Anoniem04
Legacy Member
51 auto's, laatst gestart, 5 rondes op nordschleife VLN. Doorgestoten tot 12de positie, in pits moeten rijden voor naft. Mechanical failure waardoor ik tijd verloren ben, dan uiteindelijk in ronde 3 overkop gegaan waardoor mijn avontuur voorbij was 
diene grid is ongelooflijk lang als er 50 auto's staan :')

diene grid is ongelooflijk lang als er 50 auto's staan :')
Zal proberen me fraps klein filmke te make zoda ge het zelf ziet 
Speciale setup gebruikt ?