Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Omdat ik te tam ben da spel te instaleren :$

En da staat dan voor de rest altijd in mijne weg...
Heb dat ook voor :(.

Tis nie gemakkelijk om tam te zijn tegenwoordig :unsure:.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb een werkende pijp dus :p

Alles zit ingepakt in zijn doos.

Dus:

da spel uitpakken, elektriek vinden, voetpedalen aansluiten op stuurhouder, stuur vastvijzen al die kabelboel wa proper leggen en dan inprikken in een usb, en ik heb maar 8 usb's die volledig vol zitten...

Vandaar dak er nie veel zin in heb :p de driver is wel geinstalleerd dus 't is plug and play.


En zijt eerlijk zo een stuur staat toch echt altijd in uwe weg he!

128MB

Legacy Member
zeg, ik ga het nog moeilijker hebben. Die ganse boite staat hier dan voor men toetsenbord :p

Stancke

Legacy Member
ik vind die Viper (laatste nieuwe) wel lekker rijden op Spa:)
Suurt direct,ligt goed vast op de baan,kan je goed corrigeren maar rijd toch oooooooooooozooooooooooooo lomp:D Wel zalig geluid ook....

machien/sjienie

Legacy Member
juist gtr2 aangeschaft, op welke server(s) hangen julie uit?


handling precies pakske beter als in demo, simulation voelt lekker aan

TX.Conn

Legacy Member
Stancke zei:
Ik heb er zelfs nog nooit op gereden,neem eens Donington Park 2004,daar heb ik al 580rondjes op gereden:D

Idd heb ook al veel op Donnington Park 2004 en Donnington National geraced met de gillet van 2003... is gewoon een ideaal parcour om met pijl'kes te racen... wnr ik men stuurke heb dan pas zal ik es in volle actie schieten op de andere race banen.

Zwijger

Legacy Member
In mijn code staat een voor mij onbekend letterteken, nl een Z met een horizontaal streepje door het midden. Heb al alle tekensets nagekeken maar niets gevonden.Iemand een idee?:(

Poepoei

Legacy Member
Zwijger zei:
In mijn code staat een voor mij onbekend letterteken, nl een Z met een horizontaal streepje door het midden. Heb al alle tekensets nagekeken maar niets gevonden.Iemand een idee?:(
Hmm.. 'k zou eens teruggaan naar de winkel, is misschien een drukfout ofzo, normaal zitten er in van die keys geen abstracte tekens denk ik :s

Is 't nie gewoon een Z ofzo? (ma da hebt ge normaal toch al geprobeerd :p)

Of stuur anders een mailke, ik weet nie in welke mate Atari meewerkt bij zo'n zaken, maar normaal krijgt ge toch een nieuw code als ge kunt bewijzen dat ge het gekocht hebt :)

Belgium:

Telephone: +32 (0)2 72 18 663
mail:[email protected]

marcel

Legacy Member
Zwijger zei:
In mijn code staat een voor mij onbekend letterteken, nl een Z met een horizontaal streepje door het midden. Heb al alle tekensets nagekeken maar niets gevonden.Iemand een idee?:(


da's gewoon een Z, man (nooit schoonschrift gehad op school?)

ComputerVISTA

Legacy Member
marcel zei:
schaf u fraps aan, en filmt daarmee, ipv met uw gsm :p
der valt eigenlijk ni veel te zien :(


jama met fraps kunt ge het stuur nie zien en de persoon + opstelling he, dat was de bedoeling ;)

GeForceFX

Legacy Member
Zwijger zei:
In mijn code staat een voor mij onbekend letterteken, nl een Z met een horizontaal streepje door het midden. Heb al alle tekensets nagekeken maar niets gevonden.Iemand een idee?:(


:lol:

das gewoon een Z , allee bij mij toch
ge had da toch eens kunnen proberen e, nee? ;)

GeForceFX

Legacy Member
zou het trouwens geen goed idee zijn om een topic te starten waarin we de beste tijden (in de verschillende klassen, op de verschillende circuits) bijhouden?
de topicstarter past dan de eerste post aan als er tijden gebroken zijn, met uiteraard de tijd, de wagen en de nickname.
er zijn hier regelmatig mensen die vragen naar tijden om zich te kunnen meten met andere, dus lijkt me wel leuk.
zo kan je proberen op elke baan de beste TN-racer te worden.
of mag zoiets hier niet?

als het mag en er interesse voor is, wil ik gerust die topic opstarten en aanpassen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan