Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Olivier_Twister

Legacy Member
ale volgende week is het zover, dan is de game eindelijk uit

Stancke

Legacy Member
Aangezien m'n post die ik heb ingezonden naar TG toch niet online komt:sop:
"Wie Atari auf Anfrage von 'SPEEDMANIACS.DE' bestätigte, wird GTR 2 nicht wie noch auf der Games Convention angekündigt am 14.09.2006 an den Handel ausgeliefert, sondern erst in der letzten September-Woche am 28.09.2006 erscheinen. Einen spezifischen Grund dafür gibt es, außer um Überschneidungen mit der Veröffentlichung anderer Spiele zu vermeiden, nicht, sodass eine nochmalige Terminverschiebung nicht zu erwarten ist."

GTR2 release word verschoven naar 28-09-2006 om niet in de knoop te komen met uitkomen van andere spellen.

TX.Conn

Legacy Member
Een tijd dit thread niet meer bekeken, al 3 pagina's bijgekomen sinds men laatste bezoek.

Jammer dat het de 15de niet uitkomt, ah wel 28sten is ook goed :) .
Af en toe speel ik nog den demo van gtr2, heb nog iets irritants ontdekt in de demo het volgende:

Als ik race pak ik het maximum (15 ronde's/26 min) dat ge kunt in de demo en zet fuel op 7x ipv normaal, dus dit wil zeggen iedereen moet pitten om de 4 ronde's. Als ik de pits in rijd dan moet ge uw "speedlimiter" aanzetten om geen penalty te krijgen... dus ik ben over die lijn waar ge dan maar 60km/u moogt doen, komen er dan nog achter mij om ook te pitten maar die vlammen gewoon door, houden zich niet aan die speedlimiter en crashen zo op mij in de pits.

Of ik ga pitten en is er een andere ferrari (rijd meestal met die ferrari) die staat te pitten bij mijn pitbox.

Hopelijk worden deze bugs eruit gewerkt in de full versie.


Denk dak es ga mogen beginnen uitkijken voor een stuur, nog altijd met pijltjes en spacebar aan het sturen in gtr2 demo :p .

marcel

Legacy Member
TX.Conn zei:
Of ik ga pitten en is er een andere ferrari (rijd meestal met die ferrari) die staat te pitten bij mijn pitbox.

da's geen bug he, da's gewoon pech hebben

TX.Conn

Legacy Member
marcel zei:
da's geen bug he, da's gewoon pech hebben
Da's wel irritant, ik bepaal men strategie aan de hand van men benzine... en juist wnr ik wil binnen komen staat die andere ferrari daar, is al verschillende keren gebeurd :x .

Zoiets vind ik dan wel een bug aangezien de AI van de pitbox moet zeggen tegen die andere ferrari dat die wat vroeger of later moet binnen komen voor zijn pit beurt, zodat we niet tesamen binnenkomen.

Hopelijk zit dat niet in de full versie.

scipicore

Legacy Member
rofl gtr2 me pijlkes :| ik had al moeite om deftig te kunne rijden me nen gamepad :D dus kheb men oud (5 jaar ofzo) stuurke nog es bovegehaald en da ga goe ze :D

bramboo

Legacy Member
GTR(1) ligt hier nog altijd in de kast :D


Spel was om te ontploffen met pijlkes


MAAR...

Ik heb nu een DFP n software om deze met de PC compatible te maken...

Vykus

Legacy Member
Full versie gespeeld van gtr2 echt de max, veeeeel beter as demo, keuze aan wagens genoeg, parcours zoals monza & francoshamp tot in detail perfect, geen opmerkingen over dit spel of er wordt slaag gegeven, de perfecte racing sim gewoon

RipTor

Legacy Member
Vykus zei:
Full versie gespeeld van gtr2 echt de max, veeeeel beter as demo, keuze aan wagens genoeg, parcours zoals monza & francoshamp tot in detail perfect, geen opmerkingen over dit spel of er wordt slaag gegeven, de perfecte racing sim gewoon
De enige nieuwe wagens zijn : TVR, Nissan 350Z, Maserati en de BMW M3 GTR
De nieuwe circuits zijn : Dubai, Zhuhai, Hockenheim, ...


Physics zijn wel veel beter dan GTR1 (maar dat was niet zo moeilijk :p), en de regeneffecten zijn zeer goed.

Stancke

Legacy Member
Ik weet eigenlijk niet of ik hem zal kopen....

Veel is er niet verandert tegenover GTR,vind ik persoonlijk.
RipTor zei:
Physics zijn wel veel beter dan GTR1 (maar dat was niet zo moeilijk ), en de regeneffecten zijn zeer goed.

Ja?:unsure:

marcel

Legacy Member
Vykus zei:
Full versie gespeeld van gtr2 echt de max, veeeeel beter as demo, keuze aan wagens genoeg, parcours zoals monza & francoshamp tot in detail perfect, geen opmerkingen over dit spel of er wordt slaag gegeven, de perfecte racing sim gewoon


Alright! Ik ben hier de Joeri, en ik wil aangesproken worden als de Joeri! Ik los hier de problemen op. Als er slaag gegeven wordt, geen probleem, ik heb peperspray, en ik heb handboeien! Is dat duidelijk?
Zijn er vragen? Voelt iedereen zich veilig? Alright!



(dit forum wordt beveiligd door de Joeri)

integra

Legacy Member
Aye.

Ik heb GTR2 volledig spel en de physics zijn (in tegenstelling tot wat Riptor zegt) zeker niet beter dan van GTR1.
't is veel te gemakkelijk. Ik reed in m'n eerste rond op sim modus op Spa 2003 direct een 2:09. (in't echt 2:15.x)

?therapy?

Legacy Member
integra zei:
Aye.

Ik heb GTR2 volledig spel en de physics zijn (in tegenstelling tot wat Riptor zegt) zeker niet beter dan van GTR1.
't is veel te gemakkelijk. Ik reed in m'n eerste rond op sim modus op Spa 2003 direct een 2:09. (in't echt 2:15.x)
Voor de ervaren racer misschien wel :p maar ik heb het al redelijk lastig hoor ( speel ook met pijltjes :( (stuur is kapot :sad:)

Vykus

Legacy Member
ik ben aan het wachten op logitech g25 om te game met gtr:p mor met de pijltjes gaat het al goe:p

RipTor

Legacy Member
integra zei:
Aye.

Ik heb GTR2 volledig spel en de physics zijn (in tegenstelling tot wat Riptor zegt) zeker niet beter dan van GTR1.
't is veel te gemakkelijk. Ik reed in m'n eerste rond op sim modus op Spa 2003 direct een 2:09. (in't echt 2:15.x)
Realistischer is niet gelijk aan moeilijker

integra

Legacy Member
RipTor zei:
Realistischer is niet gelijk aan moeilijker
Tuurlijk niet, waar zeg ik dat?

De auto's vergeven gewoon te veel, ge kunt ze schuin de bocht in slippen zonder te spinnen, da's gewoon te veel van het goede ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan