Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zwijger

Legacy Member
Eerste test:heb de indruk dat er nog TC is in het sim gedeelte, rijden gaat gemakkelijker, zet 1.41.7 neer na 10 min en zonder afstelling.In gtr moest ik daar heel wat meer voor doen.GFX zijn in orde en het is zeker meer toegankelijk voor een breder publiek.Als de mp ook verbeterd is dan hebben we een topper van formaat op simgebied.Vrees alleen dat het niet voor het zeer grote publiek is, net als Gtr.

Mr Syphon

Legacy Member
Zwijger zei:
Eerste test:heb de indruk dat er nog TC is in het sim gedeelte, rijden gaat gemakkelijker, zet 1.41.7 neer na 10 min en zonder afstelling.In gtr moest ik daar heel wat meer voor doen.GFX zijn in orde en het is zeker meer toegankelijk voor een breder publiek.Als de mp ook verbeterd is dan hebben we een topper van formaat op simgebied.Vrees alleen dat het niet voor het zeer grote publiek is, net als Gtr.

ik denk dat het ook niet de bedoeling is om een heel groot publiek aan te spreken maar eerder de echte sim-racers ?
maar is er ook geen arcade gedeelte gelijk in de vorige ? daarmee kunnen ze dan wel de 'noobs' tevreden houden

marcel

Legacy Member
Zwijger zei:
Eerste test:heb de indruk dat er nog TC is in het sim gedeelte, rijden gaat gemakkelijker, zet 1.41.7 neer na 10 min en zonder afstelling.In gtr moest ik daar heel wat meer voor doen.

ik reed toch ook zo ongeveer die tijd op Barcelona in GTR, zonder afstelling
en in 2004 waren de wagens ook sneller dan in 2003 he

Mr Syphon

Legacy Member
Mr Syphon zei:
seg hoe doet ge die displaykes in uw auto werken want die stomme gay hud wil ik ni zien in men cockpit, maar zonder ziet ge uw snelheid, gear enzo niet
anybody ? :p

Zwijger

Legacy Member
marcel zei:
ik reed toch ook zo ongeveer die tijd op Barcelona in GTR, zonder afstelling
en in 2004 waren de wagens ook sneller dan in 2003 he

Ja, dat is een punt dat zeker is ;)

Zwijger

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ge ziet toch uw meterkes enzo ni in de auto als ge die crap hud ni opzet ?

Hebt ge de motec display opstaan?

Al eens iemand geprobeerd om de ghostcar die in het spel zit bij te houden?...niet gemakkelijk

FullMontySmurf

Legacy Member
Dimsy zei:
mja, 'k vraag me toch wel af of da realisme is ze, 'k zie da nog nie echt gebeuren een race wagen met de beste remme, beste vering, allez, beste vant beste allemaal dat da zo rap begint te slippen!
Racewagens zijn gemaakt om te presteren, dwz dat ze in handen van een ervaren coureur verbluffende tijden kunnen neerzetten. Maar in de handen van een onervaren persoon zijn ze niks waard. Er is een verschil tussen gemakkelijk rijden en een recordtijd op circuit kunnen halen.

128MB

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ge ziet toch uw meterkes enzo ni in de auto als ge die crap hud ni opzet ?
Euh, bij mijne auto heb ik ledjes die het toerental aangeeft, waneer ik moet schakelen, de versnelling en is er een display met rondetijd, bandentemperatuur en alles wat ge wilt. En die "crap hud" staat niet op.

Mr Syphon

Legacy Member
ja die ledjes gaan wel maar die displaykes ni,
de vraag is waar staat de optie om die op te zetten ?

Anoniem04

Legacy Member
Wat is dat nu weeral, de eerste keer opstarten werkt, de 2de keer geeft hem altijd een fout.

-deJmiJun

Legacy Member
Goed spel ... ligget aan mij of haalt die lambo betere tijden dan de ferrari :)

Mr Syphon

Legacy Member
en nog altijd gaan men displaykes ni :(

nachtrace is geflipt :p en zeker als ge met de muis raced aangezien ik geen stuur heb :p

schumi2003

Legacy Member
iemand nog problemen bij die setups om te laden?


k heb er een paar gehad van rsc forums en als ik die "load" dan komen ze er niet te staan, enkel als ik ze "save" dan wel bij setup:....

maar als ik die verschillende setups dan vergelijk met de waardes opgeschreven op papiertje hier dan zijn t allemaal dezelfde setups ?? WTF?


nog iemand last hiermee?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan