Mee
Legacy Member
Heb dat ook voorComputerVISTA zei:Omdat ik te tam ben da spel te instaleren
En da staat dan voor de rest altijd in mijne weg...
.Tis nie gemakkelijk om tam te zijn tegenwoordig
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb dat ook voorComputerVISTA zei:Omdat ik te tam ben da spel te instaleren
En da staat dan voor de rest altijd in mijne weg...
.
.
de driver is wel geinstalleerd dus 't is plug and play.
ComputerVISTA zei:http://users.pandora.be/matenhen/GTR2
Eerste filmke is Pippoken (die geregeld 't gras in vliegt) 't is wel zijnen eerste keer
Tweede filmke ben ik
(opent met quicktime, is met gsm op genomen)


Stancke zei:Ik heb er zelfs nog nooit op gereden,neem eens Donington Park 2004,daar heb ik al 580rondjes op gereden![]()
Hmm.. 'k zou eens teruggaan naar de winkel, is misschien een drukfout ofzo, normaal zitten er in van die keys geen abstracte tekens denk ikZwijger zei:In mijn code staat een voor mij onbekend letterteken, nl een Z met een horizontaal streepje door het midden. Heb al alle tekensets nagekeken maar niets gevonden.Iemand een idee?![]()

)
Zwijger zei:In mijn code staat een voor mij onbekend letterteken, nl een Z met een horizontaal streepje door het midden. Heb al alle tekensets nagekeken maar niets gevonden.Iemand een idee?![]()
marcel zei:schaf u fraps aan, en filmt daarmee, ipv met uw gsm
der valt eigenlijk ni veel te zien![]()

Zwijger zei:In mijn code staat een voor mij onbekend letterteken, nl een Z met een horizontaal streepje door het midden. Heb al alle tekensets nagekeken maar niets gevonden.Iemand een idee?![]()

2ndnuclear zei:vind ik een zeer goed idee
