Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

guntherh

Legacy Member
heb al men games verwijdert maar blijft zeggen dat er een minimum van 150 MB swap space moet zijn...

IceCain

Legacy Member
Hoeveel virtueel geheugen heb je nu?
Wat zijn de specs van je laptop =>merk,welke cpu,graka,hoeveel geheugen... .

The Crazy Noob

Legacy Member
rechter muisknop op deze computer - eigenschappen - tab geavanceerd - bovenste knop "instelligen" - tab geavanceerd - onderaan: "wijzigen" - op uw C: schijf (of andere) aangepaste grootte aanvinken en in begin en maximale grootte hetzelfde getal opgeven (bijv. 300MB)

gl :niceone:

guntherh

Legacy Member
op men laptop werkt het spel nog altijd niet, maar heb nu wel al knn spelen op de pc vn men vriendin, en tis echt geweldig.. bedankt in ieder geval allemaal...

RipTor

Legacy Member
marcel zei:
probleem niet opgelost...
ik ben hierjuist gediskwalificeerd, omdat ik niet achter de juiste wagen reed.
detail: de wagen waar ik achter móest rijden, had al opgegeven...
Dit vind ik ook vreemd.
Gisteren zat ik op een server die opwarmronde had aanstaan. Ik heb toen aan die admin gevraagd of hij daar nooit problemen mee had en hij zei dat sinds die patch alle problemen daaruit weg zijn. Hij liet zijn server al sinds de patch zo draaien en dat liep telkens goed.

Tijdens een opwarmronde zat ik op P5 maar voor mij ging er ne kwiet af en verliet de race. Bij de vorige versies zou de race dan nooit starten. Maar dat verliep probleemloos. Het spel had nu toch door dat die gast had opgegeven en bleef er niet eeuwig op wachten. En ik kreeg ook geen DQ omdat ik hem zou ingehaald hebben...

marcel

Legacy Member
dan is het toch maar raar ze. ik heb het gisteren namelijk wéér voorgehad.
was met CTPD mod in canada. in de eerste bocht ging iedereen er ongeveer af, dus SC kwam uit. ik was mijn voorvleugel kwijt, ging pitten, en werd weer achter iemand gezet die gewoon opgegeven had, hij had zelfs de server al verlaten. we hebben dan de wedstrijd herstart, en er was ongeveer dezelfde situatie. en wéér werd ik achter diezelfde persoon gezet

Poepoei

Legacy Member
Dat filmpje op Spa heb ik een tijdje geleden al eens gezien :)

Wat ik ook wel leuk vind (had dit in de demo opgemerkt) is dat als het donker wordt de lichten langs het circuit niet opeens aan gaan, maar wat flikkeren :)
't Zijn de details he :p (weet wel nie of dat in GTL ook al was?)

128MB

Legacy Member
Dan zal het een jouw of je pc liggen, ge weet pc's zijn mysteries.
Zoals mijne, als ik bluetooth opzet valt men internet uit :/

Of na een half uurke gamen vertraagd alles ineens en moet ik rebooten.
Of men voeding die men hele case doet trillen.
Of waarom dat mijn scherm flikkert.
Of waarom ik vanalles programma's niet kan verwijderen.
Of waarom ik maar 50gb op de pc heb staan en de hdd eigenschappen 70gb aangeven. Ja verborgen mappen worden weergeven.
Of waarom men cpu 80° word bij Doom3
Of waarom men pc elke 5minuten vraagt om opnieuw op te starten voor windows updates die ik nooit geinstalleerd heb en zelfs automatische updates heb uitgezen.
Of waarom verwijderde progs terugkomen.
Of waarom ik bij elke site zelfs met FF pop-ups krijg en banners over men scherm zweven.
Of waarom alle auto's in een rFactor race ineengepropt zijn alsof ze zijn platgewalst en opeengestapelt.
Of waarom men 3d kaart piiipt.

zo kan ik blijven doorgaan

Poepoei

Legacy Member
Formatteren, voeding tegoei vastvijzen en koelers het stof uitblazen/opnieuw installeren zou ook al veel doen denk ik :p

128MB

Legacy Member
allemaal al gedaan na een week of 2 is de pc weer even slecht als ervoor

guRuh

Legacy Member
Bon!
Den deze haalt zijn stuur van onder het stof, haalt zijn racehandschoenen boven (van die echte lederen van Brussels Karting ! ) en zet den download in gang.

Ik heb toch niet de laatste drivers (geen rijders, maar hardware drivers... ;) ) ofzo nodig he? :)

128MB

Legacy Member
Als't spel nie draait dan niet nee. Heb mijne al een half jaar nemeer geupdate.

guRuh

Legacy Member
Works like a charm.

I'm impressed, en das lang geleden dat ik dat gehad bij een racespel... Eerste keer dat ik laps aan een stuk werkelijk onder ene zijn spoiler kan rijden zonder dat de stukken ervan afvliegen.
Sweet!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan