Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|XcW|

Legacy Member
Is die nieuwe mod al gereleased? Ik zou heel graag wat met ne Aston Martin DBR9. :p

nico

Legacy Member
kheb een 2.8ghe processor (net ni genoeg voor recommended)
1280 DDR ram
nvidia Gforce 6800 le.

R3w!nD

Legacy Member
|XcW| zei:
Is die nieuwe mod al gereleased? Ik zou heel graag wat met ne Aston Martin DBR9. :p

nop :( ik kijk om het uur sedert nieuwjaar ma ng altijd nix en denk nie dat voor de eerst volgende week zal zijn :s

ben beniewd wat die Z4 M coupé zal geven :)

grtz

Poepoei

Legacy Member
nico zei:
kheb een 2.8ghe processor (net ni genoeg voor recommended)
1280 DDR ram
nvidia Gforce 6800 le.

Hmm, op mijn vorig systeem marcheerde dat toch nog goe hoor :s

Dat was:

P4 2.8 Ghz
1024MB ram
ATI Radeon X800 Pro

nico

Legacy Member
kheb nu men virusscan eens uitgezet en nu draait die al veel beter. weliwaar op low en sommige zaken op medium.

virussscan uitzetten is wel het laatste wat ik wil doen eigenlijk :s

Mee

Legacy Member
nico zei:
virussscan uitzetten is wel het laatste wat ik wil doen eigenlijk :s
Waarom? Als ge geen vieze mails krijgt/bekijkt of bestanden download hebt ge er toch gene nodig? En als ge GTR 2 speelt doet ge da (meestal) nie ;).

nico

Legacy Member
nee das waar ook :p
toch vind ik het bizar. welke instellingen vragen veel van je pc?

rick van lith

Legacy Member
Ik ben echt aan het flippen hiero,
Ik heb GTR2 demo gedownload maar als ik in het menu kom en ik klik wat aan
loopt ie soms wel vast en soms weer helemaal niet.
Iemand ene idee hoe ik dit oplos?

Ik heb me halve toetsenboord al kapot gemept en de volgende stap is
een kogel door die kut pc boren.

rick van lith

Legacy Member
Heeft niet geholpen,
het is vet raar,
soms doet ie het wel en soms loopt ie vast.
Ik heb het dus wel is gespeeld.

rick van lith

Legacy Member
Het is niet de beste pc maar het loopt erop

-AMD Athlon(tm) XP 1800+ (1,54ghz)
-ASUS A9950 (128mb)
-1gb Ram geheugen

Anoniem04

Legacy Member
rick van lith zei:
Ik ben echt aan het flippen hiero,
Ik heb GTR2 demo gedownload maar als ik in het menu kom en ik klik wat aan
loopt ie soms wel vast en soms weer helemaal niet.
Iemand ene idee hoe ik dit oplos?

Ik heb me halve toetsenboord al kapot gemept en de volgende stap is
een kogel door die kut pc boren.

Dat gaat het probleem in ieder geval niet oplossen.

|FuRiouS|

Legacy Member
Heb net GTR2 gekocht.
Ik merk wel dat het moeilijk is! Vooral qua bochten nemen, het is bet als ik eerst al die oefeningen doe? Ik krijg dan ook ineens extra championships om te racen heb ik al gemerkt.
Heeft er iemand specifieke tips om beter/makkelijker bochten te nemen?

|XcW|

Legacy Member
Ik heb dus ook nog als ik uit de bocht kom. En beetje te rap mijn gans onderdruk, dat hij gewoon rond gaat. En ook bij het remmen ga ik soms nog rond. Maarja, oefening baard kunst hé :p.

Mr Syphon

Legacy Member
pas op de gas duwen als ge zeker zijt dat ge niet meer gaat rond gaan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan