Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SPEEDMAN

Legacy Member
tis frikkin moeilijk da spel.

veel oefenen en instellingen prutsen peisk, da zal wel iets helpen

RushBunny

Legacy Member
hey Speedman, wa anders dan BF42 hé :p

Qua moeilijkheid valt het wel mee, indien je een stuur hebt tenminste.
Raad U ook aan om gelijk op sim te beginnen, en op het gemak circuit per circuit en wagen per wagen (best met NGT of G2 beginnen).

Parcourkennis (en juiste lijnen) eerst, dan pas versnellen !

Setups en andere instellingen zijn pas later van belang.

TX.Conn

Legacy Member
RushBunny zei:
Indien je het "spannend" wil houden, best enkel race-AI nemen in dezelfde groep (bvb. enkel GT of enkel NGT).

uhu... ook al aangedacht na dat ik de race had gefinished :).

Dus voila:
- Circuit: Donnington Park National (vorige race was op Donnington Park GP 2004)
- Cars: alle Ferrari 550 Maranello wagens van beide seizoenen
- Class: enkel GT
- Race lenght: 3hrs (gisteren en vandaag elk 1u30min geraced)
- Strenght: 100%
- Opponents op de Grid: 9 + de mijne = 10 (is maximum aangezien er geen meerdere Ferrari's 550 Maranello zijn)
- Grid Position: Last (zoals gewoonlijk :) )
- Mijn wagen: Ferrari 550 Maranello GT 03' 022 BMS Scuderia Italia
- Besturing: Keyboard/pijltje's

Uitslag
Klassement
Best Lap's
Klassement/Model Info
Best Lap's/Model Info

Is al een pak anders dan men vorige race, toen was het wel op Donnington Park GP 2004 maar dat maakt niks van verschil... verschil zit hem in de tragere deelnemers toen.

Moest nu toch wel constant maken dat men ronde tijden continue waren.

Bij mijn laatste pitstop na 2u15min geraced te hebben, lag ik juist op kop enkele seconden voor op de 2de in wedstrijd. Nadat iedereen een laatste keer heeft komen pitten had ik 10,500sec voorsprong op de 2de in wedstrijd... naar het einde toe kwam die steeds dichterbij en heeft me enkele keren ingehaald, maar ik kon hem iedere keer inhalen in de laatste bocht voor start finish :) en toch nog met moeite gewonnen.

Tijdens de pitstops van de andere wagens was er geharrewar aangezien er een gele vlag werd gezwaaid in de pits :p.

Moesten de beide Wieth Racing teams er niet zijn zou ik waarschijnlijk pas 3de of 4de gefinished zijn... die hebben de snellere deelnemers iets opgehouden, nochtans is dit enkel GT klasse wedstrijd geweest.

Zeer competitieve race dan men vorige lange race en nu heb ik echt alles uit de kast moeten halen wat wel zeer leuk is! Love it zo'n wedstrijden!

TX.Conn

Legacy Member
Yup yup :) .
Normaal zou ik in de loop van deze week achter men G25 stuurke kunnen gaan.
Als ik met het stuur GTR² ga spelen zal ik het wrs wel op sim zetten.

Met keyboard laat ik het op Novice staan en volgende dingen aanstaan:
- Automatic Clutch
- Automatic Gearbox
- Automatic Reverse

- Disable Damage
- Corner Markers
- Traction Control High
- Anti-Lock Brakes High
- Damage Sensitivity 100%

Dat zijn de hulp middelen die ik aan laat staan op Novice de rest staat uit.

vfr50

Legacy Member
Aanpassen zit positie voor en achteruit weet ik is het in GTR² ook mogelijk in de hoogte

vfr50

Legacy Member
Nog maar in huis weet nog nie echt alles zitten
Bezig met het stuur af te stellen :doh:

-dawnz-

Legacy Member
met mijn stuur vind ik het nog makkelijker als met een controller of keyboard. :) :)

sQuare

Legacy Member
ké de demo, ma ik geraak tog nie héél overtuigd , is het eig v de zelfde makers al gtl ?

grts

128MB

Legacy Member
heeft het eigenlijk nut nu nog GTR2 te kopen als volgende maand RACE komt? Ik zie er imo niet veel in.

marcel

Legacy Member
GTR² == FIA-GT == GT's == endurance racing
RACE == WTCC == Touring Cars == sprint racen


ergo: zeker de moeite om beide aan te schaffen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan