Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:lol iedereen wat geband is uit zwam komt hier op het raceforum zeveren
is iedereen hier in de ban van Le Mans ofwat? Ik heb just ook daar es ne race geprobeert met GTL maar men BMW CSL schoof uit de bocht en jah...
ad:


(hebt ge zelf gtr² nog niet of zo?)ik zou wel willen, maar mijne gtr is nog onderweg... of anders via hamachi?integra zei:Heeft hier niemand interesse om wat on-line te rijden tegen mij?



128MB zei:Is die rechte op Nordshleife niet langer?
Ma daar hebde die verhoging bij dat brugske, daar vliegde soms![]()

wou ik just postenDillyracer zei:
merci