ComputerVISTA
Legacy Member
marcel zei:bleh, da wordt toch allemaal "Integra"...![]()
Idd, en hoe ga je dat allemaal 100% zeker weten? Foefelen is niet echt moeilijk daarin

En ik zie mezelf niet graga vanonder bengelen
ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marcel zei:bleh, da wordt toch allemaal "Integra"...![]()

ad:


[B]Anderstorp GP (2003)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Anderstorp South
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Barcelona (2003)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Barcelona National
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Brno (2003)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Brno (2004)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Donington (2003)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Donington (2004)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Donington National
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Dubai (2004)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Dubai National
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Dubai International
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Dubai Club
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Enna Pergusa (2003)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Estoril (2003)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Hockenheim GP (2004)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Hockenheim Short
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Hockenheim North
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Imola (2004)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Magny Cours (2003)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Magny Cours (2004)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Magny Cours North
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Monza (2003)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Monza (2004)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Monza Junior
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Oschersleben (2003)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Oschersleben (2004)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Spa (2003)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Spa (2004)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Valencia Gp (2004)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Valencia National
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Valencia ng
Naam Auto Klasse Tijd[/B]
[B]Zhuhai (2004)
Naam Auto Klasse Tijd[/B]

Bedankt voor de vele reakties, maar nee het is geen Z, dat had ik al geprobeerd...ook 7 en O en 1 en nog wat letters zijn het ook niet.marcel zei:da's gewoon een Z, man (nooit schoonschrift gehad op school?)
Nie groot, zeker <150 kb (spa = +/- 130 kb, de rest allemaal minder denk ikMee zei:Hoe groot is zo'n time trial bestandje?
Als da nie te groot is wil ik die wel hosten voor iedereen...
)Zwijger zei:Bedankt voor de vele reakties, maar nee het is geen Z, dat had ik al geprobeerd...ook 7 en O en 1 en nog wat letters zijn het ook niet.
Zal idd terug naar de winkel moeten.
blackdragon1990 zei:Code:[B]Anderstorp GP (2003) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Anderstorp South Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Barcelona (2003) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Barcelona National Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Brno (2003) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Brno (2004) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Donington (2003) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Donington (2004) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Donington National Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Dubai (2004) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Dubai National Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Dubai International Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Dubai Club Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Enna Pergusa (2003) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Estoril (2003) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Hockenheim GP (2004) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Hockenheim Short Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Hockenheim North Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Imola (2004) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Magny Cours (2003) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Magny Cours (2004) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Magny Cours North Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Monza (2003) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Monza (2004) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Monza Junior Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Oschersleben (2003) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Oschersleben (2004) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Spa (2003) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Spa (2004) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Valencia Gp (2004) Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Valencia National Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Valencia ng Naam Auto Klasse Tijd[/B] [B]Zhuhai (2004) Naam Auto Klasse Tijd[/B]
Heb ik gesjaard van een ander forum![]()
.
?Heb hoofdletters gebruikt en streepjes, en dan ook eens zonder streepjes....GeForceFX zei:zeker dat ge geen andere fout gemaakt hebt?
ik heb ook zo een teken, en hier was het wel een Z hoor.
heb je hoofdletters gebruikt of niet?
heb je de streepjes ook ingegeven of niet?

GT is het snelste dan NGT.GeForceFX zei:is het juist dat er in totaal 4 klassen zijn?
GT, NGT, G2 en G3 ?
en is dat de volgorde van snel naar traag?

GeForceFX zei:is het juist dat er in totaal 4 klassen zijn?
GT, NGT, G2 en G3 ?
en is dat de volgorde van snel naar traag?
blackdragon1990 zei:De Chevrolet Corvette is iets sneller, die is meer GT achtig, maar toch iets trager![]()

