Archief - First Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Antverpia

Legacy Member
ziekelijk veel gespeeld sinds vrijdag heb lvl 6 IA en lvl 18 Sith Warrior, Juggernaut.

Black talon gedaan als tank, FUN!

Nu op Balmorra, schip en 2 companion gekregen.

Graphics zijn inderdaad soms wa te gepolijst, de gezichten dan voornamelijk.

Ziekelijk verslavende game(play).

Ullewupper

Legacy Member
ik vind de beperkte keuze in character creation wat teleurstellend. Vb body type bij mannelijk: belachelijk mager - normaal - gespierd - vet
Bijna iedereen zal één van de middelste 2 types kiezen.
Qua andere opties, haar, tatoos en dergelijke is er ook niet veel.

Dhene

Legacy Member
Aynix zei:
ik vind de beperkte keuze in character creation wat teleurstellend. Vb body type bij mannelijk: belachelijk mager - normaal - gespierd - vet
Bijna iedereen zal één van de middelste 2 types kiezen.
Qua andere opties, haar, tatoos en dergelijke is er ook niet veel.

beta...

Acidbaron

Legacy Member
beta op dit punt is een stresstest. Geloof maar niet dat er veel in content bij gaat komen het is redelijk naïef om dat te denken.

Enigste wat ik weet is dat AA niet aan staat in grafische opties, dit is zo goed als het eind product dat we gaan krijgen een goede 2-3 weken van nu.

Kaizer

Legacy Member
Illani zei:
Super spel, heb denk ik tot lvl 5 gespeeld en ben dan maar gestopt, was al verkocht, maar wil niets meer spoilen voor mij met de echte release, plus kan ik deze tijd in wat andere games steken zoals Skyrim, want zodra SWTOR uit is, denk ik dat ik lang géén andere game ga aanraken lol.

Enigste wat me een klein beetje tegenviel was dat ik toch wat meer van de grafische kwaliteit had verwacht, ik heb horen zeggen dat dit aan de béta ligt, zou nice zijn moest dit waar zijn.

ik kan je aanraden om toch tot lvl 10/11 te gaan zodat jeje companion eens hebt gezien en de crewskills.

Jack The Ripper

Legacy Member
Acidbaron zei:
beta op dit punt is een stresstest. Geloof maar niet dat er veel in content bij gaat komen het is redelijk naïef om dat te denken.

Enigste wat ik weet is dat AA niet aan staat in grafische opties, dit is zo goed als het eind product dat we gaan krijgen een goede 2-3 weken van nu.

Inderdaad ik denk dat de finale versie weinig zal verschillen, op wat bugfixes na.

kaneda

Legacy Member
Aynix zei:
ik vind de beperkte keuze in character creation wat teleurstellend. Vb body type bij mannelijk: belachelijk mager - normaal - gespierd - vet
Bijna iedereen zal één van de middelste 2 types kiezen.
Qua andere opties, haar, tatoos en dergelijke is er ook niet veel.

hehe alle male chars die ik gemaakt heb waren mager of vet :)
enkel de female chars bleef ik bij 1 body type :D

aiice

Legacy Member
Aynix zei:
ik vind de beperkte keuze in character creation wat teleurstellend. Vb body type bij mannelijk: belachelijk mager - normaal - gespierd - vet
Bijna iedereen zal één van de middelste 2 types kiezen.
Qua andere opties, haar, tatoos en dergelijke is er ook niet veel.

Het is een minpuntje op het moment, maar storend vind ik het niet. Qua gameplay zit het goed in elkaar en ik vind dat vele belangrijker dan dat ze daarin wat zouden achterlopen, dan in de opties voor character creation.

Maar zoals al aangehaald, momenteel nog beta dus de kans bestaat nog dat dat verbeterd zal worden.

t511413

Legacy Member
dacht zelfs dat er ne build ging komen met meer opties
maar nx houd hen tegen om later meer opties toe te voegen

Soliddough

Legacy Member
t511413 zei:
dacht zelfs dat er ne build ging komen met meer opties
maar nx houd hen tegen om later meer opties toe te voegen
Als ze later meer opties toevoegen moeten ze bestaande spelers ook de optie geven om te veranderen. Reken er dus maar niet op.

sure

Legacy Member
Nu net begonnen en ik zie al dat mijn 3 schermen vlekkeloos werken.
Indrukwekkend.

SpArkLeS

Legacy Member
Heb het geprobeerd tot level 6, vind het wel nice, alleen ff gewoon worden om rond te lopen met de muis. Eerste keer dat ik een mmo speel.

Weet niet of ik het ga kopen, ik vind het spijtig dat je 55 euro voor de game moet neerleggen en dan nog eens maandelijks 12 euro betalen.

Quecera

Legacy Member
vind het zeker geslaagd, heb niets van tegenvallers gehad, niet in het questen, dungeons, PvP of UI. Ben nu lvl 13 Jedi Knight (Sentinel). 3 PvP Warzones gedaan, 2x MvP !

Levicious

Legacy Member
Nu een level 6 smuggler, dikke class eigenlijk. Doet enorm veel damage en de quests gaan vlot. Alleen is het cover systeem beetje rot om te gebruiken :)

Reverz

Legacy Member
Aynix zei:
ik vind de beperkte keuze in character creation wat teleurstellend. Vb body type bij mannelijk: belachelijk mager - normaal - gespierd - vet
Bijna iedereen zal één van de middelste 2 types kiezen.
Qua andere opties, haar, tatoos en dergelijke is er ook niet veel.
Mjah en dan nog is de gespierde versie al geen gespierde versie meer maar gewoon een tank. De characters zien er nogal Team Fortress achtig uit en dat vind ik persoonlijk wel een gemiste kans. Maar swoit, de customizing options zijn toch al uitgebreider dan in WoW.

Heb een paar uurtjes gespeeld en het zit wel goed ineen, gameplay is erg WoWlike maar dat vind ik absoluut niet negatief. Ondanks het feit dat ik al meer dan 2 jaar geen WoW meer gespeeld heb was ik hier toch direct mee weg na wat bindings in te stellen.

Ik ben in ieder geval onder de indruk van de stress test. Ik had onspeelbare servers verwacht maar niks in minder waar, ik speel momenteel op een US server omdat ze maar 10 UK servers hebben draaien ofzo en die zaten allemaal met queue's en heb gisteren heel even 1 lag spike gehad en that's it. Voor de rest supervlotte gameplay.

Endgame hebben nu natuurlijk nog geen kijk op maar ik zie wel wat er gebeurt. Ik ben sowieso toch niet van plan van hardcore te gaan, daar zou ik teveel dingen voor moeten opgeven en dat mag ik mezelf gewoon niet meer aan doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan