Stancke
Legacy Member
GeForceFX zei:wa's daar retard aan?
ik heb het gisteren al gekocht in de carrefour...
Ah,ok,sorry dan

Dacht dat je het van het internet plukte

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GeForceFX zei:wa's daar retard aan?
ik heb het gisteren al gekocht in de carrefour...


.
.
.
marcel zei:ja, lap, mijne MoTec display werkt niik zie wel de toerenteller, maar de rest staat er ni op
![]()


Spijtig dat die M3 niet vooruit gaat tov de rest van de wagensTX.Conn zei:Een paar screenshots gemaakt en geupped, have fun watching.
BMW M3
Pitbox
Cockpit
Eu Rouge
Leftside
Rear
Die BMW M3 ziet er damn nice uit![]()
Porsche GT3 RSR
Cockpit 1
Cockpit 2
Turn 1
Turn 2
Leftside
Die Porsche vind ik nog een schoon bakske met al die logo's erop!
TVRT400R
Cockpit
Front
Rear 1
Rear 2
Race View 1
Race View 2
amdr zei:Spijtig dat die M3 niet vooruit gaat tov de rest van de wagens
.
RushBunny zei:Marcel, der zijn wagens waar de Motec niet op werkt, allé, in het echt ook niet, dus daarom ook niet in GTR, get real![]()

.Wat een zever. De M3 GTR is juist de snelste van z'n klasse samen met de GT3 RSR.amdr zei:Spijtig dat die M3 niet vooruit gaat tov de rest van de wagens
In het spel of in het echt? of allebeiintegra zei:Wat een zever. De M3 GTR is juist de snelste van z'n klasse samen met de GT3 RSR.

Allebei.128MB zei:In het spel of in het echt? of allebei![]()