Archief - First Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glennvdz

Legacy Member
Fdzzaigl zei:
De moeilijkheidsgraad viel ook zeer goed mee, TOR was niet te gemakkelijk, behalve de eerste flashpoint, waar we met zijn vieren al fluitend doorwandelden (wel was de Black Talon zeer indrukwekkend story-wise).
De moeilijkheidsgraad van de eerste twee flashpoints is easy. Vanaf lvl 30-40 begint het wat uitdagender te worden. Gisteren nog een lvl 45 flashpoint gedaan waar je toch al wat meer grijze hersencellen voor moest gebruiken. Flashpoints in het algemeen zullen nooit echt moeilijk worden aangezien het de "massa" moet kunnen aanspreken.

Fdzzaigl zei:
Wel voel je dat je enorm je best zal mogen doen met een coverclass als er een aantal vijanden slim genoeg zijn om aan je gat te blijven kleven, ik had maar heel weinig escape-abilities.
Ergens in de lvl 20's krijgt de IA een knockback ability, mits slim dit te gebruiken heb je niet veel last van melee. Tenzij ze met een 3 te gelijk U een bezoekje brengen, geen enkele class kan dit ofc overleven.

glennvdz

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
Weet iemand of de world pvp wat de moeite is?
Al enkele maanden zit ik in de betà op een PVP server.
Na al die jaren van WOW op een PVE server gespeeld te hebben wou ik kijken wat de verschillen waren met de gekende/beruchte pvp servers op wow.

De verschillen zijn enorm...
In totaal ben ik 10x opnieuw begonnen met een nieuw character te levellen, dit om de verschillende advanced classes allemaal te testen op de Empire side.
Van lvl 1 tot 20 is het onmogelijk om aangevallen te worden door "de andere kant". De allereerste mogelijkheid is dus op Nar'shadaa, hier is er 1 quest die je "in de buurt brengt van de andere kant. Met de 10 chars die ik gelevelled heb & tot Nar'Shadaa bracht heb ik geen enkele keer world pvp meegemaakt. Zelfs nog naar gezocht...
Allereerste keer dat je 1 a 2 quests hebt die wat world pvp actie kan geven is op Tatooine. En dan ben je toch al lvl 25.

Eigen ervaring met world pvp op de pvp servers:
4 keer een gevecht gehad verspreid over 10 chars, van lvl 1 tot 50.
Er zijn wel gebieden waar je zowiezo weet dat je actie kunt vinden.
Kortom, weinig redenen om geen pvp server te kiezen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Goed, even een write-up van mijn eerste indrukken.

Mijn algemene indruk is zeker positief, en dat zegt wel wat gezien ik toch wat kritischer stond tegenover het spel als de meerderheid hier :).

Wall of text, dus ik zet het in spoiler (maar er staan geen story spoilers in, geen paniek):
Bugs:
Nog niet echt bugs tegen gekomen deze build, wel vrij veel graphical glitches (bvb een 10cm grote Satele Shan :p)


Character design:
Een van de zwakste features in het spel.
Pluspunten: je kan wel met wat moeite een character maken die je leuk vindt
Minpunten: de character models zijn plastiek; de "body size" is heel cartoony en de dikke character models zien er gewoon vreselijk uit; weinig echte keuze in character design; qua armor design is het te over the top (ik bedoel: shoulder pads van een meter? Dat hoort thuis in WoW, en zelfs daar gaat het er vaak over, maar toch niet in een SW game?)

Classes:
Heb ondertussen al de meeste classes uitgeprobeerd, indruk overwegend positief!
Pluspunten: de 4 classes per faction zijn heel verschillend van elkaar en vullen elkaar mooi aan; behalve de Consular vind ik alle classes leuk spelen; de subclasses voegen extra keuze toe
Minpunten: wanneer je de 4 classes van Republic en de 4 van Empire naast elkaar ligt, dan moet je vaststellen dat veel van de eerste skills nogal gelijkaardig zijn (bvb. de granaten van de Smuggler en de Imperial Agent hebben zelfs dezelfde iconen); de skilltrees wekken maar weinig enthousiasme op; ik vrees dat in flashpoints de mensen die de "damage" subclass hebben genomen en niet de "tank" of "healer" subclass toch moeilijker groups gaan vinden;

Combat:
Het combatsysteem heeft me aangenaam verrast. Op trailers ziet het er allemaal nogal traag en saai uit, maar in werkelijkheid is de combat net heel actief.
Pluspunten: snelle combat; skills die je al van in het begin vrij badass doen voelen; vechten tegen meerdere mobs tegelijk
Minpunten: te veel skills met een (te lange) "casting time"; zeer traditioneel in termen van healing (toch op low level); het is een "single-target" combat systeem (<-> bvb AoC waarbij vrijwel elke hit/skill/spell meerdere mobs raakt en zeker wanneer je als een gek met twee lightsabers zit te zwieren zou je toch verwachten dat alle mobs voor jou geraakt worden..); sinds wanneer is force lightning paars of rood? Hou dat toch gewoon blauw!

Companions:
Zeer fijne feature!
Pluspunten: companions zijn cool en zijn echt een meerwaarde voor de spelervaring
Minpunten: uw companion is een clone..

Crafting: nog niet uitgetest

Dialogen:
Pluspunten: dragen echt bij tot het verhaal; de groepdialogen (en de holocrons!) werken fantastisch en maken quests zo veel interessanter; keuzes maken doet u nadenken over uw character
Minpunten: voor side-quests kunnen de dialogen met momenten wel wat langdradig worden; er zitten dikwijls wel héél cliché teksten tussen; wat je character zegt komt niet altijd overeen met wat je verwacht van de korte tekst die je ziet als dialoogoptie.

Flashpoints:
Heb de eerste flashpoint voor zowel Republic als Empire gedaan, waarbij ik de Empire flashpoint toch fijner vond.
Pluspunten: spelen leuk; misschien iets te makkelijk voor gevorderde spelers, maar de bossfights hebben toch al een aantal elementen die maken dat het toch interessant is om niet gewoon te tank en spanken (al is dat wel perfect mogelijk); het verhaal en de dialogen dragen echt de flashpoints; de groepsdialogen en keuzes zorgen er voor dat je de instance meerdere keren wil doen gewoon om alles gezien te hebben.
Minpunten: als je 10 keer de instance hebt gedaan, ken je de dialogen wss wel vanbuiten...

Instancing:
De personal instances zijn echt een geweldige feature. Hoewel er soms toch wat "onzichtbare" laadtijden zijn wanneer je door zo'n groene muur wandelt of een conversation wil beginnen draagt het toch enorm bij tot een "open wereld".

Performance:
Toch wel de grootste flater van BioWare. Met deze graphics verwacht je zelfs op de laagste systemen een perfecte performance en hoge fps. Momenteel haal ik hogere fps in Age of Conan (dat er, laten we eerlijk zijn, zelfs op laagste settings er wss nog beter uitziet dan SW:TOR op hoogste settings). Het is heel duidelijk dat ze veel gebieden nog niet geoptimaliseerd hebben, de fps drops in sommige plaatsen is enorm. Ik spreek van een gemiddelde van 15-20 fps met frame drops naar 5 fps! En ookal zijn er niet veel laadtijden in SW:TOR, degene die er wel zijn duren véél te lang.

Quests:
Pluspunten: dialogen zorgen er voor dat je je kan inleven in de quests; de gewone quests zijn over het algemeen geen kill x of y quests (of voelen toch niet zo aan) en de bonus quests (die wel bijna altijd kill x of y zijn) voelen niet als een grind aan (het zijn bonus quests!)
Minpunten: de quests zijn wel allemaal vrij straight-forward

Voice-overs:
Over het algemeen zeer goed, al zitten er hier en daar wel duidelijk kwalitatief mindere stemmen tussen. Sommige classes hun voice-overs vind ik ook niet overtuigend. De female trooper bvb klinkt echt te veel als een manwijf en de male inquisitor mocht van mij toch een wat diepere, meer duistere stem hebben.

