Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) kunnen we morgen GTR 2 kopen en de full spelen... was nog es aan het kijken welke circuits er allemaal in GTR 2 zitten, en wat mij opviel is dat het "Circuit van Zolder 2003 - 2004" er niet tussen zit... althans ik zie het op deze site bij "Tracklist" .Euhm, ik kan met de grootste moeite nergens Zolder vinden op die pagina hoorTX.Conn zei:Voor de geduldige mensen (incl. ik) kunnen we morgen GTR 2 kopen en de full spelen... was nog es aan het kijken welke circuits er allemaal in GTR 2 zitten, en wat mij opviel is dat het "Circuit van Zolder 2003 - 2004" er niet tussen zit... althans ik zie het op deze site bij "Tracklist" .
2003 en 2004 editie's van de "24Hrs van Zolder" zijn gereden nochtans, en in GTR 2 zijn er ook 24Hrs inbegrepen.
Kvroeg me nu af of Zolder erin zit of niet?
Zou het wel een beetje jammer vinden moest het er niet inzitten!
(ctrl+f levert ook niks op
)

ad: , dat zal de pret niet bederven... zal wel fun beleven aan die velé andere tracks die erin zitten
. blackdragon1990 zei:Verder is er ook geen enkele reden om Zolder toe te voegen, aangezien de FIA GT niet in Zolder komt
(Die 24Hrs races in Zolder zijn Belcar)
blackdragon1990 zei:En 'k hoop dat ik morgen in de winkel kan geraken om GTR 2 te halen![]()
, zelf zal ik in de voormiddag es binnenspringen om het te halen.Stancke zei:nee,Zolder zit er bij mij weten niet in![]()
Da's in principe wel enkel voor de GTL eigenaars, aangezien ge bestanden moet kopiëren uit uw GTL mapRushBunny zei:Standaard niet, maar finders keepers :
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=267364

Stancke zei:lol,retard![]()