Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Stancke zei:
ja als je stuur hebt en tamelijk krachtige PC hebt:x

1) ik draaide dat spel op full op ne celeron dus zo een enorme krachtpatser heb je niet nodig.

2) kan perfect mits wat geduld met pijltjes.

DagothUhr

Legacy Member
ff een kleine vraag, ik kan dus totaal niet goed rijden en onmogelijk winnen
*zie bovenste posts*
Ik heb wat zitten oefenen met de bmw m3 op Enna Pergusa 2004
en haal een rondetijd van 1.42.922, kan iemand zijn rondetijd posten zodat ik een vergelijking kan maken hoe ver ik achtersta?

Dank bij voorbaat, en stem niet op het VB morgen :)

Stancke

Legacy Member
Ik heb er zelfs nog nooit op gereden,neem eens Donington Park 2004,daar heb ik al 580rondjes op gereden:D

DagothUhr

Legacy Member
Stancke zei:
Ik heb er zelfs nog nooit op gereden,neem eens Donington Park 2004,daar heb ik al 580rondjes op gereden:D

ja zeg :) Nu moet ik weer da circuit oefenen :)
Wete wa rijd gij Enna Pergusa 2004 :)
Ik ga Donington nemen :)

ComputerVISTA

Legacy Member
DagothUhr zei:
ff een kleine vraag, ik kan dus totaal niet goed rijden en onmogelijk winnen
*zie bovenste posts*
Ik heb wat zitten oefenen met de bmw m3 op Enna Pergusa 2004
en haal een rondetijd van 1.42.922, kan iemand zijn rondetijd posten zodat ik een vergelijking kan maken hoe ver ik achtersta?

Dank bij voorbaat, en stem niet op het VB morgen :)


Tuurlijk stemmen we niet op het VB ... :)

Euhm ik rij meestal rondjes op nurnberg GP maar das een addon parcours en ander die met die lange brede rechte die gelijkt op een landingsbaan.

Stancke

Legacy Member
DagothUhr zei:
ja zeg :) Nu moet ik weer da circuit oefenen :)
Wete wa rijd gij Enna Pergusa 2004 :)
Ik ga Donington nemen :)

simpel,als ik het goed herinner...

START
----------
links 2
rechterknik 4
links 4-5
rechts 3
gas
links 4
rechts 3
gas
rechts 4
gas
links-rechts 1
gas
rechts 2
gas
links 3
gas
----------
FINISH


:D

DagothUhr

Legacy Member
Stancke zei:
simpel,als ik het goed herinner...

START
----------
links 2
rechterknik 4
links 4-5
rechts 3
gas
links 4
rechts 3
gas
rechts 4
gas
links-rechts 1
gas
rechts 2
gas
links 3
gas
----------
FINISH


:D

omg :D

Euhm wa rondgereden, ik ken de track nog niet optimaal
rondetijd, nie lachen of ik snij je pietje af en gebruik het om te stemmen morgen :) 1.37.210 :doc:

marcel

Legacy Member
Stancke zei:
simpel,als ik het goed herinner...

START
----------
links 2
rechterknik 4
links 4-5
rechts 3
gas
links 4
rechts 3
gas
rechts 4
gas
links-rechts 1
gas
rechts 2
gas
links 3
gas
----------
FINISH


:D


t is geen rally he

ComputerVISTA

Legacy Member
Heb zelf eens daarop gereden (1ste keer) 4 rondjes... (was da nu gisteren?) en vond het geen leuk track.

mabon met pijltjes snelste tijd 1.30 flat.

Stancke

Legacy Member
DagothUhr zei:
omg :D

Euhm wa rondgereden, ik ken de track nog niet optimaal
rondetijd, nie lachen of ik snij je pietje af en gebruik het om te stemmen morgen :) 1.37.210 :doc:

jaja,print het maar af:D

1.27 zou haalbaar moeten zijn met M3 (zelfs na 580rondjes geraak ik er nog niet)
1.33 moet haalbaar zijn zonder al te veel te foefelen

@VISTA:

euh,heb je Donington genomen met die lus op het einde van de track of gewoon die links-rechtse?

@marcel:

rally?:unsure: nee?:unsure:

Stancke

Legacy Member
je top op het rechte stuk zou rond de 270 moeten zijn

pfff,set-up weetk nu es niet vanbuiten:(

ComputerVISTA

Legacy Member
Stancke zei:
@VISTA:

euh,heb je Donington genomen met die lus op het einde van de track of gewoon die links-rechtse?


Ja schat, want de eerste keer dacht ik even recht door te gaan waarmee ik herbegonnen ben wegens een pertotal :D


Beetje finger spitzen gefuhl en da lukt wel :)

DagothUhr

Legacy Member
de autopilot doet 1.33 en een sikke
die remt indd minder en gaat enorm snel door de bochten imo
Kga wachten op mn stuurken...

ComputerVISTA

Legacy Member
die autopiloot remt imo zelf nog te snel en vooral hard af, nuja ik rem al pompend omdat het met de pijltjes te doen is.

ComputerVISTA

Legacy Member
Omdat ik te tam ben da spel te instaleren :$

En da staat dan voor de rest altijd in mijne weg...

allez misschiend ak het vanavond eens met stuur probeer :)

128MB

Legacy Member
:rofl: da is gewoon een stom kabelke insteken vanachter uwe bak, da ding op tafel zetten, een safke aansteken en gas geven :p
Zou grappig zijn een pijp of sigaar roken terwijl ge aant rijden zijt :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan