Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scipicore

Legacy Member
ik rij zelf :) probeer gewoon de moeilijkheid al es op simulatie te zetten, dan is da automatisch zo

schumi2003

Legacy Member
ahzo zal dat is proberen se


edit: is idd gefixed nu maar ik ga scheef in elke bocht zonder die stabilty help lol

amdr

Legacy Member
Is wel bangelijke track en een perfecte track om de rot autos eruit te hale
Bv de lambo murcielago r daar. Wa is da voor ne kutauto. Die onderstuurt zoo irritant hard.
Porsche gt3 rsr denk ik. Ook kutauto om mee te rijde. Slipt bij remme, slipt bij terugschakelen, slipt bij sturen...Ni leuk :p
Ford gt40 is bangelijke auto me massas grip. Spijtig dat die wa trager is met zen 5vitessekes

Mr Syphon

Legacy Member
alleen ist gay dat pas in uw 2de ronde de tijd begint te tellen, en dan is men goesting meestal al over of men auto in de prak :D

amdr

Legacy Member
Mr Syphon zei:
alleen ist gay dat pas in uw 2de ronde de tijd begint te tellen, en dan is men goesting meestal al over of men auto in de prak :D
Ge moet time trial pakke dan en dan skip "een of andere lap" :p
Er worde dan wel geen replays gemaakt

amdr

Legacy Member
Godver, zat onder de 7minute me die Maserati MC12 maar in de laatste chicane na da lang stuk rem ik net iets te laat en crash :sad: En dan steekte altij zo vast achter die rood-witte "stoepen" (Welk is het juiste woord ? :D )

TX.Conn

Legacy Member
amdr zei:
Godver, zat onder de 7minute me die Maserati MC12 maar in de laatste chicane na da lang stuk rem ik net iets te laat en crash :sad: En dan steekte altij zo vast achter die rood-witte "stoepen" (Welk is het juiste woord ? :D )

CurbStone :D.

schumi2003

Legacy Member
amdr zei:
7.11 Nordschleife tourist mode met de Ferrari 550:p

heb met een 550 in gtr the mother al een 6.55 genoteerd.

Zal is zien of ik dat hier ook kan maar heb geen setups meer :cry:

amdr

Legacy Member
schumi2003 zei:
heb met een 550 in gtr the mother al een 6.55 genoteerd.

Zal is zien of ik dat hier ook kan maar heb geen setups meer :cry:
Ik rijd wel me ori setups, ken daar geen klote van

Mr Syphon

Legacy Member
hmz AI is precies ni zo goe :D
had deze morgen 3 rondes nordschleife als race gezet
35 AI's, en ik ben als enigste gefinished, de rest was na MAX 1.5 ronde er al uit, allemaal auto in de prak gereden :p

amdr

Legacy Member
Zitten echt wel kutautos in da spel. Die Porsche 911 GT2 onderstuurt ook al gelijk zot :/
BMW M3, Maserati MC12, BMW Z3 en Ferrari 550 zijn voor de moment de enige, vrij snelle, autos die deftig bochte kunne pakke vind ik (heb voor de rest alleen nog maar wa me porsches en lotus en tvr gereden mr die zijn vrij traag :p

marcel

Legacy Member
een ondersturende Porsche = een piloot die niet genoeg instuurt


onderstuur is tegen de natuur van een wagen met motor achterin

scipicore

Legacy Member
kvind al die porsches (vooral de RSR dan) ongelofelijk veel OVERsteer hebben, ma da kan ook liggen aan men zware voetje in de bochten ;D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan