Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schumi2003

Legacy Member
Wanner ik een setup wil laden op de Nordschleife dan blijft de standaard steup nog altijd staan :(


iemand dit probleem nog, en wanneer ik een gedowned setup van iemand anders laad ook weer van t zelfde bah :(

Poepoei

Legacy Member
128MB zei:
Nordshleife op GTR2demo? :|
Ja, ge kunt gewoon door een paar lijntjes aan te passen in de bestanden tracks uit gtl importeren :D

Wel alleen de zelfgemaakte, de originele zijn beveiligd

Moes

Legacy Member
zonet logitech momo force es vanonder stof gehaald en gtr2 demo es afgehaald
kan het na pc-upgrade eindelijk lekker draaien
kan iemand mij zeggen wnr dit spel eigenlijk uit is?
ik heb in gunk al review gezien,kan dat?

128MB

Legacy Member
DAt het focking vet coole mega bangelijke fantastische knaller game is!

Zo zou Frank Molnar het toch zeggen :p of hoe heet die?

Olivier_Twister

Legacy Member
jah 15 september komt hij uit.

en in gunk kreeg de game een dikke 93/100

guRuh

Legacy Member
Wat zijn zo wat "average" tijden voor de demo? Ik rijd nu 1.39.+ , maar ik heb ne richttijd nodig ;)

R3w!nD

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Ja, ge kunt gewoon door een paar lijntjes aan te passen in de bestanden tracks uit gtl importeren :D

Wel alleen de zelfgemaakte, de originele zijn beveiligd

edde daar ergens ne link van ofz oe da ge da just moe doen ?
danku :)

RushBunny

Legacy Member
GTR2 krijgt 89% in review van PCGameplay, wat toch een degelijk magazine is :)

Poepoei

Legacy Member
R3w!nD zei:
edde daar ergens ne link van ofz oe da ge da just moe doen ?
danku :)
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=261206

Als ge dat gelezen hebt zou het moeten lukken ;)

De originele tracks kun je ook gebruiken, maar dan moet je een paar bestanden nemen van de rFactor conversies en die van extensie veranderen.
Weet alleen niet meer hoe dat juist ging :(

De GTR² wagens kan je trouwens ook in GTL zetten :)

RushBunny

Legacy Member
Stancke zei:
Wat zijn de positive en negative comments?

Grootte van het artikel valt wat tegen, zelfs geen volledige pagina :/

Artikel is eigenlijk gewoon een opsomming van de features en de nieuwigheden tov GTR1.

Minpunten - Toch weer dat @#bitmappubliek
- Waar blijft het 2005 seizoen ?? en terecht :p

Pluspunten - Nog steeds heel realistisch
- Door extra opties iets toegankelijker

Stancke

Legacy Member
RushBunny zei:
Grootte van het artikel valt wat tegen, zelfs geen volledige pagina :/

Artikel is eigenlijk gewoon een opsomming van de features en de nieuwigheden tov GTR1.

Minpunten - Toch weer dat @#bitmappubliek
- Waar blijft het 2005 seizoen ?? en terecht :p

Pluspunten - Nog steeds heel realistisch
- Door extra opties iets toegankelijker

Kunde die pagina niet inscannen ofzo? Bespaard me geld:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan