Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Dat met die 2 assen moest ik bij mijne Logitech in die "Profiler" aanpassen.

scipicore

Legacy Member
Stancke zei:
Is dat eigenlijk normaal dat ik met m'n M3 de Ferrari 550 inhaal? Heb eigenlijk totaal geen idee waar ik die M3 moet situeren (is een klasse appart,GT2)

kweetnie hoe et komt ma die m3 lijkt mij veruit de makkelijksten auto in heel et spel...

amdr

Legacy Member
Kvind het eigelijk niet zo'n super spel ;x rFactor is beter in mijn ogen :/
en het freet dan nog is FPS ook, zelfs op 800*600 en bekan alles op low

marcel

Legacy Member
Stancke zei:
Is dat eigenlijk normaal dat ik met m'n M3 de Ferrari 550 inhaal? Heb eigenlijk totaal geen idee waar ik die M3 moet situeren (is een klasse appart,GT2)


neen, da's niet normaal

scipicore

Legacy Member
amdr zei:
Kvind het eigelijk niet zo'n super spel ;x rFactor is beter in mijn ogen :/
en het freet dan nog is FPS ook, zelfs op 800*600 en bekan alles op low

ik kan alles opendraaien en mijn systeem is kut dus ksnap nie wrom dat er zoveel mensen last me hebben :\

TX.Conn

Legacy Member
Zal GTR2 nog fun zijn om online mee te spelen (denk toch dat er een multiplayer mode is)?

Zelf nog nooit een race game online gespeeld maar met gtr2 zal ik dat mss wel es overwegen om dat te doen, wil gewoon weten of het echt competitief racen is als ge een server joined.

-dawnz-

Legacy Member
op 1680*1050 4xAA 16xAF bolt alles nog zalig met alles maxed :)
zelf met men vroegere 6800GT@Ultra :)

scipicore

Legacy Member
amdr zei:
Op hoeveel staat u direct X?

dx9 awa :P level3 AA, 16AF 1024*768 en dan ingame ook nog alles opengetrokken en da me nen 2500+ me 1024MB DDR en nen x1600pro

DaCrashOveride

Legacy Member
mannekes wa is beter LVL 4 aa of LVL 1 aa??? :D ik weet voor wa da sta maar ik heb mij da altij al afgevraagd...
Opt moment staat het bij mij op 1280*1024 LEVEL 4 aa ...
(ik heb wel nen amd4400, geforce 7900gtx 512mb en 2048mb ram ... dus tis normaal da da hier goe draait...)

Mee

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
mannekes wa is beter LVL 4 aa of LVL 1 aa??? :D ik weet voor wa da sta maar ik heb mij da altij al afgevraagd...
Opt moment staat het bij mij op 1280*1024 LEVEL 4 aa ...
(ik heb wel nen amd4400, geforce 7900gtx 512mb en 2048mb ram ... dus tis normaal da da hier goe draait...)
Beter is dienen Level 4 natuurlijk ;) (minder kartelingskes aan de randjes in't spel). Maar is ook een pak zwaarder natuurlijk (hoewel da me uwe pc geen probleem moet zijn ;)).

Stancke

Legacy Member
Mee zei:
Beter is dienen Level 4 natuurlijk ;) (minder kartelingskes aan de randjes in't spel).

maar gaat dan weer ten koste van de laadtijden:p
iets wat ik ook niet echt wil:unsure:

scipicore

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
mannekes wa is beter LVL 4 aa of LVL 1 aa??? :D ik weet voor wa da sta maar ik heb mij da altij al afgevraagd...
Opt moment staat het bij mij op 1280*1024 LEVEL 4 aa ...
(ik heb wel nen amd4400, geforce 7900gtx 512mb en 2048mb ram ... dus tis normaal da da hier goe draait...)

'level' 4 AA bestaat ni ^^ ge hebt enkel lvl1 tem lvl3

LVL1 = 2x Anti-Aliasing
LVL2 = 4x Anti-Aliasing
LVL3 = 6x Anti-Aliasing

gij bedoelt dus waarschijnlijk lvl2? ;)

scipicore

Legacy Member
alee dan bestaat er ook al 8x AA >_> (nu voelek mij lek nen ouden bal :()

amdr

Legacy Member
Ik zit me nen 2400+ 512mb ddr en nen x800xt

Net iets minder zeker :unsure:

Misschien is het omdat ik met Omega drivers zit, zal de normale is installeren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan