Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
ik zit tegenwoordig weer vollebak te driften in LFS, i just love it :p
zo plakken tegen te achterbumper van uw mededrifter, en samen door die bochtjes glijden :love:

kans da het een hele rond goed gaat is klein, maar soms lukt het wel :D ( het duo driften eh :p in men eentje driften is easy :p )

fragske

Legacy Member
rFactor niet leuk? hoezo ni?
Ook ni met al die mods die er in omloop zijn? :)

marcel

Legacy Member
ehm... wat wilt ge hiermee zeggen in een GTR topic?

flamewarke starten misschien?

slimfit

Legacy Member
amdr zei:
Want GTR2 is saai geworden, rFactor ebbek nooit leuk gevonden, Race is ook ni meer leuk :x
Mss GTL nog is installeren! :D

Ik heb rfactor nu een paar dagen en ik vind het fantastisch gewoon..., die mods en die variaties :love:, ... alleen online is het maar een tegenvaller, alle tegenvaller is een groot woord :), weinig 'goeie' servers, 90% is leeg. Maar op de SP mij al geamuseerd. :)

|XcW|

Legacy Member
jahweh zei:
Ik heb rfactor nu een paar dagen en ik vind het fantastisch gewoon..., die mods en die variaties :love:, ... alleen online is het maar een tegenvaller, alle tegenvaller is een groot woord :), weinig 'goeie' servers, 90% is leeg. Maar op de SP mij al geamuseerd. :)

Kunt gij online? :x :D

marcel

Legacy Member
ja, daar moet ge toch wel wa voorzichtig mee zijn ze... er zijn hier al doden gevallen in de discussies tussen GT en GTR fans

slimfit

Legacy Member
sepsis zei:
ok, my bad! ik was even verward met die stomme naamgeving...

Tis u vergeven :p , ik zag het al weer voor mij, 10 tallen pagina's vol argumenten voor/tegen Gran Toursimo en GTR ...

Ik weet het nog goed ... maanden voor de launch van GTR die ene thread :D

Dimsy

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
:x Heiligschennis, nog nooit gehoord van GTL :x

:wtf:
GT legends wel al van gehoord, 'k wist nie waardat de "L" voor stond, mi scussi :$
maar wa heeft het feit voor het cirquit van zolder te hebben in GTR2 te maken metdat je het spel GTL moet hebben? ben nog niet mee ze :oink:

sepsis

Legacy Member
Dimsy zei:
GT legends wel al van gehoord, 'k wist nie waardat de "L" voor stond, mi scussi :$
maar wa heeft het feit voor het cirquit van zolder te hebben in GTR2 te maken metdat je het spel GTL moet hebben? ben nog niet mee ze :oink:

op tinternet zijn er manne die de circuits van GTL kunnen aanpassen voor het GTR2 spel. deze files kan je downloaden maar daarvoor heb je wel alle files nodig van GTL, want met die files van die mannen alleen ben je niet veel. ;-)

het zou tof zijn moest ik eens met GTR2 op Zolder kunnen rijden, want heb er al gereden met de moto. dan kan ik het echte met het virtuele vergelijken :cool:

Mee

Legacy Member
sepsis zei:
het zou tof zijn moest ik eens met GTR2 op Zolder kunnen rijden, want heb er al gereden met de moto. dan kan ik het echte met het virtuele vergelijken :cool:
Volgens mijn broer (heeft er ook al met de moto gaan rijden ;)) is het nie zo herkenbaar; chicanes die er wel of nie zijn, of minder of veel straffer enzo...

Mr Syphon

Legacy Member
ja heb in rfactor ook is da circuit van zolder gereden, da klopte voor gene meter :p herkende er niks haha

marcel

Legacy Member
is dat wel de GTL versie? want er is ook een Codemasters versie, en die is idd niet herkenbaar


wel rekening houden ook dat de GTL versie van voor de verbouwingen is he, aangezien GTL ook vroeger uitgekomen is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan