SHIGSY
Legacy Member
Sir.Killalot zei:Er waren met momenten toch serieuze lagbursts hoor. Maar inderdaad, heel erg stabiele stresstest.
Mag echt gezegd worden, het was een bijzonder aangename Beta-trip op dat gebied. Met uitzondering van Coruscant waar het een paar dagen enorm zwaar was begin oktober totdat je de UI verborg, heb ik geen enkele keer negatief moeten beantwoorden op de afsluitende betavragen op het einde van een sessie die te maken hadden met connectie, lag en nog een paar, al vergeten.
. Maar inderdaad, heel erg stabiele stresstest.
