RushBunny zei:
Indien je het "spannend" wil houden, best enkel race-AI nemen in dezelfde groep (bvb. enkel GT of enkel NGT).
uhu... ook al aangedacht na dat ik de race had gefinished

.
Dus voila:
- Circuit: Donnington Park National (
vorige race was op Donnington Park GP 2004)
- Cars: alle Ferrari 550 Maranello wagens van beide seizoenen
- Class: enkel GT
- Race lenght: 3hrs (
gisteren en vandaag elk 1u30min geraced)
- Strenght: 100%
- Opponents op de Grid: 9 + de mijne = 10 (
is maximum aangezien er geen meerdere Ferrari's 550 Maranello zijn)
- Grid Position: Last (
zoals gewoonlijk 
)
- Mijn wagen: Ferrari 550 Maranello GT 03' 022 BMS Scuderia Italia
- Besturing: Keyboard/pijltje's
Uitslag
Klassement
Best Lap's
Klassement/Model Info
Best Lap's/Model Info
Is al een pak anders dan men vorige race, toen was het wel op Donnington Park GP 2004 maar dat maakt niks van verschil... verschil zit hem in de tragere deelnemers toen.
Moest nu toch wel constant maken dat men ronde tijden continue waren.
Bij mijn laatste pitstop na 2u15min geraced te hebben, lag ik juist op kop enkele seconden voor op de 2de in wedstrijd. Nadat iedereen een laatste keer heeft komen pitten had ik 10,500sec voorsprong op de 2de in wedstrijd... naar het einde toe kwam die steeds dichterbij en heeft me enkele keren ingehaald, maar ik kon hem iedere keer inhalen in de laatste bocht voor start finish

en toch nog met moeite gewonnen.
Tijdens de pitstops van de andere wagens was er geharrewar aangezien er een gele vlag werd gezwaaid in de pits

.
Moesten de beide Wieth Racing teams er niet zijn zou ik waarschijnlijk pas 3de of 4de gefinished zijn... die hebben de snellere deelnemers iets opgehouden, nochtans is dit enkel GT klasse wedstrijd geweest.
Zeer competitieve race dan men vorige lange race en nu heb ik echt alles uit de kast moeten halen wat wel zeer leuk is! Love it zo'n wedstrijden!