Glaeden
Legacy Member
Allright, nu we een eerste smaakje hebben kunnen proeven van SW:TOR wat vinden jullie van de game tot nu toe.
Ikzelf heb me een Jedi Knight aangemaakt en ben tot lvl 10 geraakt (zit op Coruscant voor het moment). Ik besef maar al te goed dat de eerste 10 lvl's niet representatief gaan zijn voor de rest van de game maar tot nu toe heb ik echt wel heel veel fun gehad.
Grafisch ziet het er mss wat cartoony uit, volgens mij is dit een bewuste keuze van Bioware om het voor een breed publiek te houden. Er zitten wel enkele bugs in zoals wnr ik de Jedi Council betreed dat het hoofd van de Council maar 2cm groot is bijvoorbeeld.
Op de interface was op verscheidene fora wat kritiek maar ik vind deze vrij intuitief en gemakkelijk om te gebruiken. Het WoW click and drag icon systeem is imo nog steeds het makkelijkste en hebben ze dan ook goed geïntegreerd in hun game.
Over de quests kan ik alleen maar positief zijn. Je krijgt enkel story-driven quests en wanneer je naar de quest area gaat kan je nog bonus (grind) quests krijgen die optioneel zijn voor wat extra xp. De story-driven quests zijn dan ook echt wel leuk om te doen.
Over crafting en companions kan ik me nog niet echt uitspreken, ik moet nog steeds men eerste ship krijgen. Mijn droid companion was wel lachen bij momenten.
In het algemeen, voor mij is dit een game die mij zeker zal boeien en ook nog een tijdje zal spelen.
What are your thoughts?
Ikzelf heb me een Jedi Knight aangemaakt en ben tot lvl 10 geraakt (zit op Coruscant voor het moment). Ik besef maar al te goed dat de eerste 10 lvl's niet representatief gaan zijn voor de rest van de game maar tot nu toe heb ik echt wel heel veel fun gehad.
Grafisch ziet het er mss wat cartoony uit, volgens mij is dit een bewuste keuze van Bioware om het voor een breed publiek te houden. Er zitten wel enkele bugs in zoals wnr ik de Jedi Council betreed dat het hoofd van de Council maar 2cm groot is bijvoorbeeld.
Op de interface was op verscheidene fora wat kritiek maar ik vind deze vrij intuitief en gemakkelijk om te gebruiken. Het WoW click and drag icon systeem is imo nog steeds het makkelijkste en hebben ze dan ook goed geïntegreerd in hun game.
Over de quests kan ik alleen maar positief zijn. Je krijgt enkel story-driven quests en wanneer je naar de quest area gaat kan je nog bonus (grind) quests krijgen die optioneel zijn voor wat extra xp. De story-driven quests zijn dan ook echt wel leuk om te doen.
Er was een quest dat een twilek haar zoon was ontvoerd door een flesh-eater (fleshripper?) blijkt dat hij die jongen ontvoerd had om te kunnen leren communiceren met anderen omdat de kidnapper een band met The Force had. Aan jou de keuze om naar de Council te trekken en hem als nieuwe leerling aan te bevelen, of om hem ter plaatse een kopje kleiner te maken.
Over crafting en companions kan ik me nog niet echt uitspreken, ik moet nog steeds men eerste ship krijgen. Mijn droid companion was wel lachen bij momenten.
In het algemeen, voor mij is dit een game die mij zeker zal boeien en ook nog een tijdje zal spelen.
What are your thoughts?


naar de mensen die hier pessimistisch aan het bleiten waren (waarschijnlijk zij die geen keur hadden) dat we niet gingen kunnen spelen wegens server problemen.... in your face! 


