Mee
Legacy Member
had ik nie zien staanStancke zei:EDIT: die 15 september staat dus in die link van Mee

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had ik nie zien staanStancke zei:EDIT: die 15 september staat dus in die link van Mee


"Wie Atari auf Anfrage von 'SPEEDMANIACS.DE' bestätigte, wird GTR 2 nicht wie noch auf der Games Convention angekündigt am 14.09.2006 an den Handel ausgeliefert, sondern erst in der letzten September-Woche am 28.09.2006 erscheinen. Einen spezifischen Grund dafür gibt es, außer um Überschneidungen mit der Veröffentlichung anderer Spiele zu vermeiden, nicht, sodass eine nochmalige Terminverschiebung nicht zu erwarten ist."
.
.TX.Conn zei:Of ik ga pitten en is er een andere ferrari (rijd meestal met die ferrari) die staat te pitten bij mijn pitbox.
Da's wel irritant, ik bepaal men strategie aan de hand van men benzine... en juist wnr ik wil binnen komen staat die andere ferrari daar, is al verschillende keren gebeurdmarcel zei:da's geen bug he, da's gewoon pech hebben
.De enige nieuwe wagens zijn : TVR, Nissan 350Z, Maserati en de BMW M3 GTRVykus zei:Full versie gespeeld van gtr2 echt de max, veeeeel beter as demo, keuze aan wagens genoeg, parcours zoals monza & francoshamp tot in detail perfect, geen opmerkingen over dit spel of er wordt slaag gegeven, de perfecte racing sim gewoon
), en de regeneffecten zijn zeer goed.RipTor zei:Physics zijn wel veel beter dan GTR1 (maar dat was niet zo moeilijk ), en de regeneffecten zijn zeer goed.

Vykus zei:Full versie gespeeld van gtr2 echt de max, veeeeel beter as demo, keuze aan wagens genoeg, parcours zoals monza & francoshamp tot in detail perfect, geen opmerkingen over dit spel of er wordt slaag gegeven, de perfecte racing sim gewoon
Voor de ervaren racer misschien welintegra zei:Aye.
Ik heb GTR2 volledig spel en de physics zijn (in tegenstelling tot wat Riptor zegt) zeker niet beter dan van GTR1.
't is veel te gemakkelijk. Ik reed in m'n eerste rond op sim modus op Spa 2003 direct een 2:09. (in't echt 2:15.x)
maar ik heb het al redelijk lastig hoor ( speel ook met pijltjes
(stuur is kapot
ad
Realistischer is niet gelijk aan moeilijkerintegra zei:Aye.
Ik heb GTR2 volledig spel en de physics zijn (in tegenstelling tot wat Riptor zegt) zeker niet beter dan van GTR1.
't is veel te gemakkelijk. Ik reed in m'n eerste rond op sim modus op Spa 2003 direct een 2:09. (in't echt 2:15.x)
Tuurlijk niet, waar zeg ik dat?RipTor zei:Realistischer is niet gelijk aan moeilijker