Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
psp zei:dus niet het F1 parcours maar het hele grote parcours waar je zo'n 10minuten over doet per ronde
Ik zou denken den Maserati MC12?Dillyracer zei:Wat is de snelste auto van GTR2 ?
Heb daarnet geprobeerd met wat aanpassingen aan versnellingsbak, en 't lag heel dicht bij elkaarDillyracer zei:rsc forum is elke avond down![]()

Denk dat de Maserati nog iets hoger kon, als ik daar beter uit de bocht was gekomen 
(alleen spijtig dat die spiegels net buiten beeld staan, 'k vind da ambetant om te racen
)
Kan mij inbeelden dat dat nie zo moeilijk is, in de tijd van de demo had ik de Saleen in GTL gezet om toch maar op Spa te kunnen rijdenDillyracer zei:Ze zijn al bezig om GTL auto's in GTR2 te importen
pantera in game
http://users.telenet.be/Dillyracer/pantera.JPG


Dillyracer zei:Ze zijn al bezig om GTL auto's in GTR2 te importen
pantera in game
http://users.telenet.be/Dillyracer/pantera.JPG
Heeft hij dat gezegt ofzo?fragske zei:ja want TDU gaat zwaar rond realisme draaien![]()