p)

Mr Syphon

Legacy Member
TX.Conn zei:
Gisteren men persoonlijk record verbeterd, dit is nu men snelste tijd tot nu toe:

http://crap.maxfps-gaming.net/Conn_GTR2_Ferrari_Hotlap1.jpg

Ik ga proberen om onder de 1:38:000 te geraken, ik voel dak nog sneller kan.
Speel wel op Semi-Pro en met toetsenbord,... Simulation is nog net iets te moeilijk voor me in de 1ste of 2de bocht spin ik al :p, te vlug op men gas aant duwen wrs :).

how the fuck doet ge zoiets met uw toetsenbord ? :p op wa staan uw senstivities ?

TX.Conn

Legacy Member
Mr Syphon zei:
how the fuck doet ge zoiets met uw toetsenbord ? :p op wa staan uw senstivities ?

kzou het niet weten heb dat geloof ik niet aangepast, staat nog standaard denk ik... sturen en acceleren doe ik met de pijltje's toetsten, remmen met de spacie balk.

Is dat dan zo moeilijk om met een toetsenbord te sturen? :oink:

Mr Syphon

Legacy Member
and what about topspeed, ik heb al 526 gehaalt :tongue: ( bug gevonden :evil: maarja ge kunt ze ni gebruken voor op circuit want ge zit dan uit de map :p )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan