Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Phil zei:Kzit nog in de Beta tot aan de release, maar ben aan't twijfelen wat te doen. Heb 1 class van elke starting zone tot lvl 10 gespeeld. Kwil verder spelen, maar langs de andere kant willek niet teveel spoilen voor de echte release.
straatloper zei:10 jaar geleden gebruikte ze dan macro's, iets wat ToR niet heeft.![]()

Phil zei:Kzit nog in de Beta tot aan de release, maar ben aan't twijfelen wat te doen. Heb 1 class van elke starting zone tot lvl 10 gespeeld. Kwil verder spelen, maar langs de andere kant willek niet teveel spoilen voor de echte release.

Illani zei:Super spel, heb denk ik tot lvl 5 gespeeld en ben dan maar gestopt, was al verkocht, maar wil niets meer spoilen voor mij met de echte release, plus kan ik deze tijd in wat andere games steken zoals Skyrim, want zodra SWTOR uit is, denk ik dat ik lang géén andere game ga aanraken lol.
Enigste wat me een klein beetje tegenviel was dat ik toch wat meer van de grafische kwaliteit had verwacht, ik heb horen zeggen dat dit aan de béta ligt, zou nice zijn moest dit waar zijn.

tb-303 zei:Nooit geen macro's gebruikt en 'k heal al sinds daoc
Dat is net het probleem, alles word zo op een schoteltje gebracht tegenwoordig dat men snel denkt dat iets niet (meer) kan. EN dat is geen extra effort zulle dat je effe wat meer moet ctrl, shift, alt klikken! Gewoon gewend worden.
Nu moet je gewoon enkel op de nameplate van die persoon klikken. Daarvoor heb je inderdaad zoveel skill voor nodig. 

Phil zei:Kzit nog in de Beta tot aan de release, maar ben aan't twijfelen wat te doen. Heb 1 class van elke starting zone tot lvl 10 gespeeld. Kwil verder spelen, maar langs de andere kant willek niet teveel spoilen voor de echte release.
Aynix zei:Doe dan gewoon wat pvp om de classes beter te leren kennen. Dat doe ik ook ipv questen. En de grote stad (dromund kaas dus voor empire) verkennen, craften wat leren. Dan moet je da nie meer allemaal uitzoeken in de release

rico zei:Ik ga er mee stoppen voorlopig heb een lvl 18 sith juggernaut, moet binnenkort toch alles opnieuw doen. en anders verpest ik het beetje voor mezelf.
mss nog ff een aliance char aanmaken om die beginzones te ontdekken.
Vond het zeker geslaagd en goedgekeurd
Alleen die spacebattle's is leuke gimick ma nu ni echt wauw, zou tof zijn als ze dit ook in multiplayer implementeren. met meer is dit wel fun denk.
wat mij betreft word dit de WoW beater denk. Maar ben natuurlijk nog wel beniuwd naar end-game en raiding, want daar heb ik nog geen kennis van natuurlijk.
Maar als ze zoals de flashpoints zijn, komt dat wel goed.(was zeer fun btw in group)
Kan al niet meer wachten tot 15december
Bruno001 zei:Net wat pvp gedaan! echt zo awesome
Aynix zei:welke class?
Dps momenteel , als er dual spec komt ga ik ook healing 