Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

serial

Legacy Member
schumi2003 zei:
new rec 6.15 met 550 is it love <3

No way met standaard 550...

En syphon en andere, jullie zitten een paar betaversies achter ze :p
Wagen heeft voort moment 800pk, perfect werkend 4WD systeem (geen onderstuur)

We zijn nu volop aan het betatesten, ben bezig gearbox aan het herwerken speciaal voor Nurburgring. Wagen kan ook iets meer downforce gebruiken op sommige plaatsen daar em gewoon té snel is :p

schumi2003

Legacy Member
amdr zei:
:O nice one :D Speciale setup gebruikt ?



ja mijn persoonlijke setup waaraan ik de laatste 3 weken elke dag nog bepaalde dingen verander en ik ben er nog niet 100% tevreden van. Moet nog een gulden middenweg vinden. Circuit is zo lang he das een nadeel om niet rap te kunnen verbeteren.

amdr

Legacy Member
schumi2003 zei:
ja mijn persoonlijke setup waaraan ik de laatste 3 weken elke dag nog bepaalde dingen verander en ik ben er nog niet 100% tevreden van. Moet nog een gulden middenweg vinden. Circuit is zo lang he das een nadeel om niet rap te kunnen verbeteren.
pm :p:D

128MB

Legacy Member
kweetnie maar sinds rf heb'k geen zin meer in gtr² :(
Juist ne 996 gt3 genomen op nordshleife en het is gwn goddelijk :love:

n/o gtr² vind ik ook tof :p

GeForceFX

Legacy Member
heb sinds zaterdag eindelijk mijn G25 en ben dan ook eindelijk aan gtr2 begonnen.
rij nu al met alle hulpmiddelen af, behalve 'stability control'.
als ik dat af zet kan ik de auto gewoon niet op de baan houden :s

met wat heeft die stability control eigelijk te maken? ligt het aan de rembalans?

Mr Syphon

Legacy Member
juist is een race van 20 laps gedaan op Spa 2004 met de lamborghini.
had geen zin om te qualificeren dus was als 35ste vertrokken en 13de finished.
kon wel beter maar heb de ervaring nog niet :D heb redelijk safe gereden maar toch de laatste ronde daar aan de chicane waar ge de pit in kunt rijden knallen ze op men wagen, rechter achterband kapot, moest ik daar nog op men gemak naar de finish rijden :p
en jawel hoor alsge daar dan die 180° bocht neemt voor naar de finish te rijden, daar botsen ze nog is op me, kon ik nog wa kloten voor recht te geraken :D met gevolg dat er nog 4 wagens me voorbij steken maarja
heb me geamuseerd :D

serial

Legacy Member
Dillyracer zei:
Gij met uwe evolution, release hem is een keer :p

der is een public beta uit ;)
wel de banden stuk teveel grip gegeven maar da wordt opgelost bij final version ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan