Archief - First Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dhene

Legacy Member
De vlotste beta tot nu toe van alle mmo's (including WoW)
Vind het ook een pak beter of Rift!

Ullewupper

Legacy Member
Phil zei:
Kzit nog in de Beta tot aan de release, maar ben aan't twijfelen wat te doen. Heb 1 class van elke starting zone tot lvl 10 gespeeld. Kwil verder spelen, maar langs de andere kant willek niet teveel spoilen voor de echte release.

Doe dan gewoon wat pvp om de classes beter te leren kennen. Dat doe ik ook ipv questen. En de grote stad (dromund kaas dus voor empire) verkennen, craften wat leren. Dan moet je da nie meer allemaal uitzoeken in de release

tb-303

Legacy Member
straatloper zei:
10 jaar geleden gebruikte ze dan macro's, iets wat ToR niet heeft. :p

Nooit geen macro's gebruikt en 'k heal al sinds daoc ;)

Dat is net het probleem, alles word zo op een schoteltje gebracht tegenwoordig dat men snel denkt dat iets niet (meer) kan. EN dat is geen extra effort zulle dat je effe wat meer moet ctrl, shift, alt klikken! Gewoon gewend worden.

Glaeden

Legacy Member
Phil zei:
Kzit nog in de Beta tot aan de release, maar ben aan't twijfelen wat te doen. Heb 1 class van elke starting zone tot lvl 10 gespeeld. Kwil verder spelen, maar langs de andere kant willek niet teveel spoilen voor de echte release.

speel de klasse die je het minste ligt en doe die even verder ;)

Xylan

Legacy Member
Super spel, heb denk ik tot lvl 5 gespeeld en ben dan maar gestopt, was al verkocht, maar wil niets meer spoilen voor mij met de echte release, plus kan ik deze tijd in wat andere games steken zoals Skyrim, want zodra SWTOR uit is, denk ik dat ik lang géén andere game ga aanraken lol.

Enigste wat me een klein beetje tegenviel was dat ik toch wat meer van de grafische kwaliteit had verwacht, ik heb horen zeggen dat dit aan de béta ligt, zou nice zijn moest dit waar zijn.

Koffe

Legacy Member
gisteren een héél leuke sessie online gehad, wou dernet ff verder spelen maar alles is ineens keidonker en krijg 't niet gefixed... Zowel ingame als de inlogschermen enzo zijn precies ni in orde hier.
Tzal wel weer alleen bij mij zijn zeker :p

Jack The Ripper

Legacy Member
Illani zei:
Super spel, heb denk ik tot lvl 5 gespeeld en ben dan maar gestopt, was al verkocht, maar wil niets meer spoilen voor mij met de echte release, plus kan ik deze tijd in wat andere games steken zoals Skyrim, want zodra SWTOR uit is, denk ik dat ik lang géén andere game ga aanraken lol.

Enigste wat me een klein beetje tegenviel was dat ik toch wat meer van de grafische kwaliteit had verwacht, ik heb horen zeggen dat dit aan de béta ligt, zou nice zijn moest dit waar zijn.

AA is disabled, uiteindelijke versie zal er iets beter uitzien, verwacht natuurlijk geen gigantisch verschil

Walden

Legacy Member
Gisteren begonnen en tot level 14 geraakt met mijn Sith Assassin en mij geen enkele seconde verveeld. Moeilijkheidsgraad zou effectief wat hoger mogen liggen, maar dat zal misschien gewoon aan de lage level-zones hebben gelegen. Mensen die zeggen dat ranged classes OP zijn in PVP moeten maar eens een assassin darkness rollen :)

Graphics waren even wennen in het begin, maar ben er nu heel blij om. Ook het lichaamsbouw van de personnages voelde wat vreemd aan. Voor de rest hebben ze de beste dingen overgenomen van andere MMO's, maar hebben ze daar een geniaal verhaalsysteem bij ingevoerd en de companions van Mass Effect. Het voelt met andere woorden heel nieuw aan, zonder slechte verrassingen van nieuwe niet werkende formules.

Op release kies ik sowieso voor een jedi consular, reden waarom ik nu aan sith kant speel. Ben er echter nog niet aan uit of ik voor een sage healer ga of shadow infiltrator. Healen lijkt mij maar saai als flashpoint zo makkelijk blijven...en die dubbel lightsaber is gewoon te vet :)

Shotterke

Legacy Member
tb-303 zei:
Nooit geen macro's gebruikt en 'k heal al sinds daoc ;)

Dat is net het probleem, alles word zo op een schoteltje gebracht tegenwoordig dat men snel denkt dat iets niet (meer) kan. EN dat is geen extra effort zulle dat je effe wat meer moet ctrl, shift, alt klikken! Gewoon gewend worden.

Waarom zou je opeens meer ctrl, shift, alt nodig hebben? Of je nu mouseover macro's hebt of niet je hebt voor 5 spells nog steeds 5 keys nodig. :oink: Nu moet je gewoon enkel op de nameplate van die persoon klikken. Daarvoor heb je inderdaad zoveel skill voor nodig. ;)

Maar genoeg offtopic.
Gisteren Black Talon gedaan en damn die was zalig. Leuk dat de dungeon volledig anders verloopt adhv je keuzes. Quests blijven ook interessant en ik heb me eigenlijk nog geen moment zitten vervelen.

Performance van die client/servers is ook goed. Nog geen dc's gekregen en maar een paar lagspikes toen de mensen die gisteren mocht beginnen aan het inloggen waren.

Maar hoeveel betaspelers moet ToR wel niet hebben? Gisteren was er op elke US server (25?) wel een queue. :p

Kakarot

Legacy Member
Nu level 12 sith assassin, loving every minute of it :-) Quest zijn wel fun, en graphics storen mij ni, kind of like the cartoony look.

t511413

Legacy Member
Phil zei:
Kzit nog in de Beta tot aan de release, maar ben aan't twijfelen wat te doen. Heb 1 class van elke starting zone tot lvl 10 gespeeld. Kwil verder spelen, maar langs de andere kant willek niet teveel spoilen voor de echte release.

Aynix zei:
Doe dan gewoon wat pvp om de classes beter te leren kennen. Dat doe ik ook ipv questen. En de grote stad (dromund kaas dus voor empire) verkennen, craften wat leren. Dan moet je da nie meer allemaal uitzoeken in de release

indeed doe ik ook op het moment
kwil nog niet te veel spoilen
heb het crafting systeem ook eens onder hande genomen en alle spotjes bezocht op imperial fleet waar je bonus items kan vinden en zo

moet toch zeggen dat craften (op mission gaan) zuigt wel heel snel veel geld weg of te wel zit ik al veel te ver in crafting dan normaal zou moeten zonder echt te questen

rico

Legacy Member
Ik ga er mee stoppen voorlopig heb een lvl 18 sith juggernaut, moet binnenkort toch alles opnieuw doen. en anders verpest ik het beetje voor mezelf.
mss nog ff een aliance char aanmaken om die beginzones te ontdekken.
Vond het zeker geslaagd en goedgekeurd :)
Alleen die spacebattle's is leuke gimick ma nu ni echt wauw, zou tof zijn als ze dit ook in multiplayer implementeren. met meer is dit wel fun denk.
wat mij betreft word dit de WoW beater denk. Maar ben natuurlijk nog wel beniuwd naar end-game en raiding, want daar heb ik nog geen kennis van natuurlijk.
Maar als ze zoals de flashpoints zijn, komt dat wel goed.(was zeer fun btw in group)

Kan al niet meer wachten tot 15december

t511413

Legacy Member
rico zei:
Ik ga er mee stoppen voorlopig heb een lvl 18 sith juggernaut, moet binnenkort toch alles opnieuw doen. en anders verpest ik het beetje voor mezelf.
mss nog ff een aliance char aanmaken om die beginzones te ontdekken.
Vond het zeker geslaagd en goedgekeurd :)
Alleen die spacebattle's is leuke gimick ma nu ni echt wauw, zou tof zijn als ze dit ook in multiplayer implementeren. met meer is dit wel fun denk.
wat mij betreft word dit de WoW beater denk. Maar ben natuurlijk nog wel beniuwd naar end-game en raiding, want daar heb ik nog geen kennis van natuurlijk.
Maar als ze zoals de flashpoints zijn, komt dat wel goed.(was zeer fun btw in group)

Kan al niet meer wachten tot 15december

mss maken ze er ooit een semi Battle ground van deel vecht op een schip de rest met hun jagers in de ruimte :OO potentie !!

L0k1-

Legacy Member
Zit er zelf niet in (damnit!), nu wel al enkele youtube filmpjes bekeken van mensen die in de beta zitten. Moet zeggen dat het begin alvast vrij afgewerkt is, ook de graphics vind ik persoonlijk zeer goed. Niet te hightech, maar meer tijdloos.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan