Archief - First Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

t511413

Legacy Member
heb pas vandaag door dat je in flash points je keuze de dungeon kan veranderen :D
eerste keer dat we eens de light side doen iedereen pakt altijd dark hehe

aangenaam verrast

Fredvdp

Legacy Member
Ik zou ook nog garag hebben dat ik in de UI mijn windows kan verslepen. Ik heb zelf niet veel problemen met de UI. wat ik wel zeker aanraad is om in de opties in te stellen dat er onder uw middenste bar een extra bar komt staan. Ik heb ook een bar rechts voor medpacks en powers die ge maar één keer om de paar uur gebruikt.

Levicious

Legacy Member
Ben nog maar level 7 en bijna geen tijd meer om te gamen dit weekedn.
Maar aangenaam verrast. De moves zagen er in de filmpjes zo loom en saai uit.
Terwijl ik op level 7 toch al toffe skills heb en ze er ook echt goed uitzien :)

Salto + groundpunch = <3

Kowlier

Legacy Member
er is een codex zoals in warhammer online, waar al u ontdekkingen in terecht komen. denk wel dat er dan ook bepaalde titles te verdienen zijn zoals in warhammer.

kaneda

Legacy Member
meh al heel de tijd vlot kunnen spele, tot dernet dat het spel gewoon plots crashte
nu in que 896 mensen voor me :(

SHIGSY

Legacy Member
Kowlier zei:
er is een codex zoals in warhammer online, waar al u ontdekkingen in terecht komen. denk wel dat er dan ook bepaalde titles te verdienen zijn zoals in warhammer.

Probeer dat zelf bewust wat te negeren in de Beta.

Dat houden we liefst voor het eindproduct als we alle tijd van de wereld hebben en in character kunnen kruipen.

rico

Legacy Member
manman spel is af! ben nu lvl 15 sith juggernaut en vind het echt top, nieuwe standaard wat mij betreft. Heb ook nog niet heel veel bugs tegen gekomen voor een beta en group questen met die dialogen vind ik ook super.

Inspector Monkfish

Legacy Member
kaneda zei:
meh al heel de tijd vlot kunnen spele, tot dernet dat het spel gewoon plots crashte
nu in que 896 mensen voor me :(

Idem. Misschien dan eens tijd om een ander type te kiezen.

Franneke

Legacy Member
grrr, ineens stopte alles, weer eruit gegooid en zie dat de server waar ik op zat nu offline is. Nu terug in een queue van 855 personen :(

SHIGSY

Legacy Member
Passeerde net op Twitter, moest er iemand daar zitten:
We are investigating issues with the Rogue Moon server, no current ETA. We will let you know when the issue is resolved.

Edit: Terug in orde.

Babaluna

Legacy Member
zit op Qeeuns of blabla server voort moment
lv 5 Bountyhunter dark side :)
ook eruit gegooit , kga is iets anders spelen dan men main met de release:)

Mystic

Legacy Member
Net eerste flashpoint gedaan (Black talon, empire).
Vond het echt wel leuk om doen, mechanics natuurlijk niet enorm ingewikkeld, maar dat verwacht je ook niet op lvl 11.

kaneda

Legacy Member
had gisteren ook BT gedaan, op men sith sorcerer, met nog een andere sith sorcerer
was best wel leuk, onze companions laten tanken & wij dps/heal

edit: nu ff op een US server aan spelen met een smuggler: Lonestar :D

glennvdz

Legacy Member
Heb al een paar lvl 40+ chars van den normal general betà, dit weekend verschillende keren een nieuw character gestart om guildies te helpen.

De "orgasme" geluiden die je constant hoort van mensen die nog maar net met de betà beginnen :offtopic:

Tempest.Be

Legacy Member
Ik vind het zeker geen slecht spel, maar dit zie ik me echt geen lange tijd spelen. Ook heb ik de eerste tien levels vrij weinig "star wars" gevoel gehad. Dit had even goed een andere futuristic mmo kunnen zijn mochten er geen termen in het rond vliegen als the force en jedi's. Als trooper echter heb je dan al helemaal niet de star wars feel.

Voor de rest vind ik het conversation model leuk maar niet echt werken in een mmo. In kotor was dit net zoals voorgaande bioware games zeer geslaagd, alleen nu hebben ze dit ook willen forceren binnen een MMO kader door middel van het "highest roller kiest de volgende dialoogoptie" wat ik niet echt geslaagd vind. Niks revolutionair maar dat hoeft ook niet om er een leuke game van te maken. Khad er alleen wat meer van verwacht na al die jaren wachten.

Hopelijk betert het nog na level 10 (heb jedi knight en trooper op 10 nu).

Kriminal

Legacy Member
Spel is super. Kan er weinig slechts over zeggen. Leef me heel in in het verhaal. Was van plan om Empire te spelen na dit weekend zal ik waarschijnlijk republic gaan :)

Phil

Legacy Member
Kzit nog in de Beta tot aan de release, maar ben aan't twijfelen wat te doen. Heb 1 class van elke starting zone tot lvl 10 gespeeld. Kwil verder spelen, maar langs de andere kant willek niet teveel spoilen voor de echte release.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan