Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
marcel zei:
bleh, da wordt toch allemaal "Integra"... :p

Idd, en hoe ga je dat allemaal 100% zeker weten? Foefelen is niet echt moeilijk daarin :)

En ik zie mezelf niet graga vanonder bengelen :sad:

Poepoei

Legacy Member
Maja, zo'n klassement zie ik ook wel zitten ;)

En da foefelen, met een beetje eerlijkheid en een screen moet dat toch wel lukken zeker ;)

Als je timetrial kiest in het menu, kun je je snelste ronde opslaan en doorsturen naar anderen. Zo kunt ge bijvoorbeeld vragen om bij elke tijd uw timetrial bestand te geven :)
(Nogal omslachtig als ge dat telkens moet uploaden..)

@ GeForceFX:

Code:
[B]Anderstorp GP (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Anderstorp South
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Barcelona (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Barcelona National
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Brno (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Brno (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Donington (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Donington (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Donington National
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Dubai (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Dubai National
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Dubai International
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Dubai Club
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Enna Pergusa (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Estoril (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Hockenheim GP (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Hockenheim Short
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Hockenheim North
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Imola (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Magny Cours (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Magny Cours (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Magny Cours North
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Monza (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Monza (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Monza Junior
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Oschersleben (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Oschersleben (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Spa (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Spa (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Valencia Gp (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Valencia National
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Valencia ng
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Zhuhai (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

Heb ik gesjaard van een ander forum :p

Zwijger

Legacy Member
marcel zei:
da's gewoon een Z, man (nooit schoonschrift gehad op school?)
Bedankt voor de vele reakties, maar nee het is geen Z, dat had ik al geprobeerd...ook 7 en O en 1 en nog wat letters zijn het ook niet.
Zal idd terug naar de winkel moeten.

Mee

Legacy Member
Hoe groot is zo'n time trial bestandje?

Als da nie te groot is wil ik die wel hosten voor iedereen...

Poepoei

Legacy Member
Mee zei:
Hoe groot is zo'n time trial bestandje?

Als da nie te groot is wil ik die wel hosten voor iedereen...
Nie groot, zeker <150 kb (spa = +/- 130 kb, de rest allemaal minder denk ik :))

GeForceFX

Legacy Member
Zwijger zei:
Bedankt voor de vele reakties, maar nee het is geen Z, dat had ik al geprobeerd...ook 7 en O en 1 en nog wat letters zijn het ook niet.
Zal idd terug naar de winkel moeten.

zeker dat ge geen andere fout gemaakt hebt?
ik heb ook zo een teken, en hier was het wel een Z hoor.
heb je hoofdletters gebruikt of niet?
heb je de streepjes ook ingegeven of niet?

TX.Conn

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Code:
[B]Anderstorp GP (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Anderstorp South
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Barcelona (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Barcelona National
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Brno (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Brno (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Donington (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Donington (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Donington National
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Dubai (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Dubai National
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Dubai International
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Dubai Club
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Enna Pergusa (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Estoril (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Hockenheim GP (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Hockenheim Short
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Hockenheim North
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Imola (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Magny Cours (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Magny Cours (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Magny Cours North
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Monza (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Monza (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Monza Junior
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Oschersleben (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Oschersleben (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Spa (2003)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Spa (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Valencia Gp (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Valencia National
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Valencia ng
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

[B]Zhuhai (2004)
Naam          Auto          Klasse          Tijd[/B]

Heb ik gesjaard van een ander forum :p

Hehe... ziet er allesinds zeer nice uit dat 'Klassements lijstje'... is imo doenbaar met zo'n lijstje, en als iedereen 'fair' zijn tijden post zie ik geen probs in waarom het niet zou werken ;).

btw blackdragon uw gtr2 al toegekomen die ge hebt besteld :)?

ComputerVISTA

Legacy Member
Anderstorp GP (2003)
ComputerVISTA Maserati mc12 ?? 'k zout nie weten :p 134.05

Met pijltjes en euhm de eerste keer en de enige tijd dak onthouden heb :p (excuses allom)

GeForceFX

Legacy Member
is het juist dat er in totaal 4 klassen zijn?
GT, NGT, G2 en G3 ?

en is dat de volgorde van snel naar traag?

Zwijger

Legacy Member
GeForceFX zei:
zeker dat ge geen andere fout gemaakt hebt?
ik heb ook zo een teken, en hier was het wel een Z hoor.
heb je hoofdletters gebruikt of niet?
heb je de streepjes ook ingegeven of niet?
Heb hoofdletters gebruikt en streepjes, en dan ook eens zonder streepjes....
noppes:cry:

scipicore

Legacy Member
scipio NGT (porche RS-R) Dubai GP 2004 2:06.570 :x (kweetnie of da goe of slecht is xD)

Poepoei

Legacy Member
GeForceFX zei:
is het juist dat er in totaal 4 klassen zijn?
GT, NGT, G2 en G3 ?

en is dat de volgorde van snel naar traag?
GT is het snelste dan NGT.

G2 en G3 zijn 24h klasses, maar voornamelijk zijn die gelijkaardig aan/ sommigen trager dan NGT.
De Chevrolet Corvette is iets sneller, die is meer GT achtig, maar toch iets trager :p

marcel

Legacy Member
GeForceFX zei:
is het juist dat er in totaal 4 klassen zijn?
GT, NGT, G2 en G3 ?

en is dat de volgorde van snel naar traag?


nee
uw klasses zijn juist (voor 2003 dan toch, in 2004 is het GT1, GT2)

eigenlijk zijn er 3 groepen:
G1, G2 en G3

G1 is GT1 en GT2
G2 zijn GT1's en GT2's die niet het volledige kampioenschap rijden, eigenlijk teams die in het lokale kampioenschap rijden, en de FIA-GT race mee rijden. ook voor wagens die eigenlijk niet voor FIA-GT gehomologeerd zijn.
G3 zijn cup-wagens en GT3's, en die zie je eigenlijk alleen maar met 24u van Spa mee rijden (tijdens de FIA-GT wedstrijd)

G2 is dus eigenlijk een bont allegaartje, hier rijden Vipers tegen Vertigo's, maar ze zijn niet trager dan hun equivalent in G1, want ze moeten aan dezelfde reglementering voldoen
vb: GLPK reed in 2005 met hun Corvette C5R het volledig kampioenschap, dus die rijden in G1 (GT1)
SRT daarentegen reed met hun +/- gelijkwaardige C5R (andere evoluties op) enkel de 24u, dus die reden in G2

marcel

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
De Chevrolet Corvette is iets sneller, die is meer GT achtig, maar toch iets trager :p

ja, da is wel waar, maar dat ligt niet aan die klasse-indeling.
De Corvette in GTR² is iets trager dan de GT1's omdat de wagen oudere evoluties heeft, én omdat die wagen door SRT ingezet wordt in Belcar, waar andere reglementen geldden. bij de omzetting naar FIA-GT-reglementen zijn er wat pk's verloren gegaan.

fearofthedark

Legacy Member
iemand die mij een stuurken kan aanbevelen liefst onder 50&#8364;
greetz

128MB

Legacy Member
Heb gisteren Belcar Sprint Cup gekeken op Francorchamps.
Crash gezien voor men ogen.
Anthony Kumpen in zen groene c5-r knalde achterop ne porsche, ik zie em uit la source komen, die motorkap enalle carbon delen vliegen de lucht in, iedereen rapen in't bos :p

een paar meter verder stopt em op't gras en 2 min later wou em terug vertrekken maar helaas geraakte em niet ver :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan