Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
|XcW| zei:Is die nieuwe mod al gereleased? Ik zou heel graag wat met ne Aston Martin DBR9.![]()
ik kijk om het uur sedert nieuwjaar ma ng altijd nix en denk nie dat voor de eerst volgende week zal zijn 

nico zei:kheb een 2.8ghe processor (net ni genoeg voor recommended)
1280 DDR ram
nvidia Gforce 6800 le.

Waarom? Als ge geen vieze mails krijgt/bekijkt of bestanden download hebt ge er toch gene nodig? En als ge GTR 2 speelt doet ge da (meestal) nienico zei:virussscan uitzetten is wel het laatste wat ik wil doen eigenlijk![]()
.rick van lith zei:Ik ben echt aan het flippen hiero,
Ik heb GTR2 demo gedownload maar als ik in het menu kom en ik klik wat aan
loopt ie soms wel vast en soms weer helemaal niet.
Iemand ene idee hoe ik dit oplos?
Ik heb me halve toetsenboord al kapot gemept en de volgende stap is
een kogel door die kut pc boren.