eggie
Legacy Member
Ik speel al een tijdje GTR2 maar wel de gekraakte, echt een zalig spel.
Nu heb ik de orginele gekocht om online te spelen. maar ik krijg altijd maar een paar servers waar op gespeeld wordt. Is er altijd zo wijnig volk op die servers of bestaat er een speciale patch of tool om meer servers te krijgen? ook heb ik al een paar servers gevonden op site's over simracen en zo maar ik vind die nooit terug in mijn serverlijst in het spel.
iemand die kan helpen?
Thnx...
Nu heb ik de orginele gekocht om online te spelen. maar ik krijg altijd maar een paar servers waar op gespeeld wordt. Is er altijd zo wijnig volk op die servers of bestaat er een speciale patch of tool om meer servers te krijgen? ook heb ik al een paar servers gevonden op site's over simracen en zo maar ik vind die nooit terug in mijn serverlijst in het spel.
iemand die kan helpen?
Thnx...
kga terug gtr2 beginne spele denkek


... ik zie maar een stuk of + 20 servers, is dit normaal?
... meestal switch ik enkel tussen Novice & Simulation... reden omdat op Semi-Pro niveel servers zijn waar er volk op zit.