Acidbaron
Legacy Member
je beweegt met zqsd als je met een azerty keyboard speelt, min of meer lijk schooters.
Muis gebruik je voor dingen te clicken in de wereld voor, je hotbars heb je keybinds makkelijkste voor mij persoonlijk is 1 tot 5, shift 1 tot 5, alt shift 1 to 5, ctrl....., en A, A shift, E, E shift. Dat zijn 24 keybinds die je genoeg slots moeten geven voor alles.
Persoonlijke mening de downtime in Warfronts is vervelend, zeker dat je niet ziet wanneer je terug binnen kunt gaan.
Muis gebruik je voor dingen te clicken in de wereld voor, je hotbars heb je keybinds makkelijkste voor mij persoonlijk is 1 tot 5, shift 1 tot 5, alt shift 1 to 5, ctrl....., en A, A shift, E, E shift. Dat zijn 24 keybinds die je genoeg slots moeten geven voor alles.
Persoonlijke mening de downtime in Warfronts is vervelend, zeker dat je niet ziet wanneer je terug binnen kunt gaan.


servers offline atm
)