PvP: nog niet uitgetest

Story:
Het verhaal draagt uiteraard enorm bij tot het spel. Niet alle verhaallijnen zijn kwalitatief even goed, maar bvb. de Imperial Agent is echt BioWare van de bovenste plank.

World-design:
De wereld zit over het algemeen goed in elkaar, maar is wel vrij monotoon.
Pluspunten: Omgevingen zien er goed uit en zitten logisch in elkaar; je hoeft nauwelijks over en weer te lopen; hier en daar zitten er wel wat "exploration" stukjes in de map waar je beloond wordt met een chest, ...
Minpunten: Zeer lineair; vaak toch behoorlijk monotoon; de hoofdsteden zijn echt wel heel... inspiratieloos. Ze zijn functioneel, maar dat is het dan ook (ja, wanneer je naar buiten kijkt is Coruscant schitterend, maar binnenin? Meh) en aansluitend is naar BioWare traditie de wereld compleet levenloos. Met dat bedoel ik o.a. dat NPC's niet "leven" (Quest NPC's staan aan de grond genageld en "omgevings"-NPC's zijn nauwelijks te vinden of zijn al even doods), maar ook in de world design zelf merk je dat (bezoek een NPC in zijn persoonlijke kamer en je zal daar niets aantreffen dat wijst op "bewoning", meestal staat er zelfs geen bed :p).

In het kort:
SW:TOR heeft me aangenaam verrast op vlak van combat en lost in positieve zin de verwachtingen op vlak van het verhaal helemaal in. In negatieve zin lost het ook wel mijn verwachtingen in op vlak van graphics. De character models zijn gewoon té cartoony. Ik had daarbij altijd al mijn vraagtekens over de zogenaamde "deze graphics gaan er voor zorgen dat iedereen het spel perfect gaat kunnen draaien" theorie, maar ik had niet verwacht dat het ZO slecht zou zijn.
Voor de rest is het in wezen een héél traditionele MMO, die vooral op vlak van verhaal nieuwe features brengt (maar ook elders, bvb. de instancing) en tegelijkertijd er ook in kan slagen om sommige positieve ontwikkelingen in het genre compleet te negeren.

SW:TOR is zeker niet de beste MMO ooit, maar als RPG-liefhebber moet je dit spel gespeeld hebben. Solo voelt het vaak net aan als een gewone BioWare RPG en in groep ben je wss het beste co-op spel ooit aan het spelen.

byter

Legacy Member
De world-design vind ik teleurstellend. Het voelt inderdaad zeer lineair aan qua design. Waar je bij andere MMO's nog wat shortcuts hebt of je eigen weg kunt uitstippelen is dit eigenlijk straight forward. Het is niet bepaald een "open" wereld.
Ik heb voorlopig wel enkel Tyton/Coruscant gedaan.

Dat het story-driven is gewoon een dikke plus. Het voelt alleen soms iets te veel als een single player RPG ipv MMO (maar dat is imo gewoon even wennen).

Grafisch past de cartoony stijl er wel bij vind ik maar er is tegelijk een gebrek aan detail/polish en daarom voelt de game al zeer (out)dated aan. De Jedi temple in Tyton is gewoon kaal en totaal niet polished, best wel lelijk.

Zelfde opmerking als Sir.Killalot wat betreft de NPC's. Het zijn gewoon levenloze objecten. Als ik dan de vergelijking maak met WoW waar NPC's misschien simpel scripted zijn (en dit eindeloos herhalen) maar er is tenminste iets van interactie. Voorlopig een gemiste kans op dat vlak.

Combat zit ok, companions had ik liever in mindere mate aanwezig gezien.

metalleke

Legacy Member
byter zei:
Zelfde opmerking als Sir.Killalot wat betreft de NPC's. Het zijn gewoon levenloze objecten. Als ik dan de vergelijking maak met WoW waar NPC's misschien simpel scripted zijn (en dit eindeloos herhalen) maar er is tenminste iets van interactie. Voorlopig een gemiste kans op dat vlak.

NPC's spreken toch tegen elkaar?

Acidbaron

Legacy Member
Hangt puur af van wat de ontwikkelaars aan hun toekennen van animatie, emoties en reacties, ik begrijp wel waarom ze het niet willen doen, het toekennen van dat allemaal en redelijk op meerdere npcs kan.

Dit gezegd zijnde, WoW was niet veel beter en weining mmo's kunnen npcs een toevoegende waarde aan de npc's geven (lees niet npc's als quest npcs of hun dialoog)


Mijn indrukken zo ver,

het beste punt zijn sommige verhaal lijnen die erin zitten.

UI, gewoon te onder ontwikkelt andere ontwikkelaars zijn al stappen vooruit gegaan, hier voel ik dat ze een paar stappen terug hebben gemaakt of op zijn minst prioriteit hebben gegeven aan het uitzicht en geloof dat ze dit ook als hoofd argument hadden boven gehaald waarom de UI zo ge limiteert is.
Behalve dat geen automatische of manuele UI schaal aanpassing overlappen redelijk wat UI onderdelen elkaar meer zo in Warfronts, redelijk irritant.

Op vlak van gameplay niet veel nieuws onder de zon, maar dit was ook te verwachten ze hadden trouwens al eerder gezegd dat dit spel geen genrebreker was en redelijk veilig zou spelen. Ik vind zelfs de term mmo revolution een zeer misbruikte marketing term na het zelf te spelen.
Waar ze een paar stappen vooruit gaan met class story quests, gaan ze elders een paar stappen terug in de tijd.
Het speelt een oogt redelijk klassiek.
Ze hebben een paar nieuwe dingen gedaan, Companions het blijft een pet systeem maar hebben geprobeerd om ze meer karakter en functionaliteit te geven als hun dat gelukt is hou ik voor moment in het midden nog niet genoeg gezien. Functionaliteit vind ik wel een fijne toevoeging ivm crafting.
Een ingebouwde minigame systeem van space combat zou ook de sleur wat kunnen doorbreken. Alhoewel ik in het kamp zit van meer vrijheid in space en/of tenminste een multiplayer functie daarin.

Aan de kant van een mmo te zijn voor ervaren spelers heb ik serieus mijn twijfels, de moeilijkheids graad is redelijk laag tot op het punt dat ik heroic+2 missies solo kon doen.

Ik mis ook de mogelijkheid meerdere builds te hebben, ook al vinden ze dat een AC een permanente keuze is en dan vind ik dat ze jou eerst jou keuze moeten laten uittesten voor een paar levels.
Maar ik vind dat ze meerdere builds binnen dezelfde AC mogen toe laten. Omdat het altijd een DPS + support tree is, ik vind de keuze redelijk team onvriendelijk, single maakt het niks uit omdat je je companion keuze hebt om te compenseren.

PvP, sommige maps zijn beter dan de andere in algemeen vind ik dat het goed mee valt.
Maar de methode van geen timer te hebben wanneer je terug kunt mee doen en vast te zitten in de spawn point is zeer frustrerend.
Daarboven op voor sommige spelers konden ze beter een introductie filmpje geven over hoe elke WF in elkaar zit of meer uitleg. Ik snap het omdat ik lees wat men moet doen maar ik zie redelijk wat mensen rond dwalen, zeker zo bij hutball waar sommige denken dat het een koth map is.

Lineare speel wereld, dit was iets dat wat te verwachten was het verhaal is hun hoofd verkoops punt en dus is alles redelijk op rails, zoals men verwacht van een themepark.
Is het goed is het slecht, hangt af van persoon tot persoon. Persoonlijk kan verveling bij mezelf toe slaan.

Ik had meer verwacht ontremd personalitie van jou eigen karakter, de opties in karakter creatie zijn redelijk teleur stellend wetend dat heel veel gedeeld wordt over alle rassen en de keuze om alleen maar mensachtige rassen te hebben idem. Ik voel me bijna geforceerd vrouwelijke karakters te pakken omdat die blijken iets meer keuze hebben.

Het voelt meer co-op aan dan een massive multiplayer ook naar mijn mening.

Grafische had meer verwacht van een spel van 2011, ik hoop dat wanneer AA er is het iets beter en ronder uit zal zien, Ja ik ben een van de personen die een high end PC heeft en dus valt me de grafische kant redelijk op.

Conclusie, ik geloof dat bioware mikt op een onbestaande mmo speler markt en waarschijnlijk redelijk wat nieuwe mensen in het genre kan binnen halen.
Ze zullen zwaar moeten uithalen in PvE en PvP om bestaande gamers te behouden, omdat vorige mmo's de bar al redelijk hoog hebben gelegd. Kan hier nog niet over een totaal oordeel over vellen omdat ik pas zijn over alle 50 levels heen als het uitdagender wordt.

Als ze daarop niet kunnen leveren, zie ik na 3 maanden dat er een serieuze drop in populatie zal volgen. Ik persoonlijk heb geen spijt over mijn pre-order maar om te zeggen dat ik dit volgend jaar rond deze tijd nog zal spelen is een zeer groot vraag teken.

ps: ik zit al in mmo's een goede 10 jaar en vergelijk het met opkomende en vorige mmo's waar ik vind dat sommige een nieuwe standaard hebben neergezet.

metalleke

Legacy Member
Acidbaron zei:
UI, gewoon te onder ontwikkelt andere ontwikkelaars zijn al stappen vooruit gegaan, hier voel ik dat ze een paar stappen terug hebben gemaakt of op zijn minst prioriteit hebben gegeven aan het uitzicht en geloof dat ze dit ook als hoofd argument hadden boven gehaald waarom de UI zo ge limiteert is.
Behalve dat geen automatische of manuele UI schaal aanpassing overlappen redelijk wat UI onderdelen elkaar meer zo in Warfronts, redelijk irritant.

Inderdaad, ik versta niet waarom ze de standaard UI editor niet overnemen vanuit WAR. Aangezien ze toch (denk ik) deze ontwikkelaars en code nog in hun team hebben?

Acidbaron

Legacy Member
metalleke zei:
Inderdaad, ik versta niet waarom ze de standaard UI editor niet overnemen vanuit WAR. Aangezien ze toch (denk ik) deze ontwikkelaars en code nog in hun team hebben?

Dat was mijn eerste gedacht, maar te zien hoe rift hun UI editor er zo erg op lijkt, kan het goed zijn dat de ontwikkelaar Mythic verlaten heeft zoals vele andere en voor trion of andere is gaan werken. Want Mythic heeft een redelijk leegloop en ontslagen reeks gekend de laatste jaren.

Dus kan zijn dat ze het niet wilden overnemen dat niemand wist hoe de code in elkaar zat omdat ze het zelf niet geschreven hadden en documentatie kan er ofwel van verloren zijn of nooit geweest zelfs wat niet ongekend is in deze industrie zeker met de mentaliteit van een paar jaar terug.

Sir.Killalot

Legacy Member
thelordofpee zei:
IMO zijn NPC's in MMORPG altijd slecht.

Mwah. Er zijn er wel die proberen en die er toch een klein beetje in slagen. Age of Conan is imo een goed voorbeeld van een wereld die "levend" oogt, maar je hebt wel nog voorbeelden.

BioWare probeert niet eens, maar dat is ook niet verbazingwekkend te noemen. Hun gewone RPG's blinken daar ook in uit: ijzersterk verhaal in een volledig statische wereld en NPC's die enkel "levend" worden wanneer ze een dialoog hebben. Ik blijf dat altijd een gemiste kans vinden. BioWare hoeft geen "Bethesda" werelden te maken, maar zij staan nog altijd aan het andere uiterste. Als BioWare daar eens een gulden middenweg zou in vinden, gecombineerd met hun verhalen... dan gaan ze 100+ scores moeten uitvinden in de reviews :)

PATS!

Legacy Member
Mijn eerste indrukken: (Wall of text)

In principe de standaard Post-WoW MMO aspecten (questing, gear uppen, proffs ontwikkelen,...) MAAR ik voel me altijd meer betrokken dan ik bij WoW ooit heb gehad. Veel quests blijven eerlijk gezegd vrij standaard maar dit wordt grotendeels gecompenseerd door een soort dynamiek die het spel heeft en die me veel meer blijft betrekken bij de questing dan bv WoW ooit heeft gedaan. 2 redenen hiervoor: de combat en de voiced dialogues.

De combat is zonder enige twijfel van de beste die ik al heb gezien in MMO's. Niet zozeer door de mechanismen (bijna volledig afgenomen van WoW) maar wel door het feit dat de character animations, vloeiendheid en de skills u meteen een gevoel van voldoening geven dat ik moeilijk kan thuisbrengen: ge voelt u meteen een *insert class you're playing here*.

De voiced dialogues zijn echt goed. Je ziet dat het Bioware is he. Mss niet van dezelfde waanzinnig hoge kwaliteit als bij Mass Effect maar dat vind ik niet abnormaal gezien ze een volledige MMO moeten construeren. Het feit dat je keuzes kan maken met gevolgen van hoe de quest verder loopt, met gevolgen voor je alignment etc. Het aspect van een main story line per class bevalt me echt (heb enkel die van Jedi Consular gespeeld maar die was al enorm plezant). Het is, zoals al eerder vermeld, een single player game in een MMO world en dat is voor veel MMO speler volgens mij wel een beetje een vreemd gevoel denk ik.

De eerste flashpoint was zonder meer het hoogtepunt: dynamisch (toch wel het sleutelwoord van mijn bevindingen :p), spannend, plezante gevechten, goeie loot en een (in mijn ogen) goede moeilijkheidsgraad voor een eerste flashpoint.

Ik zal het spel pas aanraken na den blok maar jullie mogen me zeker meer verwachten op het forum want dit wordt een spel dat ik ga kopen. :niceone:

Veruca

Legacy Member
Heb daar gisteren ook een mooi voorbeeld van gevonden op Youtube. Kijk zelf maar eens op 2:20. Let vooral op de NPCs in de achtergrond. Geen enkele interactie met wat er aan de hand is.

[youtube]J5MSdCN6fp0[/youtube]

Vrouw dood, maar rustig door blijven praten. "Iemand doodgeschoten? Nee hoor, wij hebben niets gezien." :ironic:

Inspector Monkfish

Legacy Member
byter zei:
Dat het story-driven is gewoon een dikke plus. Het voelt alleen soms iets te veel als een single player RPG ipv MMO (maar dat is imo gewoon even wennen).

Dat vind ik juist een pluspunt :p

PATS!

Legacy Member
Veruca zei:
Heb daar gisteren ook een mooi voorbeeld van gevonden op Youtube. Kijk zelf maar eens op 2:20. Let vooral op de NPCs in de achtergrond. Geen enkele interactie met wat er aan de hand is.

[youtube]J5MSdCN6fp0[/youtube]

Vrouw dood, maar rustig door blijven praten. "Iemand doodgeschoten? Nee hoor, wij hebben niets gezien." :ironic:

Ge kunt nie bepaald zeggen dat ze in de films ook al opkeken van een gevecht of schietpartij he :p.

Star Wars - Episode IV: Cantina (Full Scene) - YouTube

Fdzzaigl

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Mwah. Er zijn er wel die proberen en die er toch een klein beetje in slagen. Age of Conan is imo een goed voorbeeld van een wereld die "levend" oogt, maar je hebt wel nog voorbeelden.

BioWare probeert niet eens, maar dat is ook niet verbazingwekkend te noemen. Hun gewone RPG's blinken daar ook in uit: ijzersterk verhaal in een volledig statische wereld en NPC's die enkel "levend" worden wanneer ze een dialoog hebben. Ik blijf dat altijd een gemiste kans vinden. BioWare hoeft geen "Bethesda" werelden te maken, maar zij staan nog altijd aan het andere uiterste. Als BioWare daar eens een gulden middenweg zou in vinden, gecombineerd met hun verhalen... dan gaan ze 100+ scores moeten uitvinden in de reviews :)

Mjah, Bethesda, sorry maar, ik heb toch al VEEL mensen vermoord in Elder Scrolls games op manieren die normaal wel de aandacht zouden trekken :p

En hoewel dat in Skyrim niet meer het geval is, was het rondhuppelen door alle velden terwijl je bloempjes plukte om je herbalism / acrobatics te oefenen nu ook niet echt realistisch.

Zo'n dingen zijn redelijk relatief, er zijn slechts enkele games die daar echt in uitblinken, en geen enkele MMO die ik ken.

Wel mag er in ieder geval wat meer ambient sound en zo zijn op bepaalde plekken in het spel.

Kriminal

Legacy Member
Can you run it website is dikke zever :)

Sorry, your computer does not meet the minimum specifications required to run this product. Please review the details below for more information

Speel wel alles op high. En niks fps issues.

glennvdz

Legacy Member
@Sir.Killalot: De classes die de mogelijkheid geven als healer: BH Mercenary/ Sith Sorcerer & Imperial agent Operative; Al deze classes behoren tot de beste dps classes op dit moment.
In de meeste gevallen zijn ze iets sterker zelfs dan pure dps, iets wat wel getweaked zal worden denk ik. De dps trees van de tanks darentegen komen op de laatste plaats qua dmg output.


@Acidbaron:
TOR companions kun je niet vergelijken met wow pets. Ja, beiden kunnen je helpen in combat. Maar crafting/ gathering/ missions/ eigen companion story/ hebben een impact op jouw personal story. Dit alles is toch wel een grote stap voorwaarts.
In general moet je niet vergeten dat merendeel van de mensen die de weekend betà hebben gespeeld nog geen globaal beeld kunnen vormen bvb van de companions.
Crew Skill management is werkelijk dit... al uw companions van A tot Z managen. In het begin is dit vrij makkelijk als je er nog niet veel hebt, maar eens je ze allemaal hebt is het een zeer goede toevoeging. Ook in het gehele verhaal zullen companions een rol spelen.

Nog iets vergeten:
Romance, met uw companion(s) of npc's... Grappig extra toets

t511413

Legacy Member
Veruca zei:
Heb daar gisteren ook een mooi voorbeeld van gevonden op Youtube. Kijk zelf maar eens op 2:20. Let vooral op de NPCs in de achtergrond. Geen enkele interactie met wat er aan de hand is.

[youtube]J5MSdCN6fp0[/youtube]

Vrouw dood, maar rustig door blijven praten. "Iemand doodgeschoten? Nee hoor, wij hebben niets gezien." :ironic:

ze zijn wel druk bezig met de begroting op te stellen he !

bounce\

Legacy Member
Net gegeristreed & launcher gedld, maar als ik hier wil inloggen krijg ik 'There is currently no active subscription on this account. Activate your account here'. Terwij ik dit net gedaan heb :p
Ben ik hier iets over het hoofd aant zien of?

Ullewupper

Legacy Member
companions vind ik een schitterend systeem, zo kan iedereen solo toch ook wat heroic quests doen. En het feit dat ze craften voor je is ook gemakkelijk.
En nog iets handigs, je kan ze wegsturen om alle grijze voorwerpen te gaan verkopen, zo wat ruimte creeeren in je bag zonder iets weg te smijten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan