Originally Posted by TX.Conn
Bij "Options ---> Video" versta ik iets niet, het volgende:
Ge kunt "Maximum Visible Vehicles" op 104 zetten...
het 4de in de rij, is dat dan alleen voor 24hrs races dat er 104 wagens meedoen en dat ge ze allemaal kunt zien.
Wilt gewoon zeggen dat ge in theorie 104 wagens ZOU KUNNEN zien, met de standaard 24H komt ge er nog niet, denk dat de hoeveelheid wagens tot 52 gecapped is, maar kweet het niet zeker.
Heeft echt geen nut om daar meer dan 20 in te zetten, surtout als ge al FPS-problemen hebt.
Enigste nadeel is dat idd op bepaalde stukken v/h parcours wagens verschijnen en verdwijnen (bvb. Eau Rouge), maar dat moet ge kunnen relativeren of anders nen hele dikke portefeuille hebben
Originally Posted by TX.Conn
En ook bij "Advanced" heb ik een vraagje:
Helemaal rechts bovenaan ongeveer "Low Resolution Track Textures" en "Race Data Acquisition" wat doen deze precies?
Low resolution track textures = "kleinere" textures om performantie naar boven te halen, evt. aanvinken indien FPS-probs
Race Data Acquisition = MOTEC, telemetrie, niet echt een optie voor beginners (ni op U bedoeld

), maar aangevinkt vergt dat ook extra CPU-power, dus afzetten indien FPS-probs
Originally Posted by TX.Conn
Mss wat kleine aanpassingen maken in options maar welke... maar wil niet dat het verloren gaat van de graphics ;D

. Is alleen boven de 30 wagens dat ik fps drops heb, beneden de 30 wagens loopt alles perfect met alles op full, in het daglicht tenminste... in de nacht ook kleine fps drops.
Vrees toch dat ge wat opties zult moeten minderen, want uw FPS ligt toch een beetje te laag om goed te kunnen racen.
Heb GTR2 nog niet echt kunnen uitpluizen (en RSC-forum

), maar ervaring van GTL (quasi zelfde engine) zegt dat :
1. trackside characters afzetten
2. MOTEC (ni in GTL)
3. shadows zeker niet op high of full zetten, bij mij staan die op medium
Hangt allemaal van uw specs af, trial and error is de boodschap !