Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brecht

Legacy Member
volgas just op de rechte stukken zeker, zelfde als vol in de remmen

Mr Syphon

Legacy Member
tip ( krijgt ge ook bij training ) bij het remmen : nooit de rem instampen ge moet die zachtjes indrukken anders blokkeren de wielen ;)

|XcW|

Legacy Member
Mr Syphon zei:
tip ( krijgt ge ook bij training ) bij het remmen : nooit de rem instampen ge moet die zachtjes indrukken anders blokkeren de wielen ;)

Jup, da had ik ook al door :D Ik ga nog wa trainingen doen denk ik :p

128MB

Legacy Member
Mr Syphon zei:
tip ( krijgt ge ook bij training ) bij het remmen : nooit de rem instampen ge moet die zachtjes indrukken anders blokkeren de wielen ;)
Ik duw rem vol in, daarna pomp ik.
Zo rij ik met alle games.

Mr Syphon

Legacy Member
das goe voor uw banden :p als ge die zachtjes induwt dan kunde uw rem gewoon inhouden, kzie u zo al int echt remmen :lol:

integra

Legacy Member
128MB zei:
Ik duw rem vol in, daarna pomp ik.
Zo rij ik met alle games.
Da's te traag naar mijn goesting, gewoon zo hard mogelijk remmen en als ge voelt dat ge blokkeert effe lossen. :p

128MB

Legacy Member
integra zei:
Da's te traag naar mijn goesting, gewoon zo hard mogelijk remmen en als ge voelt dat ge blokkeert effe lossen. :p
Da bedoel ik in feite, na blokkeer dan pomp dat ik ,zodat ik zo hard mogelijk kan vertragen zonder te blokkeren.

|XcW|

Legacy Member
Ben nu juist bezig met manueel schakelen. Lol, een wereld van verschil. Maar rijd veel beter :).

BMW lover

Legacy Member
integra zei:
Da's te traag naar mijn goesting, gewoon zo hard mogelijk remmen en als ge voelt dat ge blokkeert effe lossen. :p

en dan volledig indrukken terug of gewoon houden op het punt dat ze niet meer blokken
ik zit altijd met het probleem dat de AI veel korter kan remmen dan mij ik vlieg iedere keer in hun gat bij een serieuze remzone

edit: iemand die mij wat kan helpen met wat tips ivm het racen op zich en het afstellen van de wagen (zou da graag wat beter kunt want het spel is verslavend maar als ge om de 5 bochten van de weg af ligt ist natuurlijk minder he)

128MB

Legacy Member
Wat ik aanpas:
Steering Lock: Groter naargelang meer scherpe bochten
Gearing: Langer of korter naarmate rechte stukken of aantal bochten
Downforce: idem Gearing
Fuel: nja logisch

Van de rest blijf ik af want dan verkloot ik het toch maar :p

Wat het beste is is setups afhalen van ne site ofzo :)

integra

Legacy Member
BMW lover zei:
en dan volledig indrukken terug of gewoon houden op het punt dat ze niet meer blokken
ik zit altijd met het probleem dat de AI veel korter kan remmen dan mij ik vlieg iedere keer in hun gat bij een serieuze remzone
Gewoon veel oefenen en voor ge het weet, remt ge later dan de AI.

Brecht

Legacy Member
bleh kheb het 2dehands gekocht en kgeraak nie online :( kan da zijn da ge gelijk bij steam maar 1 keer kunt nen acc maken met de key? of is da die shizzle me poorten forwarden in router? iemand tutorial daarvoor? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan