Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

3razor

Legacy Member
Stancke zei:
ik dacht het wel,je moet eens kijken bij Realism ofzo

zal straks een kijken

dat zou zeer vriendelijk zijn, mss keek ik erover daaorm dat ik het even vraag :d

Stancke

Legacy Member
3razor zei:
dat zou zeer vriendelijk zijn, mss keek ik erover daaorm dat ik het even vraag :d

Pitlane Control System


Hier staat het tussen,maar of het nu aan- of uitgevinkt moet staan,ik weet het zelf niet.

Poepoei

Legacy Member
Dat moet uitgevinkt staan ;)

Maja, 'k had weer nie door dat het al uit was :crazy: :x

Van de week eens gaan halen en eens goed onderwerpen aan mijn ongeëvenaarde rijkunsten en stalen zenuwen :cool:

Met die M3 GTR een toerke op Spa, ik kan al nie wachten :D

Maja, 'k denk da 'k pas tegen woensdag in ne winkel ga geraken :(

Stancke

Legacy Member
@blackdragon: komt pas de 29e uit,is uitgesteld geweest

EDIT: wat is dat Race Data Acquisition ofzoiets?

3razor

Legacy Member
Stancke zei:

Pitlane Control System


Hier staat het tussen,maar of het nu aan- of uitgevinkt moet staan,ik weet het zelf niet.

thx :D ik was dat al tegengekomen enzo maar blijkbaar ging het niet, nuja ik herstartte wss het spel kort nadat ik het had verzet en het werd gereset ofzo ... toch bedankt :D

joo :D

Stancke

Legacy Member
Net begonnen met m'n 3u durende Endurance race:unsure:

Quali's overgeslaan (wegens geen zin:p),tamelijk goede setup gevonden in de practice en dan maar direct race gedaan:p Gestart als laatste (30e) en na 1u race opgeklommen tot 13e,juist m'n 1e pitstop achter de rug en terug gevallen naar de 20e plaats. M'n wagen is BMW M3 GTR

oja,voor diegene die twijfel aan het spel:

Heb deze week nog eens de demo gespeeld en vond er niets aan,heb nu de full en nu is alles eraan:D

marcel

Legacy Member
warez worden niet toegelaten. en aangezien er hier veel de full aan het spelen zijn 14 dagen voor release...

RipTor

Legacy Member
128MB zei:
Import misschien?
Da's een mop zeker.
De helft van dit forum heeft dat spel 1 dag na release in de US ?

Allemaal effe de vlieger gepakt naar de US om GTR2 te halen...

Ge wordt hier wel gebanned als ge over modchips praat op het console forum hoewel dat perfect legaal is in België. Maar over een warez spel babbelen mag wel.

TX.Conn

Legacy Member
128MB zei:
Import misschien?
:rofl: Het tlnt forum kennende zal dat zeker via import zijn :ironic: .

Als het via import is... kun je het bewijzen via:
-Recuetje van GTR² dat je hebt aangekocht en upload het.
-Neem een fotoke met uw gezicht en GTR² dooske erop en upload het op een ftp.

Zullen nieveel dat kunnen doen me dunkt :) :p .

128MB

Legacy Member
Op zuiderpark staat ie bij de pre-orders, en datum van release stond op 15 september. Als je die daar besteld heb je em op de dag dat ie uitkomt. Dus de 15de.

edit

datum is verandert naar 29ste :p

RipTor

Legacy Member
Is de 15de gereleased in de US... De 16de staat hier de helft van het forum al te verkondigen dat ze het hebben.

Euro release is idd 29ste

TX.Conn

Legacy Member
Had gehoord ergens dat de release den 28sten was... nu 29sten ne dag verschoven?

Stancke

Legacy Member
RipTor zei:
Da's een mop zeker.
De helft van dit forum heeft dat spel 1 dag na release in de US ?

Allemaal effe de vlieger gepakt naar de US om GTR2 te halen...

Ge wordt hier wel gebanned als ge over modchips praat op het console forum hoewel dat perfect legaal is in België. Maar over een warez spel babbelen mag wel.


Dus,ik moet gebanned worden?:woohoo:

Ik spoor niemand aan om het te downloaden,ik heb nergens gezegd dat ik het heb gedownload ofzo (ja,nu dus wel)
Ik heb al PM gehad maar ik heb gewoon gezegd dat ik de link niet meer wist...

Hoeveel spellen zijn van jou legaal misschien?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan