Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Hoe in godsnaam ?

Hamachi staat op, ik zit op netwerk, maar in local bij GTR2 staat er niets ?

Anoniem04

Legacy Member
DAt heb ik gedaan, ik zit in TelenetRC, maar ik zie niets op GTR2 local network

scipicore

Legacy Member
ma das ni dicht ze blackdragon ^^ eenmaal gemaakt blijft da der staan tot da der zo weinig activiteit is da ze het sluiten :) dus we hebben u niet nodig om te kunnen spele :P (er moet natuurlijk wel iemand gtr hosten)

shumi-

Legacy Member
effe stomme vraag,ma gtr2 eeft da ook starforce prot? gtr1 had ik gekocht,was zalig,ma sedert nieuwe pc kan ik et nie meer spele,pc weigert precies nog dienst als ik starforce install,pc na ne format ok,install ik starforce,pc gaat nie meer vooruit,weigert op te starte etc etc,dus kzou wille wete ofda die da ook heeft of nie :)

TX.Conn

Legacy Member
Voor de geduldige mensen (incl. ik :) ) kunnen we morgen GTR 2 kopen en de full spelen... was nog es aan het kijken welke circuits er allemaal in GTR 2 zitten, en wat mij opviel is dat het "Circuit van Zolder 2003 - 2004" er niet tussen zit... althans ik zie het op deze site bij "Tracklist" .

2003 en 2004 editie's van de "24Hrs van Zolder" zijn gereden nochtans, en in GTR 2 zijn er ook 24Hrs inbegrepen.

Kvroeg me nu af of Zolder erin zit of niet?
Zou het wel een beetje jammer vinden moest het er niet inzitten!

Poepoei

Legacy Member
TX.Conn zei:
Voor de geduldige mensen (incl. ik :) ) kunnen we morgen GTR 2 kopen en de full spelen... was nog es aan het kijken welke circuits er allemaal in GTR 2 zitten, en wat mij opviel is dat het "Circuit van Zolder 2003 - 2004" er niet tussen zit... althans ik zie het op deze site bij "Tracklist" .

2003 en 2004 editie's van de "24Hrs van Zolder" zijn gereden nochtans, en in GTR 2 zijn er ook 24Hrs inbegrepen.

Kvroeg me nu af of Zolder erin zit of niet?
Zou het wel een beetje jammer vinden moest het er niet inzitten!
Euhm, ik kan met de grootste moeite nergens Zolder vinden op die pagina hoor :p (ctrl+f levert ook niks op ;))

Verder is er ook geen enkele reden om Zolder toe te voegen, aangezien de FIA GT niet in Zolder komt ;)
(Die 24Hrs races in Zolder zijn Belcar)

En 'k hoop dat ik morgen in de winkel kan geraken om GTR 2 te halen :)

TX.Conn

Legacy Member
Wel jammer dan :sad: , dat zal de pret niet bederven... zal wel fun beleven aan die velé andere tracks die erin zitten :) .
De meeste heb ik zelf nog nooit op geraced alleen al op de circuits waar ze F1 op rijden ---> GP3, GP3 season 2000 add on en GP4 by Geoff Crammond.

blackdragon1990 zei:
Verder is er ook geen enkele reden om Zolder toe te voegen, aangezien de FIA GT niet in Zolder komt ;)
(Die 24Hrs races in Zolder zijn Belcar)

Yup weet ook dat de 24hrs van Zolder voor de Belcar is, maar dacht aangezien GTR 2 ook 24Hrs inbegrepen heeft zal Zolder er ook wel tussen zitten, spijtig genoeg niet zo te horen.

blackdragon1990 zei:
En 'k hoop dat ik morgen in de winkel kan geraken om GTR 2 te halen :)

Hehe :) , zelf zal ik in de voormiddag es binnenspringen om het te halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan