Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
ik amuseer me rot op 'The Nordschleife', wel een moeilijk circuit he,
nog ni in geslaagd om rond te geraken zonder te crashen :D

voorlopig blijf ik wel het beste op de baan met die bmw Z3, daar kunde goe mee doorsleuren :D

schumi2003

Legacy Member
als ik in de tourist de baan wil opgaan en de pit lane assistentie uitzet dan zit ik maar vast achter die slagboom :@ kutding gvd

Mr Syphon

Legacy Member
raar, heb er toch geen last van :s
ge moet helemaal links erop rijden eh, ni rechts bij die slagboom die naar beneden is :p
maar da zulde wel door hebben :D

serial

Legacy Member
kgeraak er ook nie volledig rond zonder te crashen ze :)
int echt ist gemakkelijker :p

beste tijd tot nu toe is 7m49 met de murcielago :)

Anoniem04

Legacy Member
Diene LP640 is echt lekker om mee te rijden, al de meterkes werken etc :) en hij gaat ook nog een Cayman uitbrengen :love:

fearofthedark

Legacy Member
yo
ik zit hier met een vraag.
laat ons zeggen dat dit niet een normale lan vraag is.
ik zal me effe voorstelle
ben net gen 19 en ik woon in belgie.
nu ik ben een vrijwilliger die voor de grootste lan in belgië.
Nu heeft de crew een zot idee. zij willen GTR2 compo.
Zij willen graag een volledige 24 uren koers op spa hosten via lan. Deze race zou dan ook integraal te volgen zijn op big screen indien dit ook mogelijk is.
Nu de eerste vraag: standaard gaat dat maar tot max 3 uur.
Is er een manier omdat te omzeilen?

en 2: hoe kunt indien mogelijk specaten zodat het op big screen verschijnt

greetz
en veel race fun toegewenst

128MB

Legacy Member
Hoe 3 uur?

Bij GTLegends kunde da 24uur aan een stuk :)
Is in te stellen bij time acceleration

Poepoei

Legacy Member
128MB zei:
Hoe 3 uur?

Bij GTLegends kunde da 24uur aan een stuk :)
Is in te stellen bij time acceleration

Ja, maar da's anders he ;)


Met time acceleration rijdt ge misschien wel een 24 race, maar dan zit ge nog maar 3u achter uw stuur he ;).
Wat zij willen is echt 24u rijden ('realtime' :p), maar ik denk niet dat dat mogelijk is :(

Spectaten: Gewoon joinen met een auto, maar ipv te racen op 'page down' duwen en een auto kiezen om te volgen met de '+' en '-' knoppekes :)

fearofthedark

Legacy Member
het is mogelijk dacht ik ze dus ik heb de hulp van, wat mensen ingeroepe en inderdaad het is full 24 hours
endurance ten top:p

schumi2003

Legacy Member
Zijn er hier nog mensen die last hebben in de 'Tourist' track niet voorbij de bareel komen omdat hun auto daarachter maar vast blijft hangen?

Echt niet te doen he ik graak daar niet voorbij. tenzij ik private test af zet en ne andere mij dan 'erdoor' ramt. vooze bareel

Stancke

Legacy Member
schumi2003 zei:
Zijn er hier nog mensen die last hebben in de 'Tourist' track niet voorbij de bareel komen omdat hun auto daarachter maar vast blijft hangen?

Echt niet te doen he ik graak daar niet voorbij. tenzij ik private test af zet en ne andere mij dan 'erdoor' ramt. vooze bareel

Heb je dat ook gepost op een ander forum die vraag,anders ken ik nog iemand met hetzelfde probleem :D

schumi2003

Legacy Member
Scip zei:
ik raak er tog door ze :)


rijdt u wagen dan ook autom tegen dat hek, draait em zijn eigen wat om en dan tegen hek verder? of rijd ie anders?


rij jij zelf of pit lane control ? want dat staat UIT hier en toch rijdt den auto zelf :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan