Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rick van lith

Legacy Member
Zijn er eigelijk ook raceclubs (clans) die online tegen andere
raceclubs (clans) racen? En dan bijvoorbeeld alleen Porsche GT3

Lijkt me wel vet namelijk.

cole

Legacy Member
mercikes voor de links . hopelijk staat het erbij waar die files moeten komen , want had een car gedownload via simracingworld , maar in de game zie je ze niet en als je op de car klikt voor showroom model loopt de game vast .

dus hopelijk doe ik het nu goed .

GregoryCo

Legacy Member
Kan iemand mij eens zeggen hoe jullie bochten nemen? Remmen voor de bocht, dan vitessen verlagen? Als ik da doe slip ik veel weg. En als ik rem in de bocht kan ik bijna nie draaien. (ik rij met stuur)
Nie lachen e, maar mijn beste tijd tot nu toe in Spa Francorchamps is 2'55'' :s Tis altijd in de bochten da ik het verneuk, ofwel rem ik te veel en neem ik hem veel te traag ofwel vlieg ik eruit.
Ik heb het spel wel maar sinds enkele dagen.

Mr Syphon

Legacy Member
om te beginnen NIET remmen IN de bocht, of heeeeeeel lichtjes als ge het ni gaat halen,
remmen voor de bocht en niet te veel vitesse in eens naar beneden :p ook ni naar 1ste schakelen als ge te hard rijd want dan slippen de banden door ( snel naar beneden schakelen als de snelheid nog te hoog is geeft wheellock :) )
en ook niet te snel terug gas geven :p

GregoryCo

Legacy Member
Ja kheb da al ondervonden, maar da is nie echt het probleem meer. Kdenk da het wa wennen zal zijn zeker?

128MB

Legacy Member
Is idd wennen en veel oefenen :)
Remmen vor de bocht, maar niet te hard anders blokkeren de wielen, en rustig afschakelen.
Dan draai je gewoon en je duwt pas terug op de gas als je er zeker van bent dat je de gas niet meer hoeft los te laten ^^

Dan probeer je te oefenen, zo laat mogelijk te remmen zonder te blokkeren en zo vlug mogelijk op de gas terug te komen zonder dat je weg spint.

cole

Legacy Member
het lukt me nog steeds niet om de gedownloade cars deftig in het spel te brengen ...:crazy: ik zie de namen van de wagen staan in de lijst , maar als ik dan op showroom klik zie ik ze niet , wil ik ermee rijden dan krijg ik een foutmelding en ga ik weer naar windows ....

iemand die me deftig kan helpen ?

alvast bedankt .

RushBunny

Legacy Member
cole zei:
het lukt me nog steeds niet om de gedownloade cars deftig in het spel te brengen ...:crazy: ik zie de namen van de wagen staan in de lijst , maar als ik dan op showroom klik zie ik ze niet , wil ik ermee rijden dan krijg ik een foutmelding en ga ik weer naar windows ....

iemand die me deftig kan helpen ?

alvast bedankt .

Er is geen vaste regel voor hoe je dit moet doen, elke download-mod is verschillend, sommige moet je handmatig doen, bij andere moet je dan weer enkel de juiste GTR-directory opgeven.

Staat normaal altijd in de readme, en als er geen is, check dan de bron van de mod, ongetwijfeld zal er wel een forumtopic ronddwarrelen.

Iets meer dan basiskennis PC en vindingrijkheid is ook altijd meegenomen.

amdr

Legacy Member
Uit de bochte geleidelijk aan gas geven, stel dat je half gas in2de door een bocht gaat, niet direct volle gas geve uit de bocht.
Naarmate je uit de bocht gaat meer en meer gas geve.
Zo doe ik het toch ,of is dit fout ? :p

TX.Conn

Legacy Member
Gisteren was ik es begonnen aan de 24h race "Proximus 24Hours of Spa 2004"

Info
* Car: Chevrolet Corrvette C5-R 04'
* Opponent's: 43 (GT, NGT, G2 & G3... iedere klasse van wagen aangevinkt voor deze race.)
* Strenght: 100%
* Realism: Novice (shiften deed ik zelf)
* 24u tijd ingesteld, met normale voorbijgang van de tijd.
* geen qualify gedaan, gewoon als laatste vertrokken.

Had al 3u geraced ondertussen, ook al paar pitstops achter de rug en enkele keren al gesaved. Stond met ruime voorsprong voor op #2 in de wedstrijd, iets van 1min 50sec.

Na dat iedereen 1x had gepit vond ik dat de AI enorm vertraagde van hun tijden en niet omdat ze "moeilijk" tragere deelnemers moesten inhalen... maar dit terzijde.

Nu mijn probleem is ik had al 3u racen achter de rug en ging effen stoppen met spelen, dus ik save... was toen op de rechte van "Kemmel" in 6de versnelling aan iets van 250 à 260 km/u.

Vandaag start ik het spel terug op om verder de "Proximus 24Hours of Spa 2004" te hervatten... wat bleek men versnellingsbak is iets wat kapot... in 6de blijft ie maar gaan tot ca. 170 km/u. Heel de race schakel ik goed dus daar ligt het niet aan.

Ik heb dit nog voorgehad op Zhuhai (gewone race dan) dat ik savede op het rechte stuk, ook aan een goeie snelheid, dag erna spel terug opgestart om verder te doen en die versnellingsbak was ook zo kapot terwijl ik gans die race goed schakelde.

Iemand ook al voorgehad? Bug?

Dus saven wanneer ik niet aan een hoge snelheid ben met men wagen, zou dat dan ervoor zorgen dat die versnellingsbak niet kapot is, zodak gewoon dan de race verder kan rijden waar ik ben gestopt?

Want dit is zeer vervelend :(!

Mr Syphon

Legacy Member
ja flightsimulator :p maar GTR2 doet da ni denk ik, anders had ge da wel ergens in de opties terug gevonde
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan