Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Is dat eigenlijk normaal dat ik met m'n M3 de Ferrari 550 inhaal? Heb eigenlijk totaal geen idee waar ik die M3 moet situeren (is een klasse appart,GT2)
Stancke zei:Is dat eigenlijk normaal dat ik met m'n M3 de Ferrari 550 inhaal? Heb eigenlijk totaal geen idee waar ik die M3 moet situeren (is een klasse appart,GT2)
amdr zei:Kvind het eigelijk niet zo'n super spel ;x rFactor is beter in mijn ogen :/
en het freet dan nog is FPS ook, zelfs op 800*600 en bekan alles op low
Op hoeveel staat u direct X?Scip zei:ik kan alles opendraaien en mijn systeem is kut dus ksnap nie wrom dat er zoveel mensen last me hebben :\
amdr zei:Op hoeveel staat u direct X?
level3 AA, 16AF 1024*768 en dan ingame ook nog alles opengetrokken en da me nen 2500+ me 1024MB DDR en nen x1600pro
ik weet voor wa da sta maar ik heb mij da altij al afgevraagd...Beter is dienen Level 4 natuurlijkDaCrashOveride zei:mannekes wa is beter LVL 4 aa of LVL 1 aa???ik weet voor wa da sta maar ik heb mij da altij al afgevraagd...
Opt moment staat het bij mij op 1280*1024 LEVEL 4 aa ...
(ik heb wel nen amd4400, geforce 7900gtx 512mb en 2048mb ram ... dus tis normaal da da hier goe draait...)
(minder kartelingskes aan de randjes in't spel). Maar is ook een pak zwaarder natuurlijk (hoewel da me uwe pc geen probleem moet zijn
).Mee zei:Beter is dienen Level 4 natuurlijk(minder kartelingskes aan de randjes in't spel).


Da betwijfel ik ten zeerste...Stancke zei:maar gaat dan weer ten koste van de laadtijden![]()
DaCrashOveride zei:mannekes wa is beter LVL 4 aa of LVL 1 aa???ik weet voor wa da sta maar ik heb mij da altij al afgevraagd...
Opt moment staat het bij mij op 1280*1024 LEVEL 4 aa ...
(ik heb wel nen amd4400, geforce 7900gtx 512mb en 2048mb ram ... dus tis normaal da da hier goe draait...)

http://img130.imageshack.us/img130/1876/gtr2ai8.jpgScip zei:'level' 4 AA bestaat ni ^^ ge hebt enkel lvl1 tem lvl3
LVL1 = 2x Anti-Aliasing
LVL2 = 4x Anti-Aliasing
LVL3 = 6x Anti-Aliasing
gij bedoelt dus waarschijnlijk lvl2?![]()

lolScip zei:alee dan bestaat er ook al 8x AA >_> (nu voelek mij lek nen ouden bal)
