Archief - First Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Acidbaron

Legacy Member
je beweegt met zqsd als je met een azerty keyboard speelt, min of meer lijk schooters.

Muis gebruik je voor dingen te clicken in de wereld voor, je hotbars heb je keybinds makkelijkste voor mij persoonlijk is 1 tot 5, shift 1 tot 5, alt shift 1 to 5, ctrl....., en A, A shift, E, E shift. Dat zijn 24 keybinds die je genoeg slots moeten geven voor alles.


Persoonlijke mening de downtime in Warfronts is vervelend, zeker dat je niet ziet wanneer je terug binnen kunt gaan.

Bruno001

Legacy Member
Net een crash gehad, client sluit plots af. Nog iemand al gehad?

yavik

Legacy Member
Bruno001 zei:
Net een crash gehad, client sluit plots af. Nog iemand al gehad?

nope nooit geen crash gehad over het heel weekend, daar ben ik best tevreden over

Flare

Legacy Member
Server lijkt net gecrashed te zijn, kreeg de boodschap "Internal server error".

Bruno001

Legacy Member
Is nog altijd beta hé :) servers offline atm

Ze zouden beter die dead pixel eens fixen :p

Whizzer

Legacy Member
Super verslavend spel.
Gisteren gestopt met Jedi consular op lvl 12.

Vandaag eens opnieuw begonnen, ditmaal als trooper (lvl 16). Echt weer een heel andere belevenis :d. Ook vandaag ontdekt hoe de crew skills werken.

Nu server reset jammer genoeg, anders had ik nog ns kijkje genomen naar volgende planeet met ruimteschip :P

Bruno001

Legacy Member
Ik lvl 14, ik neem rustig de tijd om te levelen :)

De story is veel te leuk om te skippen :p

Walden

Legacy Member
Nu een level 14 Sith Assassin en een level 11 Jedi Sage. Ik denk dat ik toch voor melee ga gaan en dus met Sith Assassin of Jedi Shadow ga beginnen. Wat me wel weerhoudt dat te doen is dat die class nogal oververtegenwoordigd lijkt te zijn. Gisteren pvp gedaan en 90% was sith assassin/sorcerer.

Zou dat kunnen liggen aan het feit mensen de stap naar een ranged-lasergeweer class te groot vinden?

Ook een smuggler geprobeerd vandaag, maar dat coversysteem ligt me echt totaal niet. Een sith warrior voelde dan weer wel ok aan. Trooper/Bounty Hunter is eigenlijk het enige dat ik nog niet heb geprobeerd. Die laserclasses doen me eigenlijk heel veel denken aan Global Agent, met als enige verschil dat je daar wel manueel moest mikken.

Bruno001

Legacy Member
Walden zei:
Nu een level 14 Sith Assassin en een level 11 Jedi Sage. Ik denk dat ik toch voor melee ga gaan en dus met Sith Assassin of Jedi Shadow ga beginnen. Wat me wel weerhoudt dat te doen is dat die class nogal oververtegenwoordigd lijkt te zijn. Gisteren pvp gedaan en 90% was sith assassin/sorcerer.

Idd is wel zo, veel sorc/asassins :eek:

Antverpia

Legacy Member
Heb lvl 19 Juggernaut (straalt pure macht/kracht uit en speelt ook zo;) )

heb ook een lvl 10 IA en ik vind het verschil in pacing/speelstijl tussen die 2 heerlijk. Ik apprecieer beide op hun eigen manier.

IA verhaal is schitterend trouwens.

rico

Legacy Member
Ik heb één heel vreemde bug/crash gehad.
Ik en enkele members waren flashpoint "black talon" aan het doen en op het moment dat we in de hangar dat schip moeten nemen om verder te vliegen crashte mijn spel. mee ik terug ingelogd was, crashte het bij een party member etc, etc... blijkbaar was het, eens je achterom keek crashte het spel gewoon. Is uiteindelijk geslaagd door allemaal naar de deur van de shuttle te blijven kijken tot laatste arrivde voor te vertrekken :)
Heb het gemeld en hoop dat ze dit toch fixen, was redelijk lastig.
(de rest hier eigenlijk problemen mee gehad?)

voor de rest nergens grote bugs gehad! dit was eigenlijk meer demo als beta test, want alles is al in orde buite kleine foutjes, ma die vind je in releaste mmo's ook terug.

rico

Legacy Member
Antverpia zei:
Heb lvl 19 Juggernaut (straalt pure macht/kracht uit en speelt ook zo;) )

heb ook een lvl 10 IA en ik vind het verschil in pacing/speelstijl tussen die 2 heerlijk. Ik apprecieer beide op hun eigen manier.

IA verhaal is schitterend trouwens.

same :) heb lvl 19 juggernaut/tank (alleen aggro houden is nog ni zo simpel precies)

en nog een republic lvl 10 gunslinger gemaakt. (is leuke speelstijl met die cover en guns. (alleen werkt die cover ni altijd zoals het zou moeten))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan