Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scipicore

Legacy Member
das int echt ook zo eh.. zolang ge maar ni te veel gas geeft en goe tegestuurt :\

*edit*

oei ben ene pagina vergeten lezen :rofl:

RipTor

Legacy Member
Albert Priem, voormalig Dutch Super Car piloot (in z'n eerste (en enige ?) seizoen 7 vd 9 races gewonnen) en nu behoorlijk veel bezig met simracing vindt de physics van GTR2 in ieder geval veel beter dan GTR1. Hij beweert dat die auto's idd vrij makkelijk te rijden zijn in het echt (zonder dat hij daarvoor door simbin aangeport is geworden om dat te zeggen) en dat GTR1 compleet verkeerd zat ivm de onmogelijkheid tot driften.

Stancke

Legacy Member
waar heb je dat gelezen?

(niet dat ik je niet geloof maar wil dat wel eens lezen:p)

integra

Legacy Member
Vykus zei:
nog nooit gehoord van driften? kunt da met elke auto ze:d
Tuurlijk heb ik al gehoord van driften en nee, dat gaat niet met elke auto. Maar wat ik wil zeggen is dat de auto's in GTR2 te vergevend zijn, 't is allemaal niet slecht, maar ge kunt te veel stoten uithalen zonder uw auto te laten spinnen.

Vykus

Legacy Member
nog nooit gehoord van slicks? full grip;) da plakt aan de weg zo'n banden moet maar eens rally rijden of gaan kijken zulde wel merke:d

bramboo

Legacy Member
Fout en Juist.

Slicks hebben zo'n goede grip omdat ze juist rubber afgeven, des te meer rubber ze afgeven, des te meer grip. Daarom hebben ze de soft en hard. Maar, het enige wat zo'n wagen "aan de baan plakt" is de tractie controle, oftewel, Traction Control System (TCS). Dit systeem voelt of de banden genoeg kracht neerzetten, m.a.w, nog voor de banden willen slippen, treedt het TCS systeem in en voorkomt het verlies van tractie.

Nu, rijders kunnen dit zelf instellen wanneer ze op de baan zijn, wanneer ze op slicks rijden, zetten ze dit systeem op zeer zwak, met een hardere compound, kunnen ze het al iets meer laten optreden. Maar, wanneer het nat is, staat de TCS op hoog al the way :)


En, toch gaan ze van de baan :rofl:

RipTor

Legacy Member
Stancke zei:
waar heb je dat gelezen?

(niet dat ik je niet geloof maar wil dat wel eens lezen:p)
Lees deze thread : http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?highlight=gtr2&t=41377


Dit is Albert Priem : http://www.albertpriem.com/
Heeft 1 seizoen DSC gereden, en dan nog een seizoen enkele races.

Het voordeel van Albert Priem is dat hij zowel echt heeft geraced en dat hij veel ervaring heeft met sims. Hij rijdt leagues mee met GTR en rFactor.

Als ge zo eens ne echte piloot eens 1 keer een kwartierke met ne sim laat rijden kan die daar naar mijn mening geen fansoenlijk oordeel over vellen. Ge moet met beide echt geoefend zijn om een goed oordeel te vellen.

Hij heeft wel nooit met echte GTR bakken gereden maar toch naast die BMW M3 op zijn website met Porsche GT3 en met een BMW V8 met 450Pk.

Stancke

Legacy Member
Er zal nog férm gezweet worden...
Ik voel gewoon m'n borstspier huiveren van de inspanning:p

Vét spel:p

3razor

Legacy Member
is er een mogelijkheid om die autopilot uit te schakelen in de pits ??? ik haat het als ik de pits in moet :p

Stancke

Legacy Member
ik dacht het wel,je moet eens kijken bij Realism ofzo

zal straks een kijken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan