Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RipTor

Legacy Member
Stancke zei:
Dus,ik moet gebanned worden?:woohoo:

Ik spoor niemand aan om het te downloaden,ik heb nergens gezegd dat ik het heb gedownload ofzo (ja,nu dus wel)
Ik heb al PM gehad maar ik heb gewoon gezegd dat ik de link niet meer wist...

Hoeveel spellen zijn van jou legaal misschien?

Eigenlijk allemaal (was vroeger wel anders)

- LFS, rFactor en GPL heb ik legaal.
- Warsow = gratis
- FEAR combat = gratis
- Ultrastar = gratis

Monty007

Legacy Member
Ist hier weer aan de gang ja? :) Maak daar toch eens allemaal zo geen heisa van.
Stond mijne meter laag, ik had het ook eens binnen gehaald uit nieuwsgierigheid om te zien wat ik de 29e ging kopen. Ik heb alle Simbin games gekocht, waarom niet eens kijken wat de nieuwe gaat geven :)
Sorry maar voor mij moet iedereen dat maar voor zich uitmaken en zo van die uitvallen van ze zouden ze moeten bannen vind ik nogal radicaal :)
Echte simracers kopen het zoiezo, laat nieuwe mensen het van mij gerust eens downloaden en zien hoe het bevalt, de simwereld wordt er zelfs misschien groter mee...
Natuurlijk heb ik geen respect voor mensen die fanatiek racen en zulke praktijken toepassen, dat spreekt voor zich :) Maar ik ben zeer omzichtig met vooroordelen en beoordelingen, laat staan VERoordelingen ...

Monty

EDIT @ marcel: en de demo trekt op de ruk als je hem vergelijkt met de full als je iedereen mag geloven. Dus als de demo mensen wegjaagt van de simwereld en de gedownloade full brengt een hoopje nieuwe mensen binnen ons wereldje, oh well dan vergeef ik hun hun zonde en ontvang ze met open armen :) Mss ben ik te braaf geworden

marcel

Legacy Member
voor "nieuwe mensen die het eens willen proberen" bestaat er zoiets als demo's.

Stancke

Legacy Member
RipTor zei:
Eigenlijk allemaal (was vroeger wel anders)

- LFS, rFactor en GPL heb ik legaal.
- Warsow = gratis
- FEAR combat = gratis
- Ultrastar = gratis

Wel,ik weet nu niet hoe oud je bent (doet er infeite ook niets toe) maar werk je? Wel,indien ik zou werken,damn,ik koop het direct! Mja,ik verdien (jammer genoeg) geen geld,dus is die 50€ direct een heel pak voor mij. Nu met GTR2,NFS: Carbon,Test Drive: Unlimited in aantocht is 150€ voor die 3 games wel wat teveel (en ik denk dat er wel mijn mening zullen volgen). Dusja,misschien ben ik wel laf maar van mijn ouders moet ik niets verwachten,heb ook geen loon en ook geen suikertante...

EDIT:

De demo trekt langs geen kanten op de full version,imo toch. Full is paar maal beter;)

Monty007

Legacy Member
De reden van stancke vind ik wel verwerpelijk :) Dat als zeggen van ik verdien niet veel maar wil toch met een Porsche rijden, dan steel ik hem maar.
Als je gewoon financieel geen drie games aan kan koop je er gewoon maar 1, simpeler kan toch niet. Anders permitteer je je dingen waar je helemaal geen recht op hebt gezien je helemaal de intentie niet hebt om de game eventueel later aan te kopen ofzo.

No good intentions, no respect :)

Monty

marcel

Legacy Member
Monty007 zei:
De reden van stancke vind ik wel verwerpelijk :) Dat als zeggen van ik verdien niet veel maar wil toch met een Porsche rijden, dan steel ik hem maar.
Als je gewoon financieel geen drie games aan kan koop je er gewoon maar 1, simpeler kan toch niet. Anders permitteer je je dingen waar je helemaal geen recht op hebt gezien je helemaal de intentie niet hebt om de game eventueel later aan te kopen ofzo.

No good intentions, no respect :)

Monty


alsof uw reden zoveel beter is...

"ik wil een Porsche, maar ik ga hem eerst stelen, want stel dat ik hem niet goed vind..."

128MB

Legacy Member
marcel zei:
alsof uw reden zoveel beter is...

"ik wil een Porsche, maar ik ga hem eerst stelen, want stel dat ik hem niet goed vind..."
Heb jij dan nog nooit iets illigaal gedaan?

Als je bijvoorbeeld tekst kopieert van een website en die op jouw eigen website zet dan pleeg je al plagiaat.

Ik weet een spel is iets anders, da kost veel geld.

Zelf vind ik dat stancke een beetje te losjes gepraat heeft :p

Einde discussie en back on-topic! :niceone:

Poepoei

Legacy Member
De enige reden waarom ik het zou doen is omdat ik niet wil wachten tot 29 september :)

Voor alle duidelijkheid, ik heb het (nog) niet gedownload, maar ik ben toch al zeker dat ik het koop. Eind van deze maand mogen jullie allemaal mijn bonneke van de winkel zien hoor ;)
(Omdat in zo'n game veel werk kruipt, omdat het het geld waard is en omdat ik online wil :p)

En de vergelijking met een Porsche is al helemaal onnozel en volledig buiten proportie :crazy:
Kijk eens naar de prijs van die twee en kom dan nog eens terug...

Ik ben helemaal niet voor warez, maar om een game die ergens anders veel vroeger uitkomt en die je toch gaat kopen zodra hij er is, is dat imo nog ok.
Als je het downloadt omdat je niet genoeg geld verdient, dat is idd stelen, maar dan steel je 'slechts' een spel, en géén Porsche ;)

Maja, dit topic ging over GTR 2 ? :p

Edit: Ge kunt al nie zeggen dat ik geen tijd steek in mijn posts, toen ik deze post begon te typen was die van 128MB er nog niet :p

DaCrashOveride

Legacy Member
Bende weners man... Hij post geen download links, vraagt niet achter warez... Dus stop whining en get back on on topic!

marcel

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
En de vergelijking met een Porsche is al helemaal onnozel en volledig buiten proportie :crazy:
Kijk eens naar de prijs van die twee en kom dan nog eens terug...

vergelijk het dan met een fiets of zo... t blijft hetzelfde.


Ik ben helemaal niet voor warez, maar om een game die ergens anders veel vroeger uitkomt en die je toch gaat kopen zodra hij er is, is dat imo nog ok.
Als je het downloadt omdat je niet genoeg geld verdient, dat is idd stelen, maar dan steel je 'slechts' een spel, en géén Porsche ;)

GTR² is nog nérgens uit. dit keer gaan ze voor een worldwide release.
downloaden omdat het nog niet uit is is gewoon een teken van zwakte, geduld is een schone deugd :p



@128MB: neen, ik neem geen artikels over van anderen. als ik dat al doe, is het maar de inleiding en een link naar het oorspronkelijke artikel...

Stancke

Legacy Member
marcel zei:
vergelijk het dan met een fiets of zo... t blijft hetzelfde.




GTR² is nog nérgens uit. dit keer gaan ze voor een worldwide release.
downloaden omdat het nog niet uit is is gewoon een teken van zwakte, geduld is een schone deugd :p



@128MB: neen, ik neem geen artikels over van anderen. als ik dat al doe, is het maar de inleiding en een link naar het oorspronkelijke artikel...

het is toch al uit in Finland?

Poepoei

Legacy Member
GTR 2 is idd al uit op sommige plaatsen..

en zwakte.. Als gij het zo wilt bezien... :)

(En de gemiddelde fiets is toch ook iets duurder dan € 50 :unsure: )

DaCrashOveride

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
GTR 2 is idd al uit op sommige plaatsen..

en zwakte.. Als gij het zo wilt bezien... :)

(En de gemiddelde fiets is toch ook iets duurder dan € 50 :unsure: )
tis de vergelijking die telt en ik denk dat iedereen het wel snapt... Enkel kan het me nie schelen...

BuYcKi

Legacy Member
Ej manne, ga nu eens on-topic :)
Gebaar jullie gewoon van den domme ..

De screens zien er zaluh uit ! :D

DaCrashOveride

Legacy Member
just een half uurke gespeeld en tis een graaaf spel :D
keb me den 911 en den BMW gerede:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan