Eerste impressie na de eerste sessie was simpel : oogde mooi was leuk spelen , voelde zeer single player aan. Groot min punt , tenzij ik het ergens mis, geen mogelijkheid om de shortcut bars kleiner te maken. Ik zit daar met mega knoppen op mijn scherm(max res).
Companion erbij maakte het single player gevoel nog groter , maar maakte de gameplay des te leuker.
Ship erbij en toen kon ik eindelijk het hele speelveld zien , en toen was ik verkocht. Zoals hierboven al vermeld alst het slecht is als mmo , heb ik tenminste ne goeie kotor 3 gehad
Crafting vind ik persoonlijk zeer inventief uitgewerkt. Ik heb al heel wat MMOs op mijn cv staan , en was aardig verast dat je en companions erop uit kunt sturen(ja meervoud omdat je er meerdere gaat hebben en de non actieve erop uit kan sturen) , je vindt daar bovenop ook nog eens nodes en bepaalde enemies kan je ook nog eens scavengen. ik kijk hier enorm naar uit om hier dieper in te gaan.Geen idee hoe crafted items opwegen tegen over drops van mobs bosses etc.
Level systemen zo zijn er een deel
1) je normale lvls natuurlijk zoals in alle mmos
2) social lvls , die je verkrijgt door teamen etc , de social events dus. Waarschijnlijk bedoeld om teamplay te stimuleren
3) Light/Dark side dialogue options en quest rewards
4) Companions affection
5) Ship
6) PvP
PvP niet getest en eerlijk gezegd geen interesse momenteel.
Space combat allee ja space missions waar je met je schip vliegt en vecht. Ik denk wel dat er hier een foutje zit in het spel , want deze missies zijn repeatable en eigenlijk een makkelijk en goede manier van xp.
Wat ik persoonlijk in beta een dik minpunt vind is al dat rondlopen. Loop van punt a naar b , b naar c , c naar d enz ; en dan aub eventjes terug lopen want je moet je quests over heel de route terug inleveren. Was ik blij dat ik de +35% run speed kreeg op lvl 15. Maar toch , gezien de xp gain die ik vast stelde in space combat "verlies" je veel tijd met traag rondlopen.
Al bij al , de preorder button heeft een clickje gehad en heb maar ineens de deluxe edition gekocht.
Voor zij die er ook zijn ; mss zien we elkaar op de 15de
