Zwijger
Legacy Member
Eerste test:heb de indruk dat er nog TC is in het sim gedeelte, rijden gaat gemakkelijker, zet 1.41.7 neer na 10 min en zonder afstelling.In gtr moest ik daar heel wat meer voor doen.GFX zijn in orde en het is zeker meer toegankelijk voor een breder publiek.Als de mp ook verbeterd is dan hebben we een topper van formaat op simgebied.Vrees alleen dat het niet voor het zeer grote publiek is, net als Gtr.


hielp bij mij