Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
marcel zei:
@128MB: neen, ik neem geen artikels over van anderen. als ik dat al doe, is het maar de inleiding en een link naar het oorspronkelijke artikel...
Ik zeg toch niet dat JIJ dat doet.
Het is maar een voorbeeld van hoe gemakkelijk je iets illegaals KUNT doen.
iedereen doet toch wel eens iets illegaals.
En zwijg er nu over. aub allemaal!

@stancke: op dat filmpje is dat geen G25 :p lijkt er ver van op.

Poepoei

Legacy Member
128MB zei:
@stancke: op dat filmpje is dat geen G25 :p lijkt er ver van op.
Idd

En damage/engine failure ofzo (dunno hoe ge da noemt :p) staat precies ook al nie op, want gelijk die omlaag schakelt kunt ge geen 3 ronden volhouden.. :oink:

128MB

Legacy Member
uhu, die zenne moteur vliegt daar telkens de 14.000 toeren in ofzo :naughty:

Stancke

Legacy Member
@blackdragon:

Is GTR2 bij jou ook op een single core?

Heb sinds gisteren wat last van framedrops en ik zie dat hij maar op een Single Core staat,bij jou ook?

Poepoei

Legacy Member
Stancke zei:
@blackdragon:

Is GTR2 bij jou ook op een single core?

Heb sinds gisteren wat last van framedrops en ik zie dat hij maar op een single core staat,bij jou ook?
Dunno heb het nog nie (geïnstalleerd :p)

Maar ik heb van mensen gehoord dat GTL wat raar deed als de affinity op de 2 cores stond, en ik denk dat die daarom op single core draait, de engine is bijna hetzelfde :)
(denk ik :unsure: )

DaCrashOveride

Legacy Member
ik heb een mooi screentje waar ge de zon echt goeeeeeee op zie ^^ maar imageshack ligt plat... als ik probeer te uploaden zegt em : kan pagina niet weergeve..

amdr

Legacy Member
Is wel bangelijk spel moet ik zeggen maar vreet wel FPS ;x

Vind het wel klote dat ik mijn pedalen van mijn momo stuurtje niet apart kan zetten :sad: Als ik nu gas geef en wil terwijl remmen dan geeft het spel gewoon minder gas

Poepoei

Legacy Member
Normaal kan je bij configuratiescherm => game controllers wel aanpassen dat die de pedalen als 2 assen moet zien, dan gaat da wel ;)

En in uw drivers van Logitech kunt ge da normaal ook aanpassen :) ("Gecombineerde pedalen melden" moet ge afvinken)

DuraFlex

Legacy Member
Idd, zoals blackdragon zegt, daarna in game zelf rem en gas pedaal nog eens opnieuw instellen (1 van de 2 is namelijk een nieuwe as nu) en ge zijt vertrokken ...

Stancke

Legacy Member
Heb ik het nu verkeerd op als er in GTR2 een AMDB9 zou zitten en die er uiteindelijk niet in zit?:s

marcel

Legacy Member
Scip zei:
bij mij zit em der wel in ze. . .


ehm... GTR2 is seizoen 2003-2004. DBR9 heeft zijn eerste race geraden in de 12u van Sebring 2005.

het kan dus niet dat de DBR9 erin zit...

Stancke

Legacy Member
Is dat eigenlijk normaal dat ik met m'n M3 de Ferrari 550 inhaal? Heb eigenlijk totaal geen idee waar ik die M3 moet situeren (is een klasse appart,GT2)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan