Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poepoei

Legacy Member
Ma omg, 'k ga zaterdag naar de extrazone en die dude zegt dat ze het vandaag gingen krijgen, nu ga ik terug en nu is het pas donderdag/vrijdag :(

:sop:

TX.Conn

Legacy Member
Damn... unlucky blackdragon.
Loop es alle winkels af :) , tenzij ge dat al gedaan hebt :unsure: , zou me verbazen dat er geen enkele winkel in uw buurt GTR2 niet heeft of verkoopt.

Waar ik het gekocht heb (dag dat het uitkwam, direct in de ochtend) stond het rekje vol met GTR2 en ze hadden zelfs paar affiche's uitgehangen van GTR2.

Poepoei

Legacy Member
TX.Conn zei:
Damn... unlucky blackdragon.
Loop es alle winkels af :) , tenzij ge dat al gedaan hebt :unsure: , zou me verbazen dat er geen enkele winkel in uw buurt GTR2 niet heeft of verkoopt.

Waar ik het gekocht heb (dag dat het uitkwam, direct in de ochtend) stond het rekje vol met GTR2 en ze hadden zelfs paar affiche's uitgehangen van GTR2.
Was ook al bij de Freerecordshop geweest (die liggen langs elkaar in Tongeren :p)
En voor de rest weet ik niet direct waar ik het hier ergens kan vinden? De Carrefour ja, ma ik ga nie tot Hasselt fietsen he :p

Hoeveel hebt ge der eigenlijk voor betaald?

TX.Conn

Legacy Member
Compuworld in het 'Ring Shopping Center' Kuurne/Kortrijk (is op de grens :p) , heb ik er € 48,50 moeten voor betalen... eigenlijk standaard prijs voor PC games, is PC DVD-ROM meest wrs brengen ze het alleen in dit formaat uit.

Poepoei

Legacy Member
'k Ben erover aan 't nadenken om het te bestellen via sendit.com, da's incl verzending £ 19.39 oftewel zo'n € 29 :p

En voor zover ik weet verzenden die nogal snel dus heb ik het misschien nog vrijdag als ik snel ben :p (In de Extrazone zou het wss toch 50 of 55 euro zijn, wat ik toch wel een verschil vind :))

@DagothUhr: waarmee speelt ge? Als ge met keyboard speel zet ge best traction control enzo op he ;)

DagothUhr

Legacy Member
ik speel voor het moment met keyboard, maar mn logitech G25 is in bestelling :)
Ff zien als die traction control opstaat, als die nie opstaat ben ik dan ne noob?
:D

Poepoei

Legacy Member
DagothUhr zei:
ik speel voor het moment met keyboard, maar mn logitech G25 is in bestelling :)
Ff zien als die traction control opstaat, als die nie opstaat ben ik dan ne noob?
:D
Bwa nee, ma 't is toch wel moeilijker om te rijden zonder als ge met keyboard rijd :)

(er staan bij realism nog een paar hulpkes die ge kunt opzetten, probeer er wat van, dan zal het wel beter gaan :p)

DagothUhr

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Bwa nee, ma 't is toch wel moeilijker om te rijden zonder als ge met keyboard rijd :)

(er staan bij realism nog een paar hulpkes die ge kunt opzetten, probeer er wat van, dan zal het wel beter gaan :p)

Alles staat op :D
Mwa ik kan die andere niet inhalen, misschien rem ik teveel voor de bochten,

mja kben nog maar een halfuurke aant spelen, dus nog wa oefenen,..

Kan er mij iemand uitleggen waarom ie telkens eerst een stuk zn stuur draait en dan nog een stuk?

DagothUhr

Legacy Member
ik geef het op met dit spel,
de difficulity bar ligt veel te hoog,
ik mag nog op de baan blijven, ik haal niemand in en het is onmogelijk om te winnen... 50 bucks well spend...

Flare'

Legacy Member
DagothUhr zei:
ik geef het op met dit spel,
de difficulity bar ligt veel te hoog,
ik mag nog op de baan blijven, ik haal niemand in en het is onmogelijk om te winnen... 50 bucks well spend...
Gij zijt wel nen volharder e :)

Nee serieus, als ge u niveau wa aanpast etc is het zéker mogelijk om te winnen lol.. Een beetje geduld kan wonderen doen.

scipicore

Legacy Member
:wtf: ik zuig in racen (vraag maar aan die mannen van LFS :D) en ik vind het spel supermakkelijk :|

DagothUhr

Legacy Member
Scip zei:
:wtf: ik zuig in racen (vraag maar aan die mannen van LFS :D) en ik vind het spel supermakkelijk :|

der moet dan iets zijn dat ik misdoe :S
ik ben redelijk goed in LFS :S

Stancke

Legacy Member
DagothUhr zei:
ik geef het op met dit spel,
de difficulity bar ligt veel te hoog,
ik mag nog op de baan blijven, ik haal niemand in en het is onmogelijk om te winnen... 50 bucks well spend...

niet opgeven is de boodschap! Je krijgt er veel voldoening van terug!

128MB

Legacy Member
Stancke zei:
niet opgeven is de boodschap! Je krijgt er veel voldoening van terug!
idd!

@DagothUhr:
Als je dit al moeilijk vind probeer dan eens gtr 1. Dat is pas frustratie.
Heb ik lang overgedaan om goede rondentijden te krijgen.

Flare'

Legacy Member
128MB zei:
idd!

@DagothUhr:
Als je dit al moeilijk vind probeer dan eens gtr 1. Dat is pas frustratie.
Heb ik lang overgedaan om goede rondentijden te krijgen.
Idd den 1 was enorm frustrerend tov 2..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan