128MB
Legacy Member
integra weet er ALLES van!integra zei:Niet een paar wedstrijden, alleen meegedaan tijdens 24 u Spa met een Porsche GT3 cup.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
integra weet er ALLES van!integra zei:Niet een paar wedstrijden, alleen meegedaan tijdens 24 u Spa met een Porsche GT3 cup.

Dillyracer zei:Wat voor een bende volwassen kinderen zitten daar op RSC zeg
Zijn ze allemaal aant bleiten datik in mijn 17 posts alleen nog maar bugs heb reported en geen dank u gezegd voor de mooie tracks.


RSC is inderdaad niet meer wat het geweest is. (ooit was het de mooiste, beste community OOIT)Dillyracer zei:Wat voor een bende volwassen kinderen zitten daar op RSC zeg
Zijn ze allemaal aant bleiten datik in mijn 17 posts alleen nog maar bugs heb reported en geen dank u gezegd voor de mooie tracks.
Scip zei:wa is dan nu de beste community? ^^
zeg nu niet TRC eh :]

RushBunny zei:Heb het zelf nog niet kunnen testen, maar ik veronderstel dat dit op identieke wijze als GTR1 zal zijn.
Indien je in raceweekend zit, kan je slechts 1 savegame hebben (de nieuwe overschrijft de oude), bij custom cups meerdere (per cup).
.
)
.TX.Conn zei:Iemand die dat ook al heeft ondervonden dat de snellere wagens teveel tijd verliest bij het dubbelen van tragere wagens?
marcel zei:(neen, integra, dit slaat niet op u)
