Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fearofthedark

Legacy Member
wat is het langste dat ge kunt hosten in lan?

koersen van 24 uur? of maar van 3 uur?

scipicore

Legacy Member
online (of lan ofzo) is 24 uur wel lang eh... want dan moete da aan een stuk doen eh :)

fearofthedark

Legacy Member
mja da is wel de bedoeling he^^
dus is da mogelijk op een of ander manier?

Anoniem04

Legacy Member
Wat voor een bende volwassen kinderen zitten daar op RSC zeg :wtf:
Zijn ze allemaal aant bleiten datik in mijn 17 posts alleen nog maar bugs heb reported en geen dank u gezegd voor de mooie tracks.

ComputerVISTA

Legacy Member
Dillyracer zei:
Wat voor een bende volwassen kinderen zitten daar op RSC zeg :wtf:
Zijn ze allemaal aant bleiten datik in mijn 17 posts alleen nog maar bugs heb reported en geen dank u gezegd voor de mooie tracks.

Denk er het uwe van en post niks meer he.

Ik heb gisteren btw in't echt op de nurburgring gereden (nordschleife) en geen enkel spelleke kan daar aan tippen :D


De max gewoon :p

integra

Legacy Member
Dillyracer zei:
Wat voor een bende volwassen kinderen zitten daar op RSC zeg :wtf:
Zijn ze allemaal aant bleiten datik in mijn 17 posts alleen nog maar bugs heb reported en geen dank u gezegd voor de mooie tracks.
RSC is inderdaad niet meer wat het geweest is. (ooit was het de mooiste, beste community OOIT)

TX.Conn

Legacy Member
Nu doek enkel wat races in raceweekend in afwachting tot ik men stuur heb... dan pas zal ik driveschool, championship etc etc spelen.

Nu mijn vraag... in raceweekend kunt ge saven wanneer ge wilt, voorbeeld:
- Ik race op Monza en ik save halverwege de wedstrijd en ik quit het game.
- Paar uur later of dag nadien start ik gtr2 opnieuw op, maar dan wil ik es race op Donnington in raceweekend, kunt ge dan apart saven zodat Monza het "savedgame" er nog opstaat en Donnington "savedgame" erbij is gekomen?

Tot nu toe heb ik nog nergens gezien dat ge meerdere wedstrijden kunt saven en loaden wanneer ge wilt in raceweekend.

Weet er iemand meer hierover of kunt ge maar 1 savedgame hebben in raceweekend?

RushBunny

Legacy Member
Heb het zelf nog niet kunnen testen, maar ik veronderstel dat dit op identieke wijze als GTR1 zal zijn.

Indien je in raceweekend zit, kan je slechts 1 savegame hebben (de nieuwe overschrijft de oude), bij custom cups meerdere (per cup).

TX.Conn

Legacy Member
RushBunny zei:
Heb het zelf nog niet kunnen testen, maar ik veronderstel dat dit op identieke wijze als GTR1 zal zijn.

Indien je in raceweekend zit, kan je slechts 1 savegame hebben (de nieuwe overschrijft de oude), bij custom cups meerdere (per cup).

GTR1 nooit gespeeld... maar is idd zoals je zegt "de nieuwe overschrijft de oude".

thx voor de respons :).

TX.Conn

Legacy Member
Deze race is van gisteren:
- Donnington Park GP 2004
- Cars: alle Ferrari wagens van beide seizoenen
- Race lenght: 2hrs
- Strenght: 100%
- Opponents: Volledig veld op Donnington circuit, 29 = maximum + mijn wagen is 30
- Grid Position: Last (hou ervan om altijd als laatste te starten/vertrekken van de grid :) )
- Mijn wagen: Ferrari 550 Maranello GT 03' 009 JMB Racing

Uitslag na 2u te hebben geraced:
Klassement 1
Klassement 2
Best Lap 1
Best Lap 2

Nog altijd met pijlke's voor te sturen... de AI op 100% is zeer sterk wat je kunt zien aan de best lap time's, ik sta daar als 6de's genoteerd... maar wanneer het komt op inhalen van tragere deelnemers is de AI zwak :(.

De wagens die worden gedubbeld geven nauwelijks ruimte of gaan zelfs niet langs de kant om u of andere snellere wagens te laten doorgaan en daar zit het verschil dat ik dan te gemakkelijk bij de leider in wedstrijd kom en ervan kan wegrijden omdat ze moeite hebben om voorbij die tragere wagens te geraken.

Was al 1u25min aan het racen en was bijna klaar voor men 2de pitstop te maken dat ik nog 2 ronden voor mijn pitstop 1ste werd in de wedstrijd, tuurlijk dan weer wat in het veld terug geslagen... maar na mijn pitstop ben ik terug gekomen bij de leider, er voorbij gereden en dan op een ronde gereden, gewoon omdat het dubbelen niet vlot van de AI.

Iemand die dat ook al heeft ondervonden dat de snellere wagens teveel tijd verliest bij het dubbelen van tragere wagens?

Is het enige minpunt dat ik vind aan het game voor de rest is super!!!

RushBunny

Legacy Member
TX.Conn zei:
Iemand die dat ook al heeft ondervonden dat de snellere wagens teveel tijd verliest bij het dubbelen van tragere wagens?

Was eveneens een (nog groter) probleem in GTR1, nu is het al beter, in GTR1 kwam er dan nog eens bij dat ze nog slechter voorbijstaken bij evt. crashes.

Indien je het "spannend" wil houden, best enkel race-AI nemen in dezelfde groep (bvb. enkel GT of enkel NGT).

XPlosiv

Legacy Member
Net gekocht. volgens mij staat het zeker al in deze topic. Ben je heel erg in het nadeel als je met keyboard racet? Da's de eerste vraag die in mijn op kwam. Ik weet nog dat ik in DTM2 behoorlijk mee draaide online.

marcel

Legacy Member
in GTR2 zal je behoorlijk wat rondjes achter draaien online.
zelfs mét stuurke is het behoorlijk moelijk om volgen online


(neen, integra, dit slaat niet op u)

XPlosiv

Legacy Member
Net superzalige race achter de rug met 25 BWM M3's op monza junior. Echt zalig :) 4de gefinished!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan