Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:ja als je stuur hebt en tamelijk krachtige PC hebt![]()

Stancke zei:Ik heb er zelfs nog nooit op gereden,neem eens Donington Park 2004,daar heb ik al 580rondjes op gereden![]()
Nu moet ik weer da circuit oefenen 


DagothUhr zei:ff een kleine vraag, ik kan dus totaal niet goed rijden en onmogelijk winnen
*zie bovenste posts*
Ik heb wat zitten oefenen met de bmw m3 op Enna Pergusa 2004
en haal een rondetijd van 1.42.922, kan iemand zijn rondetijd posten zodat ik een vergelijking kan maken hoe ver ik achtersta?
Dank bij voorbaat, en stem niet op het VB morgen![]()

DagothUhr zei:ja zegNu moet ik weer da circuit oefenen
Wete wa rijd gij Enna Pergusa 2004
Ik ga Donington nemen![]()

Stancke zei:simpel,als ik het goed herinner...
START
----------
links 2
rechterknik 4
links 4-5
rechts 3
gas
links 4
rechts 3
gas
rechts 4
gas
links-rechts 1
gas
rechts 2
gas
links 3
gas
----------
FINISH
![]()

1.37.210 :doc:Stancke zei:simpel,als ik het goed herinner...
START
----------
links 2
rechterknik 4
links 4-5
rechts 3
gas
links 4
rechts 3
gas
rechts 4
gas
links-rechts 1
gas
rechts 2
gas
links 3
gas
----------
FINISH
![]()
DagothUhr zei:omg
Euhm wa rondgereden, ik ken de track nog niet optimaal
rondetijd, nie lachen of ik snij je pietje af en gebruik het om te stemmen morgen1.37.210 :doc:
nee?
Stancke zei:@VISTA:
euh,heb je Donington genomen met die lus op het einde van de track of gewoon die links-rechtse?

