Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Tis altijd in de bochten da ik het verneuk, ofwel rem ik te veel en neem ik hem veel te traag ofwel vlieg ik eruit.
ook ni naar 1ste schakelen als ge te hard rijd want dan slippen de banden door ( snel naar beneden schakelen als de snelheid nog te hoog is geeft wheellock
)

128MB zei:en je duwt pas terug op de gas als je er zeker van bent dat je de gas niet meer hoeft los te laten ^^
Jackie Stewart + Top Gear ? 
ik zie de namen van de wagen staan in de lijst , maar als ik dan op showroom klik zie ik ze niet , wil ik ermee rijden dan krijg ik een foutmelding en ga ik weer naar windows ....cole zei:het lukt me nog steeds niet om de gedownloade cars deftig in het spel te brengen ...ik zie de namen van de wagen staan in de lijst , maar als ik dan op showroom klik zie ik ze niet , wil ik ermee rijden dan krijg ik een foutmelding en ga ik weer naar windows ....
iemand die me deftig kan helpen ?
alvast bedankt .
Jackie Stewart + ervaring + goede raad van andere racersMee zei:Jackie Stewart + Top Gear ?
![]()

!