Monty007
Legacy Member
Een kleine bijdrage van mijnen twege om na alle voorgaande screens nog eens te bevestigen dat GTR2 grafisch AF is:
http://img268.imageshack.us/img268/5647/bmwwallpaperxj0.jpg
http://img245.imageshack.us/img245/3395/gtrbeautydw6.jpg
Niks leuker dan rondjes draaien in NGT op een verzopen Spa
Kan de ganse dag zo rondrijden. Keep it up
Monty
http://img268.imageshack.us/img268/5647/bmwwallpaperxj0.jpg
http://img245.imageshack.us/img245/3395/gtrbeautydw6.jpg
Niks leuker dan rondjes draaien in NGT op een verzopen Spa
Kan de ganse dag zo rondrijden. Keep it upMonty

) en hij zei dat ze het normaal hadden, maar dat het pas voor dinsdag gaat zijn 

soms komen ze zelfs 5x voor
Zou eigenlijk wel verdiend zijn, mja.