3razor
Legacy Member
Stancke zei:ik dacht het wel,je moet eens kijken bij Realism ofzo
zal straks een kijken
dat zou zeer vriendelijk zijn, mss keek ik erover daaorm dat ik het even vraag :d
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:ik dacht het wel,je moet eens kijken bij Realism ofzo
zal straks een kijken
3razor zei:dat zou zeer vriendelijk zijn, mss keek ik erover daaorm dat ik het even vraag :d





AhaStancke zei:@blackdragon: komt pas de 29e uit,is uitgesteld geweest

Stancke zei:
Pitlane Control System
Hier staat het tussen,maar of het nu aan- of uitgevinkt moet staan,ik weet het zelf niet.
ik was dat al tegengekomen enzo maar blijkbaar ging het niet, nuja ik herstartte wss het spel kort nadat ik het had verzet en het werd gereset ofzo ... toch bedankt


),tamelijk goede setup gevonden in de practice en dan maar direct race gedaan
Gestart als laatste (30e) en na 1u race opgeklommen tot 13e,juist m'n 1e pitstop achter de rug en terug gevallen naar de 20e plaats. M'n wagen is BMW M3 GTR
Da's een mop zeker.128MB zei:Import misschien?
128MB zei:Import misschien?
Het tlnt forum kennende zal dat zeker via import zijn :ironic: .
.RipTor zei:Da's een mop zeker.
De helft van dit forum heeft dat spel 1 dag na release in de US ?
Allemaal effe de vlieger gepakt naar de US om GTR2 te halen...
Ge wordt hier wel gebanned als ge over modchips praat op het console forum hoewel dat perfect legaal is in België. Maar over een warez spel babbelen mag wel.