Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poepoei

Legacy Member
Omg, gisteren naar de Extrazone en de Freerecordshop geweest, die hadden het allebei nie :help: :wtf:
Heb het dan eens gevraagd in de Extrazone (die vent had nog nooit gehoord van GTR 2 :p) en hij zei dat ze het normaal hadden, maar dat het pas voor dinsdag gaat zijn :wtf:

Ik rij dus nog met de 'stoute' versie :(

@ Dillyracer:

Tracks @ RSC
Skins @ RSC

Er zijn al wat tracks en een GTL => GTR2 trackconverter beschikbaar, enkele skins zijn ook beschikbaar en er zijn ook al enkele 'echte' mods in de maak :)

@Shumi: De motec wordt meegeïnstalleerd met GTR2 dacht ik, in GTR2 moet ge bij opties 'Racedata aquisition' aanvinken.
Om de gegevens te bekijken moet je gewoon de MoTeC Interpreter openen (start => alle programma's => Motec => nog iets :p)

Met het motec scherm in de auto kan je gegevens als water-, olie-, banden- en remmentemperatuur zien. Met de Motec Interpreter (het programma) kan je grafieken zien met je snelheid, bandentemperatuur, ..., je kan je rondetijden vergelijken en zien in welke sector je fouten maakt, ...

En monty007 heeft gelijk, GTR2 ziet er gelikt uit :D
Zal seffes ook nog screens posten ;)

Stancke

Legacy Member
Wat kut is,is als je bv 40 wagens neemt van de klasse NGT,dat er dan autos dubbel in zitten:s soms komen ze zelfs 5x voor:wtf:

Anoniem04

Legacy Member
Nurburgring heb ik al, bestanden staat in de thread op forum daar.

Private_BE

Legacy Member
Die BMW is wel echt vetste auto van het spel :D

Wel mooi spel dat zeker ook met dat s'avonds rijden maar te moeilijk voor mij,
dus veel oefenen :p

MasterOfTerror

Legacy Member
Private_BE zei:
Die BMW is wel echt vetste auto van het spel :D

Wel mooi spel dat zeker ook met dat s'avonds rijden maar te moeilijk voor mij,
dus veel oefenen :p


Die M3 is omg.. het geluid alleen al geeft je kippevel, echt ongelofelijk.
Wat ik wel merkte is dat de auto ongelofelijk veel torque heeft, in 3de kon hij nog met gemak donuts maken.
Dit bracht met zich mee dat op het dubai circuit met zen redelijk zotte bochtencombo's die wagen gewoon keer op keer compleet uitbrak.. kheb uiteindelijk een goeie setup gevonden en nu rijdt hij als een droom :p

Elfish

Legacy Member
Is er een mogelijkheid om de "out of carview" uit te zoomen of zo ?
Die camera plakt veels te dicht tegen die achterbumper :s

TX.Conn

Legacy Member
TeKnO zei:
Is er een mogelijkheid om de "out of carview" uit te zoomen of zo ?
Die camera plakt veels te dicht tegen die achterbumper :s

Yup... volgende key's:

Rechts van backspace key

- Insert
- Home
- Pg Up
- Delete
- End
- Pg Dn

NumLock key's

- 2
- 4
- 5
- 6
- 8

- 7 ---> uitzoomen
- 9 ---> inzooomen

- / ---> weet ik nimeer juist waarvoor die is.
- * ---> same als hierboven
- - ---> volgende auto
- + ---> vorige auto

Dat zijn zowat de key's voor andere camera standpunten in te nemen.

Vond dat opeens bij toeval wnr ik aan het spelen was :) .

128MB

Legacy Member
marcel zei:
da's helemaal niet raar... het spel kan geen wagens verzinnen he. er zitten gewoon geen 40 NGT's in het spel
Dan wordt dat toch gewoon gelimiteerd tot het aantal aanwezige wagens zoals in GTL.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan