Monty007
Legacy Member
Ownen is wel een groot woord vind ik
Het is zeker geen slecht spel en in de regen met 64 AI'tjes op Spa snorren is dik in orde.
MAAR echt bijleren ofzo heb ik met het spel niet gedaan, tis meer van hetzelfde, zelfs een stapje achteruit vind ik op de leercurve. Het rijden is logischer, minder moeilijk enzo, tis meer chill geworden. Bij GTR mocht je nergens een spier ontspannen (zeker niet in uw voeten) of ge had het zweten. Hier is dat toch minder het geval. Ik vind het rijgedrag verdacht in de buurt komen van rFactor.
Mijn favo sim blijft nog steeds GTL, lekkerste rijgedrag en een wagen naar ieder zijn smaak met een uitdagende cup-mode. Ik hoop dat Race iets wordt, het zou voor mij een gat opvullen tussen GTL (nostalgie, charme, FUN) en GTR2 (snelheid en rondetijden). Ik hoop alleen op een rijgedrag dat een stuk uitdagender is dan dat in de demo.
Om het toch samen te vatten: ik speel GTR2 met veel plezier, maar ik ben er niet zo fanatiek aan als aan mijn andere sims
Monty
Het is zeker geen slecht spel en in de regen met 64 AI'tjes op Spa snorren is dik in orde.MAAR echt bijleren ofzo heb ik met het spel niet gedaan, tis meer van hetzelfde, zelfs een stapje achteruit vind ik op de leercurve. Het rijden is logischer, minder moeilijk enzo, tis meer chill geworden. Bij GTR mocht je nergens een spier ontspannen (zeker niet in uw voeten) of ge had het zweten. Hier is dat toch minder het geval. Ik vind het rijgedrag verdacht in de buurt komen van rFactor.
Mijn favo sim blijft nog steeds GTL, lekkerste rijgedrag en een wagen naar ieder zijn smaak met een uitdagende cup-mode. Ik hoop dat Race iets wordt, het zou voor mij een gat opvullen tussen GTL (nostalgie, charme, FUN) en GTR2 (snelheid en rondetijden). Ik hoop alleen op een rijgedrag dat een stuk uitdagender is dan dat in de demo.
Om het toch samen te vatten: ik speel GTR2 met veel plezier, maar ik ben er niet zo fanatiek aan als aan mijn andere sims

Monty


ad: 
.

