Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sixas zei:Bij de top MMORPG's is dit niet zo, die gaan zich niet bezighouden met een gewone mmorpg op de markt te brengen waar er niets van verschil inzit als je nu lvl 10 bent of maximum level. Bij WoW begon het spel pas op maximum level, dat bedoel ik pas, het is een MMORPG, geen rpg die je uitspeelt en klaar is kees. Een mmorpg is bedoeld om verder te spelen, anders betaal je daar toch niet maandelijks voor?
De oldschool gamers die vanilla WoW nog geraid hebben in de tijd zullen dit wel weten. Tegenwoordig is WoW ook maar een natte boel, waar zelf een _Blinde man_ meekan met de 25 man raids (Bewijzen waren er geloof ik een jaar geleden, werd op 9lives gepost).
Sixas zei:Say again? Ooit Mass Effect 2 gespeeld? Daar wandelen wel degelijk NPC's rond, niet overal, maar vb. in de 3-4 discotheken die je tegenkomt. Dan heb je ook nog eens strippers aan de palen met elk hun eigen moves!![]()
. Anyway, mijn punt was gewoon dat hoe een NPC beweegt waar je toch alleen maar een quest van afhaal en afgeef, mij bitter weinig kan interesseren [...] Hoe het er nu uitziet is voor mij al subliem genoeg
[...] al genoeg ervaringen heb met flopmmo's de laatste jaren die zich meer focussen op GFX, waardoor 80% van de fans het spel niet kunnen spelen of draaien hoe het hoort, en de rest van het spel gewoon verwaarloosd wordt. Heb het dan vooral over Warhammer, Age of Conan, Aion & Rift. [...] denk dat Blizzard nog meer patches uitbrengt voor Diablo 2 dan die andere dev's van de hierboven vermelde games
Sixas zei:Nog een graphicwhore met vele jaren MMORPG verstand... Je bent volledig verkeerd. De bewijzen zijn er altijd al geweest, je hoeft alleen te kijken naar de huidige fanbase die per week naar beneden ging met 5-10%. Dit zie ik zeker niet gebeuren met SWTOR. Uwe AoC is dan ook puur gemaakt voor de GFX-whores, het spel viel mee tot lvl 10, dan wist je al meer dan genoeg. Het blijft diezelfde koek tot maxlevel (Endgame), niets van verandering.
. Dat is opnieuw mijn punt: zelfs op laagste settings zit er meer "leven" in de wereld van Age of Conan. Heeft niets te maken met de grafische kwaliteit van een engine. En opnieuw, in SW:TOR haal ik momenteel zo'n 5-20 fps en da's een engine die net gemaakt is om op alle systemen te draaien. Bij de top MMORPG's is dit niet zo, die gaan zich niet bezighouden met een gewone mmorpg op de markt te brengen waar er niets van verschil inzit als je nu lvl 10 bent of maximum level. Bij WoW begon het spel pas op maximum level, dat bedoel ik pas, het is een MMORPG, geen rpg die je uitspeelt en klaar is kees. Een mmorpg is bedoeld om verder te spelen, anders betaal je daar toch niet maandelijks voor? De oldschool gamers die vanilla WoW nog geraid hebben in de tijd zullen dit wel weten.
.
.
. 

Konden we al afleiden uit zijn post in het nieuwsbericht over de laatste WoW patch. TBC (en dan vooral Sunwell) had de moeilijkste instances die er in WoW geweest zijn. WotLK was al ferm minder voor zover ik gezien heb (Ulduar gecleared) maar het was nog steeds moeilijk dan Vanilla. Daar was het inderdaad gewoon nen hoop deftige spelers en 25 spelers die der geen ballen van konden.gamer3 zei:gij zijt gewoon een dikke fake.
Sir.Killalot zei:Overigens, en ik heb dat hier al veelvuldig gezegd: de Vanilla raids waren zo moeilijk omdat de grote meerderheid van de spelers toen 0,0 ervaring hadden met raids of MMO's in het algemeen (velen zelfs hadden nog nooit een RPG gespeeld!). Moest WoW nu uitkomen met dezelfde raidinstances, maar waar de spelers allemaal 7 jaar raid-ervaring hebben... Onyxia en Ragnaros zouden binnen de week zelfs door casual guilds op farmstatus staan![]()
Reverz zei:Ze hadden toen volk nodig want er waren enorm veel mensen gequit op The Four Horsemen, en hoe kwam dat? Juist, omdat dat zowat de eerste encounter was in WoW waarbij je je hersennen moest laten werken, al was het maar op halve capaciteit maar dat was plots teveel gevraagd voor de helft van de guild toen. Met het gegeven dat dit een top 50-60 guild was toen moet ik geen tekeningtje maken bij het niveau van de spelers bij casual guilds zeker?
metalleke zei:Klopt wel niet imho, de raids waren vroeger gewoon minder polished en moeilijker. Bugs die de encounter te random maakten, mobs waarvan de skills/hp/... gewoon niet balanced waren, ... Eén foutje van 1 persoon in de raid kon het einde betekenen.
Vroeger kwam je tactieken te horen van de andere guilds, moest je dingen uitproberen. Een groot verschil met de "uitgebalanceerde" encounters en overal beschikbare tactieken en mods.
.
. Als je spelers de keuze stelt tussen een polished instance of een unpolished instance (die daardoor moeilijker is)... Developers van nieuwe MMO's zouden er niet mee moeten afkomen hoor
. En Blizzard zelf ook niet.
. Sir.Killalot zei:Mja, maar dat er tactieken en mods beschikbaar zijn kan je niet op Blizzard steken.
En je kan toch moeilijk vragen aan een game developer om bugs in encounters te steken of te laten?. Als je spelers de keuze stelt tussen een polished instance of een unpolished instance (die daardoor moeilijker is)... Developers van nieuwe MMO's zouden er niet mee moeten afkomen hoor
. En Blizzard zelf ook niet.
Als één speler een fout maakt.. nja, in Vanilla WoW was het wel zo dat er in elke raid vaak meerdere spelers waren die fouten maakten.
Enige wat het wél makkelijker heeft gemaakt is dat men afgestapt is van de 40 man raids (of zijn die ondertussen opnieuw ingevoerd?). Hoe meer spelers in een raid, hoe moeilijker de coördinatie natuurlijk.

nekyn zei:Ff vraagje voor degene die al aan het spele, hoe zit het met heel die origin zever, bij bf3 vond ik het zo irritant maar het spel ziet er zo goed uit dat ik het wel door de vingers wil zien.
nekyn zei:Ff vraagje voor degene die al aan het spele, hoe zit het met heel die origin zever, bij bf3 vond ik het zo irritant maar het spel ziet er zo goed uit dat ik het wel door de vingers wil zien.



Eld0 zei:Iemand bij Bol.com al besteld? Is bij mij eerste keer. Gisteren besteld en via de tracking site zie ik nu dat het pakketje wss vandaag zal geleverd worden, is goed
maarr aan de trackingid (begint met 3S) te zien (staat ergens in faq vermeld) past het pakket niet in mn brievenbus, bij details zie ik volgende als afmetingen: 310x265x60.
Dit is nochtans alleen maar mijn early access code die ze opsturen, hebben ze dat nu in zo een standaard kartonnen doos gestoken
Ik woon op appartement, dus ik hoop dat ze dit nu niet gaan droppen bij mijn geburen want is goede kans dat ik het dus kwijt ben![]()

rico zei:heb de 16de al dagje verlof aangevraagd se![]()
Hier denk ik dat je verkeerd zit.Sorasan zei:Dan zou ik eerder een paar dagen wachten om uw verlof in te zetten. Zoals alle mmorpgs gaan de eerste dagen stroef verlopen...
glennvdz zei:Hier denk ik dat je verkeerd zit.
Wat veel mensen vergeten is dat de weekend betà waar 2miljoen mensen aan deelnamen gericht was om de server stabiliteit te testen & niet om general bugs of dergelijke te testen. Deze zijn al in vorige builds getest.
Dus de bugs die men nu allemaal gezien heeft waren "known bugs".
Wilt dit nu zeggen dat er totaal geen bugs meer zullen inzitten in de final release build? Neen, natuurlijk niet, er zullen altijd wel bugs inzitten links & rechts.

Sorasan zei:Dan zou ik eerder een paar dagen wachten om uw verlof in te zetten. Zoals alle mmorpgs gaan de eerste dagen stroef verlopen...
kijk even naar battlefield 3 en rage.. sigh. en echt 0,0 problemen gehad van lagg.