Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ge kunt gewoon door een paar lijntjes aan te passen in de bestanden tracks uit gtl importeren128MB zei:Nordshleife op GTR2demo? :|

blackdragon1990 zei:Ja, ge kunt gewoon door een paar lijntjes aan te passen in de bestanden tracks uit gtl importeren
Wel alleen de zelfgemaakte, de originele zijn beveiligd

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=261206R3w!nD zei:edde daar ergens ne link van ofz oe da ge da just moe doen ?
danku![]()



RushBunny zei:GTR2 krijgt 89% in review van PCGameplay, wat toch een degelijk magazine is![]()
Stancke zei:Wat zijn de positive en negative comments?

RushBunny zei:Grootte van het artikel valt wat tegen, zelfs geen volledige pagina :/
Artikel is eigenlijk gewoon een opsomming van de features en de nieuwigheden tov GTR1.
Minpunten - Toch weer dat @#bitmappubliek
- Waar blijft het 2005 seizoen ?? en terecht
Pluspunten - Nog steeds heel realistisch
- Door extra opties iets toegankelijker
