Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, tenzij ge dat al gedaan hebt
, zou me verbazen dat er geen enkele winkel in uw buurt GTR2 niet heeft of verkoopt.Was ook al bij de Freerecordshop geweest (die liggen langs elkaar in TongerenTX.Conn zei:Damn... unlucky blackdragon.
Loop es alle winkels af, tenzij ge dat al gedaan hebt
, zou me verbazen dat er geen enkele winkel in uw buurt GTR2 niet heeft of verkoopt.
Waar ik het gekocht heb (dag dat het uitkwam, direct in de ochtend) stond het rekje vol met GTR2 en ze hadden zelfs paar affiche's uitgehangen van GTR2.
)
(In de Extrazone zou het wss toch 50 of 55 euro zijn, wat ik toch wel een verschil vind
)
Bwa nee, ma 't is toch wel moeilijker om te rijden zonder als ge met keyboard rijdDagothUhr zei:ik speel voor het moment met keyboard, maar mn logitech G25 is in bestelling
Ff zien als die traction control opstaat, als die nie opstaat ben ik dan ne noob?
![]()

)blackdragon1990 zei:Bwa nee, ma 't is toch wel moeilijker om te rijden zonder als ge met keyboard rijd
(er staan bij realism nog een paar hulpkes die ge kunt opzetten, probeer er wat van, dan zal het wel beter gaan)

shumi- zei:ewel da bedoel ik dus me etgeen dak moe installe en tgeen em zegt
klik
da krijg ik tezien wanneer dak rechtsbove op motec klik,is da normaal? en anders wa moe ge downe en waar?
Gij zijt wel nen volharder eDagothUhr zei:ik geef het op met dit spel,
de difficulity bar ligt veel te hoog,
ik mag nog op de baan blijven, ik haal niemand in en het is onmogelijk om te winnen... 50 bucks well spend...

Scip zei:ik zuig in racen (vraag maar aan die mannen van LFS
) en ik vind het spel supermakkelijk :|


ik denk ook dat ge iets misdoetDagothUhr zei:der moet dan iets zijn dat ik misdoe
ik ben redelijk goed in LFS![]()

DagothUhr zei:ik geef het op met dit spel,
de difficulity bar ligt veel te hoog,
ik mag nog op de baan blijven, ik haal niemand in en het is onmogelijk om te winnen... 50 bucks well spend...
idd!Stancke zei:niet opgeven is de boodschap! Je krijgt er veel voldoening van terug!
Idd den 1 was enorm frustrerend tov 2..128MB zei:idd!
@DagothUhr:
Als je dit al moeilijk vind probeer dan eens gtr 1. Dat is pas frustratie.
Heb ik lang overgedaan om goede rondentijden te krijgen.