Mr Syphon
Legacy Member
ik zit tegenwoordig weer vollebak te driften in LFS, i just love it 
zo plakken tegen te achterbumper van uw mededrifter, en samen door die bochtjes glijden
kans da het een hele rond goed gaat is klein, maar soms lukt het wel
( het duo driften eh
in men eentje driften is easy
)

zo plakken tegen te achterbumper van uw mededrifter, en samen door die bochtjes glijden

kans da het een hele rond goed gaat is klein, maar soms lukt het wel
( het duo driften eh
in men eentje driften is easy
)

Gran Turismo Racing 2 = > GTR2 


) is het nie zo herkenbaar; chicanes die er wel of nie zijn, of minder of veel straffer enzo...