Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ge moet time trial pakke dan en dan skip "een of andere lap"Mr Syphon zei:alleen ist gay dat pas in uw 2de ronde de tijd begint te tellen, en dan is men goesting meestal al over of men auto in de prak![]()

amdr zei:Godver, zat onder de 7minute me die Maserati MC12 maar in de laatste chicane na da lang stuk rem ik net iets te laat en crashad: En dan steekte altij zo vast achter die rood-witte "stoepen" (Welk is het juiste woord ?
)
.amdr zei:7.11 Nordschleife tourist mode met de Ferrari 550![]()

nuclear zei:waar kan ik verdorie die nordschleiffe vinden?![]()
Ik rijd wel me ori setups, ken daar geen klote vanschumi2003 zei:heb met een 550 in gtr the mother al een 6.55 genoteerd.
Zal is zien of ik dat hier ook kan maar heb geen setups meer![]()
