Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk heb ik al gehoord van driften en nee, dat gaat niet met elke auto. Maar wat ik wil zeggen is dat de auto's in GTR2 te vergevend zijn, 't is allemaal niet slecht, maar ge kunt te veel stoten uithalen zonder uw auto te laten spinnen.Vykus zei:nog nooit gehoord van driften? kunt da met elke auto ze:d


Lees deze thread : http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?highlight=gtr2&t=41377Stancke zei:waar heb je dat gelezen?
(niet dat ik je niet geloof maar wil dat wel eens lezen)



Scip zei:en ehhh... oe komt gunder aan al die auto's? :ironic:

Als ge bv. Open practice kiest... bovenaan int midden staat er "car"Scip zei:en ehhh... oe komt gunder aan al die auto's? :ironic:

