Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Dan heeft die man aan de micro zich ferm vergist :)

't waren 3 vette's, 2 M3's, ne mosler denk ik (geel), 2 wat ik niet herkende, en de rest porsches.

En het was 2 uren.

Poepoei

Legacy Member
2 Keer raden wat hier op tafel lag deze namiddag :D

't Is eindelijk aangekomen :woohoo:

protnie

Legacy Member
Ik heb het spel gisteren nog geïnstalleerd maar nog niet kunnen spelen, ik ga spelen met mijn stuur. Ik ben nieuw in het race-sim genre dus ik zou het best op novice zetten zeker? Of zijn er hulpdingen die ik beter toch uitzet?

marcel

Legacy Member
die heeft in 2003 een paar wedstrijden FIA-GT gereden ja. DTM is pas sinds dit jaar

fearofthedark

Legacy Member
hoe zit dat nu met die beloofde comentator tijdens de 24 uren?

Poepoei

Legacy Member
128MB zei:
Kijk gewoon naar die thread Comp.

edit

damn ik dacht de viper te gebruiken in de demo maar dan crasht het.

http://img243.imageshack.us/img243/2012/naamloosvl3.jpg
Bij elke auto zit een klein bestandje wat opengaat met kladblok, zet daaronder de klasse DEMO bij dan kun je de auto kiezen :)
Maar bij het laden sluit het spel zich af :s

'k Geloof dat ge daarvoor ook nog ne aangepaste .exe voor nodig hebt, ge moet eens zoeken op RSC (ik heb die ook nog gehad ;))

marcel

Legacy Member
fearofthedark zei:
hoe zit dat nu met die beloofde comentator tijdens de 24 uren?



ik denk niet dat die beloofd is, dat zat gewoon in een trailer voor die trailer meer "schwung" te geven

128MB

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
'k Geloof dat ge daarvoor ook nog ne aangepaste .exe voor nodig hebt, ge moet eens zoeken op RSC (ik heb die ook nog gehad ;))

Misschien de exe van de full game?

Poepoei

Legacy Member
128MB zei:
Misschien de exe van de full game?

Neen, toen was die nog niet uit.. Da waren exe's die door rsc'ers waren aangepast, 'k heb daarjuist nog ne rapidshare link gevonden, ma die was dood door inactiviteit.. :(

scipicore

Legacy Member
ik heb die nog staan op men pc denkek :) geef mij uw msn en ik stuur ze

TX.Conn

Legacy Member
Een klein vraagje aan diegene die het zien zitten om hun laagste en hoogste fps te controleren als volgt:

wat zijn jullie gemiddelde fps rates in GTR2 met +- 30 wagens op de baan in een race sessie, zodat ik een vergelijken kan maken met die van de mijne:
*Laagste +- 40
*Hoogste +- 65

ctrl+f om uw fps meter tevoorschijn te halen, komt dan rechtsboven aan te staan.

fearofthedark

Legacy Member
in gtr1 is dat
hoogste 140
laagste 40 ofzo met alles op max, full grid, aa enzovoort

integra

Legacy Member
marcel zei:
die heeft in 2003 een paar wedstrijden FIA-GT gereden ja. DTM is pas sinds dit jaar
Niet een paar wedstrijden, alleen meegedaan tijdens 24 u Spa met een Porsche GT3 cup.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan