De enige reden waarom ik het zou doen is omdat ik niet wil wachten tot 29 september
Voor alle duidelijkheid, ik heb het (nog) niet gedownload, maar ik ben toch al zeker dat ik het koop. Eind van deze maand mogen jullie allemaal mijn bonneke van de winkel zien hoor

(Omdat in zo'n game veel werk kruipt, omdat het het geld waard is en omdat ik online wil

)
En de vergelijking met een Porsche is al helemaal onnozel en volledig buiten proportie

Kijk eens naar de prijs van die twee en kom dan nog eens terug...
Ik ben helemaal niet voor warez, maar om een game die ergens anders veel vroeger uitkomt en die je toch gaat kopen zodra hij er is, is dat imo nog ok.
Als je het downloadt omdat je niet genoeg geld verdient, dat is idd stelen, maar dan steel je 'slechts' een
spel, en géén Porsche
Maja, dit topic ging over GTR 2 ?
Edit: Ge kunt al nie zeggen dat ik geen tijd steek in mijn posts, toen ik deze post begon te typen was die van 128MB er nog niet
