Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eggie

Legacy Member
Ik speel al een tijdje GTR2 maar wel de gekraakte, echt een zalig spel.
Nu heb ik de orginele gekocht om online te spelen. maar ik krijg altijd maar een paar servers waar op gespeeld wordt. Is er altijd zo wijnig volk op die servers of bestaat er een speciale patch of tool om meer servers te krijgen? ook heb ik al een paar servers gevonden op site's over simracen en zo maar ik vind die nooit terug in mijn serverlijst in het spel.
iemand die kan helpen?

Thnx...

DisturbedMR

Legacy Member
Dat van die servers is afhankelijk van op welke mode je eigen spel staat , als je op simulation speelt vind je een pak meer servers omdat je serverbrowser enkel de servers toont met dezelfde mode. Vermits GTR2 een simulatie is spelen de meesten dit dus ook op simulatie omdat je dan ook de iets serieuzere mensen hebt.
Hopelijk heeft dit je een beetje geholpen.

Disturbed

eggie

Legacy Member
Ok, k heb het dus juist effe getest. realism stond dus nog op novice
want ik had een nieuw profile gemaakt om online te spelen. Dus daar
lag het dan aan. nu staat er ne hoop servers.

Thnx voor de hulp

Stancke

Legacy Member
De eerste versie van de Super World GT mod is gereleased:

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=277956

De eerste release heeft de volgende wagens:

- McLaren F1 Longtail
- Corvette C6.R
- Lotus Elise GT1
- Ultima GTR

Op 1 januari word de rest van de mod gereleased, dan komen er nog bij:

- Pagani Zonda
- Aston Martin DBR9
- Porsche 911 GT1

schumi2003

Legacy Member
vinden jullie het ook zo bijna onmogelijk om in simulation rond te rijden als je met een keyboard speelt?

dat ding breekt altijd uit, zonder die stability help... :(

TX.Conn

Legacy Member
Gisteren voor de 1ste maal echt es geraced online... valt wel mee auto's laggen wel ma soit.

Nu de serverlijst is gene vette :x... ik zie maar een stuk of + 20 servers, is dit normaal?

Ook de merendeel van die servers zijn upgedate naar v1.1.0... hebben jullie die patch ook installed?

Stancke

Legacy Member
TX.Conn zei:
Gisteren voor de 1ste maal echt es geraced online... valt wel mee auto's laggen wel ma soit.

Nu de serverlijst is gene vette :x... ik zie maar een stuk of + 20 servers, is dit normaal?

Ook de merendeel van die servers zijn upgedate naar v1.1.0... hebben jullie die patch ook installed?

https://www.beyondgaming.be/forums

+
patch installeren éh

TX.Conn

Legacy Member
v1.1.0 patch installed... bah serverlijst is hetzelfde +20 servers nog altijd.

serial

Legacy Member
schumi2003 zei:
vinden jullie het ook zo bijna onmogelijk om in simulation rond te rijden als je met een keyboard speelt?

dat ding breekt altijd uit, zonder die stability help... :(

zeg antwoord eens op mn quote van u :p

R3w!nD

Legacy Member
amdr zei:
Heb is filmke gemaakt, is nu aant uploaden.
Tis wel maar nen tijd van 7.21 dacht ik en een paar keer off track mrja :p

waar kunde die versie downloaden van nurnbergring die gij hebt ?
kheb die met groene vangrails ma die van u ziet er gelijk toffer uit :)

grtz

nuclear

Legacy Member
voor de mensen die het echte spel hebben , is er eigenlijk veel volk online?
Ben namelijk van plan om het spel legaal te kopen

TX.Conn

Legacy Member
nuclear zei:
voor de mensen die het echte spel hebben , is er eigenlijk veel volk online?
Ben namelijk van plan om het spel legaal te kopen

Momenteel speel ik vaak online en er zijn genoeg servers!

Wat je zeker es moet doen is switchen tussen realisme: Novice, Semi-Pro & Simulation want dat zijn allemaal verschillende servers wat ik tot voor kort niet wist! En installeer ook de v1.1.0 patch want bijna iedere server is v1.1.0!

Op Simulation zijn er minder zondag rijders dan op Novice, daar is het soms een ramp :angry:... meestal switch ik enkel tussen Novice & Simulation... reden omdat op Semi-Pro niveel servers zijn waar er volk op zit.

Ook zijn er servers waar niet inbegrepen "in het spel" circuit's opstaan, die je zelf in je map moet plaatsen... zelf hou ik GTR² het liefst origineel zonder het toevoegen van track's, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur :).

nico

Legacy Member
heb zonet het spel gekocht samen met het thrustmaster FFB Pro racing wheel. stuur is geweldig. GTR 2 draait met zoveel schokken op laagste resolutie en op detaillevel "low". ik voeldoe nochtans aan de aanbevolen systeemeisen. zeer spijtig! stuur voor niks gekocht. of is er een oplossing voor dit probleem?
het enige dat op de achtergrond draait is men virusscan. that's it

fragske

Legacy Member
Bekke meer info zou wel handig zijn.
wa zijn uw specs, wa voor ne pc hebt gij en wa videokaart enz

scipicore

Legacy Member
ik:

AMD sempron 2500+
ATI x1600pro
1G DDRRAM

en meer moete ni echt weten eh
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan