Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dacht dat die DTM reed.. . .

fearofthedark zei:hoe zit dat nu met die beloofde comentator tijdens de 24 uren?

128MB zei:Kijk gewoon naar die thread Comp.
edit
damn ik dacht de viper te gebruiken in de demo maar dan crasht het.
http://img243.imageshack.us/img243/2012/naamloosvl3.jpg
Bij elke auto zit een klein bestandje wat opengaat met kladblok, zet daaronder de klasse DEMO bij dan kun je de auto kiezen
Maar bij het laden sluit het spel zich af![]()
)fearofthedark zei:hoe zit dat nu met die beloofde comentator tijdens de 24 uren?
blackdragon1990 zei:'k Geloof dat ge daarvoor ook nog ne aangepaste .exe voor nodig hebt, ge moet eens zoeken op RSC (ik heb die ook nog gehad)
128MB zei:Misschien de exe van de full game?

Niet een paar wedstrijden, alleen meegedaan tijdens 24 u Spa met een Porsche GT3 cup.marcel zei:die heeft in 2003 een paar wedstrijden FIA-GT gereden ja. DTM is pas sinds dit jaar