Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eigenlijk wel een fijne auto en handled heel goed imo. jahweh zei:Ik ben GTR 2 gaan halen maar ik heb nu het volgende probleem:
Ik heb geen Car setups die je kunt loaden zoals bij GTR 1 wa ik wel stom vind... of is dit gwn niet meer in GTR 2 ? Ik heb het spel al 2x geinstalleerd ? Maar ze blijven weg?

Ah okStancke zei:Nope,zit er niet in,zelf zoeken![]()
nja is nie erg ma twas gemakkelijker van die wa erin zaten daarvan op uit te bouwen mahjajahweh zei:Ah oknja is nie erg ma twas gemakkelijker van die wa erin zaten daarvan op uit te bouwen mahja
128MB zei:Is die rechte op Nordshleife niet langer?
Ma daar hebde die verhoging bij dat brugske, daar vliegde soms![]()
ah merciStancke zei:Nja,I've got your point,heb ook moeilijkheden voor het vinden van bepaalde set-ups
EDIT:
http://virtualracersedge.com/physics_of_racing.htm
http://www.gtr-game.com/download/GTR_Engineers_Handbook.pdf
kan misschien handig zijn voor set-ups te bepalen
die laatste had ik gistren al gevonden
, van sommige delen ken ik echt niks
, hopelijk helpt dit ewa 
Lamsednav zei:Is dit spel eigelijk de moeite waard ?

Dillyracer zei:Waarom krachtige PCI enjoy it every moment
![]()
