Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TX.Conn

Legacy Member
Juist GTR2 gaan kopen...
GTR2Demo uninstalled bezig met GTR2 Full aan het installen en dan es spelen woei :) .

EDIT: tis een bangelijk spel, juist een paar rondje's gereden op Spa-Francorchamps 2004 met de BMW M3 n°142.
Nu moet ik het nog doen met pijlkes... demo ging redelijk goed met pijlke's maar de Full is andere koek :p .
Klein maandje wachten en kheb men G25 stuurke da zal wel dik in orde zijn dan.

Alles speel ik op full kwa graphics 1280x1024 32bit, dx9, level4... alles verloopt soepel, mss dan es een paar screeny's online smijten.

Monty007

Legacy Member
Ik heb het ook net zie. Ik vind het duidelijk ook beter dan de demo, echt een verrassing dat ze de physics nog een stuk in de positieve zin geduwd hebben!!! Echt een topspel dat de concurrentie aankan met rFactor naar mijn bescheiden mening.

Misschien moet ik er als kantmelding ook wel bij vermelden dat ik de demo enkel op mijn oud systeem heb kunnen spelen (P4 2,2ghz+1gig ram+FX5600) en dat de full onmiddelijk op mijne nieuw systeempje staat, dus dat beïnvloedt wellicht redelijk mijn oordeel aangezien het bij de demo met moeite op medium ging op een reso van 1024*768 en ik nu gans de boel tuned up to the max draai op 1680*1050 en dan nog achteraan het veld mag starten met 60 wagens voor mij en nog steeds boven de 50 fps hang. I know, it rocks :p

Monty

marcel

Legacy Member
t stak hier daar seffes in mijn brievenbus :applaus: straks eens installeren

marcel

Legacy Member
ja, lap, mijne MoTec display werkt ni :( ik zie wel de toerenteller, maar de rest staat er ni op :(

RushBunny

Legacy Member
marcel zei:
ja, lap, mijne MoTec display werkt ni :( ik zie wel de toerenteller, maar de rest staat er ni op :(

Marcel, der zijn wagens waar de Motec niet op werkt, allé, in het echt ook niet, dus daarom ook niet in GTR, get real ;)

Kgeloof de 575 al zeker, de rest weet ek niet.

Mijn kopieke ligt ook al klaar in de brievenbus straks, samen met company of heroes, dilemma dilemma :)

TX.Conn

Legacy Member
amdr zei:
Spijtig dat die M3 niet vooruit gaat tov de rest van de wagens

Bedoeld ge dat ie geen topsnelheden haalt zoals de andere wagens 200 a 300/kph? :unsure:

Toen ik het eerst met die BMW M3 reed vond ik dat de schakeling niet juist was... dus heb ik dat verandert bij "Garage ---> Setup One ---> Gearing" ziet ge helemaal rechts staan in het midden.

Ik heb de gearing verandert en nu schakelt ie niet meer zo rap waardoor hij maar tot 150 a 170/kph rijdt maar nu rijdt zoals alle andere wagens boven de 225 en meer ;) .

Allé ja ik denk toch dat ge dit bedoelt. :unsure:

marcel

Legacy Member
RushBunny zei:
Marcel, der zijn wagens waar de Motec niet op werkt, allé, in het echt ook niet, dus daarom ook niet in GTR, get real ;)

RushBunny, t is al opgelost. er is een bug waardoor het display in 16 bit mode niet werkt.

Poepoei

Legacy Member
Hmm, ben vandaag nie in de winkel geraakt :(
Hopelijk morgen dan :)

Allee ja, ik heb het in principe al, maar 'k zou het toch zo snel mogelijk willen kopen natuurlijk :)

MasterOfTerror

Legacy Member
Kheb mijn GTR2 sins vandaag.. al 2 dagen de winkels afgezocht in gent en waregem.. nix te vinden natuurlijk, maar nu hebbek em!

daarjust ff multiplayer racekes gedaan.. paar enorm spectaculaire crashes van de start af, tis echt hard :p

maar kga nog ens moeten gaan zien voor een racestuurke natuurlijk, want toetsenbord is onhandig tot en met in de full

wat ik wel heb opgemerkt .. en dit is heel spijtig .. dat is dat er nog een heel aantal bugs in zitten die vooral in multiplayer bovenkomen en die het spel doen crashen of onspeelbaar maken

TX.Conn

Legacy Member
Men 1ste "lange" race na de rug in raceweekend:

Novice genomen en strength van de wagens op 85% gezet...
GP Monza 2004... maximum aantal wagens genomen "47" om tegen te racen.
1u30min genomen om te racen en men wagen den BMW M3 ofcourse :) .
Mijn grid positie... laatste.

Uitslag

In de vroege ochtend met veel zon.
Einde van de race nog een screeny genomen.

----------------------------------------------------------------------------

Nog andere screeny's ook nog geupped

Chevrolet Corvette C5-R
Leftside

Nissan 350Z
Cockpit
Leftside
Rightside 1
Rightside 2
Roof
Roofside

shumi-

Legacy Member
effe vraagje over die motec,et spel zegt da ge da moe installe als ge da wil bekijke,ma 1) wa is en wa doet motec? en 2) kan men eens ne gehele link geve naar wa ge moe downe,op motec site staat er vanalles maar kweet begot nie wa zulle :d

ty :)

TX.Conn

Legacy Member
Derjuist men allereerste "race" was practice online gespeeld... ge kunt geen servers joinen waar er al een race bezig is, alleen servers die nog in de practice fase zitten.

Ik wil es racen online nog nooit gedaan... maar die practice fase duurd zolang 90min geen zin om zolang te wachten en ge moet nog uw qualifing doen dan.

Kvroeg me af of er niemand van jullie nu zin heeft in een GTR2 race'ke... en als er iemand een serverke kan hosten waardoor ge direct kunt qualifing en dan racen? :unsure:

Zal meer voor de fun zijn dat ik race nu, nog niet competitief aangezien ik nog met pijlke's rijd tot ik men stuur heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan