Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr Syphon zei:tip ( krijgt ge ook bij training ) bij het remmen : nooit de rem instampen ge moet die zachtjes indrukken anders blokkeren de wielen![]()
Ik ga nog wa trainingen doen denk ik 
Ik duw rem vol in, daarna pomp ik.Mr Syphon zei:tip ( krijgt ge ook bij training ) bij het remmen : nooit de rem instampen ge moet die zachtjes indrukken anders blokkeren de wielen![]()
Da's te traag naar mijn goesting, gewoon zo hard mogelijk remmen en als ge voelt dat ge blokkeert effe lossen.128MB zei:Ik duw rem vol in, daarna pomp ik.
Zo rij ik met alle games.

Da bedoel ik in feite, na blokkeer dan pomp dat ik ,zodat ik zo hard mogelijk kan vertragen zonder te blokkeren.integra zei:Da's te traag naar mijn goesting, gewoon zo hard mogelijk remmen en als ge voelt dat ge blokkeert effe lossen.![]()
|XcW| zei:Ben nu juist bezig met manueel schakelen. Lol, een wereld van verschil. Maar rijd veel beter.

integra zei:Da's te traag naar mijn goesting, gewoon zo hard mogelijk remmen en als ge voelt dat ge blokkeert effe lossen.![]()


Gewoon veel oefenen en voor ge het weet, remt ge later dan de AI.BMW lover zei:en dan volledig indrukken terug of gewoon houden op het punt dat ze niet meer blokken
ik zit altijd met het probleem dat de AI veel korter kan remmen dan mij ik vlieg iedere keer in hun gat bij een serieuze remzone
Retedom, maar nog altijd beter dan de meeste on-line noobs.Stancke zei:die AI vind ik dus retedom

128MB zei:'k heb nu al een week nemeer gereden
klote graka![]()
